Резюме від 16 квітня 2024 PRO

Ірина

Адміністратор-менеджер офісу, 35 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
36 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

PR-менеджер

з 08.2022 по 10.2023 (1 рік 2 місяці)
співачка LOBODA, Київ (Шоу-бізнес, мистецтво, культура)

- комунікація зі ЗМІ (більш ніж у 10 країнах світу)
- пошук нових партнерських ЗМІ по всьому світу та налагодження зв'язків
- cтворення та реалізація PR-стратегій до прем'єри нових пісень/альбомів
- підготовка PR-матеріалів для публікацій
- ведення звітності по кожній PR-стратегії
- пошук та коммунікація з фото та відео операторами по всьому світу
- робота з Вікіпедія (контроль, перевірка та внесення змін/нової інформації)
- різні адміністративні задачі (щодо створення і реалізації мерчу, підготовка документів для відкриття віз, пошук, закупівля та відправка подарунків для партнерів по всьому світу і т.п. )
- кураторство проекту LOBODA Help Center (пошук та коммунікація з психологами, контроль роботи бота та внесення додаткових змін, ведення групи у ТГ з публікацією матеріалів від психологів з важливими цікавинками для підписників)
- робота над соціальними проектами щодо благодійної допомоги
- робота з ZOOM (підготовка зустрічей, введення зборів і т.п.)

Менеджер по роботі з клієнтами

з 03.2021 по 01.2022 (10 місяців)
Офтальмологічна клініка ВІЗІУМ, Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

- введення клієнтської бази (1С), запис пацієнтів на прийом, інформування пацієнтів по роботі медичного центру,
- надання первинної консультації клієнтам (на 3х мовах)
- оформлення первинної медичної документації, а також підготовка до операції клієнтів
- проведення розрахунково-касових операцій
- пошук нових співпрацівників до мереж клінік- навчання нових співпрацівників

Помічник керівника

з 05.2019 по 11.2020 (1 рік 6 місяців)
Міжнародна Консалтингова Група "ЖИВЕ ДІЛО", Київ (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

- планування робочого графіка;
- створення презентацій;
- підготовка матеріалів до проведення тренінгів;
- супроводження на усіх тренінгах, різних офлайн заходах
- фото-/відео- контент (включаючи фотосесії)
- ведення комунікацій по усім робочим питання з партнерами
- виконання персональних доручень (догляд за собою, подорожі, покупки та ін)
- организація відряджень (бронювання готелів, покупка білетів) та супроводження
- организація спец/тематичних заходів (презентація книги)
- збір групи під захід (продажі)
- организація зустрічей/заходів в ZOOM та супровід (допомога)
- частичне ведення соц мереж, блогу

Арт-директор, HR та PR

з 04.2014 по 09.2017 (3 роки 5 місяців)
Креативний простір та коворкінг "Времени Вагон", Київ (Послуги для населення та бізнесу)

- Організація та контроль роботи закладу,
- Забезпечення документообігу,
- Робота з постачальниками та організація закупівель,
- Підтримання та контроль рівня сервісу,
- Вирішення конфліктних ситуацій з гостями,
- Якісні телефонні консультації клієнтів з поточних питань,
- Організація майстер-класів, семінарів, тренінгів та розважальних програм у закладі,
- Проведення корпоративів,
- Пошук, співбесіда та адаптація нового персоналу

Агент з обслуговування VIP - клієнтів Авіакомпанії AEROSVIT

з 12.2009 по 02.2013 (3 роки 2 місяці)
Авіакомпанія AEROSVIT, Київ (Транспорт, логістика)

- Бронювання та оформлення авіаквитків для VIP-клієнтів 24/7,
- Прийом пасажирів в центральному офісі авіакомпанії,
- Проведення тренінгів для регіональних представників,
- Ведення звітності та статистики.

Освіта

МАУП

Менеджер ЗЕД, Київ
Вища, з 2004 по 2009 (5 років)

Освітньо-кваліфікаційний рівень – магістр
Спеціалізація: Міжнародний бізнес

Додаткова освіта та сертифікати

Курс за програмою «Прозора комунікація»

жовтень, 2010

Корпоративна культура та етика обслуговування клієнтів

жовтень, 2010

Ефективний SMM - просування в соціальних мережах

Вересень, 2015

Школа організаторів «Ніде яблуку впасти»

Січень, 2016

Базовий курс позитивної психотерапії

Жовтень, 2016

Сертифікований ігротренер CASHFLOW

Січень, 2017

Інтенсив «Ресурсні переконання. Як настроїти своє мислення на успіх»

Жовтень, 2017

Курс «Професійний коуч» в ІШК Алли Задніпровської

жовтень 2017 - травень 2018

MiniMBA

2020 рік

Емоційний інтелект

вересень, 2021

Знання і навички

Комунікабельність Стресостійкість Емпатичність Уміння швидко засвоювати нову інформацію Адаптивність Організаторські здібності Робота в команді Управління персоналом Організація навчального процесу Організація корпоративних заходів Стратегічне планування

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — середній

Додаткова інформація

У свій вільний час проводжу трансформаційні ігри CASHFLOW у коучинговому форматі для різних компаній під запит.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: