Володимир

Менеджер, керівник відділу, офісу, представництва (р-н Рясне), 30 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
65 років
Місто:
Львів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер з продажу і по роботі з новими замовниками

з 07.2023 по 05.2024 (10 місяців)
ФОП, Львів (Роздрібна торгівля)

Пошук і напрацювання нових потенційних замовників. Продаж воріт секційних гаражних,ролет захисних,автоматики до воріт,шлагбаумів та інше ...Маю досвід і своє бачення розвитку даного напрямку.

Знання і навички

  • Неконфліктність
  • Комунікабельність
  • Цілеспрямованість

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Польська — середній

Додаткова інформація

23.07 2019р. по 09.03 2020р- регіональний представник пп."Техпостач" у Львівській області. Автохімія.
З 01.05.2018 по 01.11.2018р-Компанія "Сансервіс" Керівник відділу кліматичної техніки і альтернативної енергетики і електро- систем обігріву приміщень.
З 06,2016р по 03,2017р -регіональний менеджер Тісо Траде з продажу по західній Україні 7 областей (промислова група товарів;броньовані вогнетривкі протипожежні двері,ворота класу Е120,шлагбауми,розсувні ворота. турнікети та інше...)
З 04.2007р по 07.2016р – Регіональний представник,керівник напрямку продаж металопластикових вікон,дверей,
міжкімнатних та вхідних металевих дверей та інше...
З 02.2004р по 04.2007р- Керівник регіонального представництва Т.Д.О. (виробництво і продаж віконно-дверних конструкцій)
з 2002 р по 2004 р працював в приватних підприємців виконавчим директором і комерційним( вікна ,двері та інше...)
з 1999р по 2002р-директор п. п. Нова сфера (виробництво і продаж деревообробних верстатів,дверей з дерева,пиломатеріали

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: