Резюме від 4 травня 2024 PRO

Андрій

Директор складської та транспортної логістики

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
55 років
Місто проживання:
Бровари
Готовий працювати:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Керівник логістики та Управління товарними запасами.

з 02.2023 по 05.2023 (3 місяці)
Укрзалізниця, АТ, Київ (Транспорт, логістика)

- Розрахував і підготував кошторис Центрального Хабу на 5000, 10 000 та 15 000 м2 зі стелажною системою, технікою;
- Визначив мету, завдання і результат проєкту;
- Склав структуру, штат, план з підготовки та впровадження нового проєкту;
Визначив:
- кількість персоналу для команди проєкту;
- склад робіт, необхідних для опрацювання та впровадження проєкту;
- кількість і вартість ресурсів, суму бюджету для запуску проєкту;
- оцінив тривалість робіт і часу, необхідного для здійснення поставленого завдання;
- Прописав структуру і штат логістики, посадові інструкції кожному співробітнику;
- Зробив заміри щодо продуктивності та навантаження на персонал;
- Виявив усі мінуси, які заважають повноцінно працювати логістичним процесам: від приймання до поставок по підрозділах;
- Зменшив зайві неходові за квартал до 20%;
- Виявив втрати по бюджету і транспорту при транспортуванні і доставці ТМЦ на підрозділи;
- Склав розрахунок за проєктом запуску кросдокінгу та складів регіональних (хабів);
- Розрахував більш ефективний і недорогий принцип поставок ТМЦ автомобільним транспортом.

Директор Температурних підрозділів Департаменту логістики "FOZZY GROUP"

з 07.2008 по 10.2020 (12 років 3 місяці)
Fozzy Group Логістика, Київ (Транспорт, логістика)

- Успішно керував і контролював безперебійність роботи 5-ти Розподільчих Центрів площею понад 41000 м2 категорії А, В;
- Щокварталу працював над оптимізацією всіх процесів з приймання, відбирання, зберігання і відвантаження, в результаті домігся економії часу, електрики, трудових витрат і БС від 5 до 15 %;
- Зменшив втрати на РЦ при прийманні продукції, зберіганні, обробці замовлень перед відвантаженням на магазини;
- Технічно вдосконалив Доки приймання та відвантаження на РЦ (встановили рампи для під'їзду авто);
- Запустив використання розрахунків у ПЗ з приймання, в результаті використання ПЗ вивільнилося близько 10% персоналу і заощадило кошти ФОТ;
- Керував впровадженням нової програми WMS-GOLD в управління складськими процесами;
- Ініціював розробку і впровадив спеціальний модуль ПЗ для ветлікарів, який прискорив у 3 рази процес виписки ветеринарних свідоцтв для продукції;
- Провів аудит продукції на складах і прибрав неліквідну продукцію до 7% від загального зберігання;
- Розробив і запустив проєкт "Стандарт обмотування палет стрейчплівкою під час відбирання та відвантаження", який знизив втрати під час транспортування до філій, пізніше цей проєкт запустили у всіх РЦ по Україні;
- Був відряджений Радою директорів в інший РЦ для оптимізації там роботи в підрозділі відвантаження. У результаті підняв продуктивність у 2 рази і зменшив витрати, оновив процеси, змінив карту складу, змінив систему мотивації співробітників, провів переатестацію співробітників, поліпшив умови праці, відпочинку та харчування, оновив оргтехніку;
- Сформував команду розподільчого центру близько 700 осіб, проводив ротацію кадрів після переатестації, створив і навчив пожежну дружину;
- Створив Клас Навчання для співробітників і проводив тренінги, брав участь в організації та проведенні заходів з Teambuilding, брав участь у проєктах McKinsey і KAIZEN (безперервне вдосконалення всіх виробничих процесів) та ін.
- Розробляв плани розвитку персоналу і щоквартально відправляв співробітників на підвищення кваліфікації;
- Виростив і навчив 3-х директорів РЦ (Одеса, Львів, Харків), а також співробітників для інших підрозділів.

Комерційний директор

з 10.2004 по 09.2007 (2 роки 11 місяців)
ТОВ "Деметра Трейд", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- Стратегічне, оперативне управління процесами закупівель і продажів, асортиментом і ціноутворенням;
- Формування і розвиток клієнтської бази;
- Побудова ефективної технології продажів з урахуванням специфіки продукту, компанії та ринку;
- Розробка маркетингової стратегії, проведення рекламних компаній і PR акцій;
- Успішні продажі продукції;
- Розвивав напрямок регіональних продажів на базі старих і нових контрагентів.

