Таїсія
Помічник керівника
- Вік:
- 36 років
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон .
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/10419156
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
ТАЇСІЯ ЛИХОДІЙ
Контактні дані: [
м. Київ, вул.Вифлеємська
(м.Лівобережна)
[
Професійні навички:
• Впевнений користувач ПК та офісних програм MS Office, Outlook, Internet, Bitrix;
• навички роботи з ТЗД-сканером;
• управління товарними запасами та асортиментом;
• навички роботи з торговими представниками та постачальниками;
• навички роботи в програмі 1С;
• ведення касових, прибутково-видаткових документів;
• організація роботи з викладення товарів;
• високий рівень обслуговування відвідувачів та клієнтів
Особисті якості: відповідальна, комунікабельна,працьовита, уважна, тактовна, організована та чесна, швидко навчаюсь, ініціативна, пунктуальна, без шкідливих звичок.
Досвід роботи:
Листопад 2023-січень 2024 - ФОП Козак, продавець-консультант, виконуюча обов'язки керівника магазину “Копійочка”
Обов'язки:
-організація та контроль роботи магазину;
- проведення розрахункових операцій на касі;
-ведення касової документації;
-робота в 1С (облік працівників, переоцінка, контроль залишків товару, прихід та переміщення товарів на склад, друк цінників, ведення касових операцій торгової точки);
-участь в проведенні дистанційних ревізій, за допомогою ТЗД-сканера;
Червень 2016-вересень 2023 – ФОП Демченко, ФОП Скалацька, ФОП Нетіс -
продавець-адміністратор продовольчих товарів.
Обов’язки:
-оприбуткування товару;
- організація, контроль та участь в інвентаризаціях та переобліках;
- списання/повернення товару;
- проведення розрахунково-касових операцій, ведення касової документації;
- взаєморозрахунок з постачальниками;
- контроль технічного стану магазину, збереження товару та обладнання;
- контроль та забезпечення чистоти та порядку у торговому залі, на складі та прилеглій території;
- облік в 1С (прихід, реалізація, списання товару)
Серпень 2015-грудень 2015 – ФОП Пироженко «Мегос» (Кривий Ріг), продавець непродовольчих товарів (меблі, будівельні матеріали);
Вересень 2014-липень 2015 – ПП Мужикова (Кривий Ріг), помічник швеї;
Грудень 2009-травень 2011 – кафе «Стара Митниця» (Кривий Ріг), бармен-офіціант;
Вересень-грудень 2009 – ТОВ «Саксагань» (Кривий Ріг), адміністратор готельного комплексу.
Жовтень-листопад 2008 – ТОВ «Окей» (Кривий Ріг), робітник торгового залу відділу «Текстиль.Одяг.Аксесуари»;
Освіта:
2004-2009рр – Європейський університет (Криворізька філія), факультет «Економіки та менеджменту», спеціальність «менеджмент ЗЕД», спеціаліст
2010-2011рр – Криворізький державний проф.навчально-виробничий центр, спеціальність «Агент з туризму. Адміністратор»
Додаткова інформація:
2007-2008р.р. приймала участь в міжнародній програмі обміну студентами Work&Travel. Робота по контракту:
- «Cactus café&lounge» (South Dakota) адміністратор;
- «Wall Drug» (South Dakota) продавець.
06.2011-08.2014 р.р. - перебувала у відпустці по догляду за дитиною.
Знання мов: українська,російська – вільно,
англійська – pre-Intermediate
Хобі: читаю книги, оформлюю подарункові їстівні букети [
Дата народження: 7.06.1987р.
Схожі кандидати
Комірник, лаборант, секретар, продавец продовольчих товарiв
Київ
Office manager
15000 грн, Київ
Бренд-менеджер, адміністратор, помічник керівника
Київ
Офіс-менеджер, продавець, помічник керівника, адміністратор
Київ
Офис-менеджер, помощник руководителя
Київ, Дніпро
Фахівець, помічник начальника відділу кадрів, менеджер з персоналу
Київ