Генеральний директор

з 07.2003 по 03.2004 (8 місяців)
ТОВ "Докка Універсал", Київ (Нерухомість)

- Успішна участь у будівельно-виробничих проєктах компанії та виробництва на результат;
- Стабілізація роботи колективу і поліпшення ФОТу, вихід з кредиторських заборгованостей, оптимізація роботи з постачальниками і контрагентами;
- Розширив базу VIP-клієнтів (великі компанії, банки, бізнесмени та ін.) і налагодив постійну співпрацю;
- Розробка бюджету і контроль планових і бюджетних показників, а також звітності власникам;
- Реалізував проєкт з відкриття магазину з продажу продукції власного виробництва;
- Оптимізував роботу з постачальниками, в результаті чого знизив логістичні витрати на 12%;
- Організував участь компанії та безпосередньо працював на стенді у виставках-продажах у KyivExpoPlaza, International exhibition center Kiev та ін., що забезпечило збільшення обсягу продажів на 14 % на місяць;
- Сформував ефективну команду управлінців і команду професійних технічних фахівців;
- Ведення повного циклу господарської діяльності підприємства з виробничою площею близько 2000 м2;
- Управління всіма видами виробничих ресурсів, комерційним відділом;
- Складання БДДС на рік, планів продажів, контроль їх виконання, аналіз відхилень;
- Організація робіт з відкриття магазину:
- оформлення дозвільної документації;
- розробка плану комерційно-ефективного розміщення торгового обладнання;
- підбір асортименту продукції для салону;
- контроль технічного забезпечення магазину.
- Створення ефективної системи контролю якості на виробництві;
- Взаємодія з державними службами; ДСНС, ДПСУ, контроль за дотриманням ТБ, ПБ і державних правил ВІД на виробництві.

Заступник генерального директора з транспорту.

з 07.1999 по 01.2002 (2 роки 6 місяців)
ТОВ "Липова Долина", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- Стратегічне управління та координація діяльності відділу транспорту;
- Підготовка звітності щодо досягнення ключових показників;
- Переговори з постачальниками і контрагентами, оптимізація умов поставок, претензійна робота;
- Підбір, адаптація та навчання персоналу;
- Аналіз структури, оптимізація бізнес-процесів напряму;
- Формування пропозицій для підвищення ефективності логістичних схем, оптимізація;
- Бюджетування і планування, контроль витрат, забезпечення досягнення цільових показників;
- Оцінка та аналіз витрат робочого часу на виконання операцій, вдосконалення роботи відділу;
- Контроль безперебійності та продуктивності щоденної роботи транспортного відділу, взаємодії відділу з клієнтами, партнерами, експедиторами, постачальниками послуг;
- Підбір, адаптація персоналу, формування команди, систематизація внутрішніх HR процесів;
- Пошук, підготовка та розробка комерційних пропозицій, проведення тендерів, зустрічей з потенційними клієнтами та постачальниками, узгодження транспортних умов договорів;
- Проведення зустрічей з ключовими клієнтами / постачальниками послуг, вирішення спірних питань;
- Співпраця з Держ.структурами; Поліція, Податкова, Пожежники, Охорона Праці і т.д.
- Організація взаєморозрахунків з транспортними компаніями;
- Робота з рекламаціями, контроль розгляду претензій;
- Дебіторська заборгованість, контроль проведення своєчасних взаєморозрахунків з клієнтами;
- Робота з місцевими державними органами контролю та управління м. Києва.

Заступник начальника відділу оптово-роздрібних продажів.

з 09.1995 по 05.1998 (2 роки 8 місяців)
ТОВ "Імідж Україна", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- Створення компанії "з нуля", відкриття офісу в Україні, реєстрація документів, підбір і навчання персоналу;
- Формування стратегічного плану розвитку компанії (довгостроковий, короткостроковий);
- Отримання ліцензій, дозволів, сертифікатів тощо.
- Постановка логістики на підприємстві (організація експедиційно-складської бази підприємства);
- Розробка і впровадження бізнес-процесів між українським, німецьким та японським офісами;
- Розробка маркетингової стратегії просування продукції, аналіз ринку України;
- Щорічно організовував виставки для просування нових брендів компанії по Україні та СНД;
- Нарощування клієнтської бази підприємства, проведення переговорів, укладення контрактів і договорів;
- Побудова дистриб'юторської сітки компанії зі збільшенням продажів щоквартально до 20 %;
- Успішно відкрив "з нуля", контролював і керував мережею філій по Україні: Дніпро, Запоріжжя, Харків, Черкаси;
- Роботи у сфері ЗЕД і митно-брокерської діяльності, організація вантажоперевезень;
- Співпраця з Держ.структурами; СБУ, МВС, Міністерство Освіти, Телебачення, Поліція, Департамент Архітектури Києва, ДСНС (пожежна служба), ДПСУ (податкова структура).

Освіта

Київський політехнічний інститут

Прикладна математика. Інженер системного програмування., Київ
Вища, з 2000 по 2005 (5 років)

Знання і навички

Пользователь ПК WMS Рубикон TMS Водійські права кат. B Цілеспрямованість MS Excel MS Office MS Word Користувач ПК Користувач Internet MS Outlook MS PowerPoint Ведення переговорів Користувач WMS Комунікабельність Знання офісних програм Управління персоналом Управлінські навички Користувач ОС Windows Користувач 1С MS Access Ларді-Транс

Додаткова інформація

Наявність водійських прав: Категорії А,В
Наявність автомобіля: Так
Готовність до відряджень: Так
Готовність до переїзду закордон: Так (Європа, Східна Азія (Китай))

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: