Резюме від 5 лютого 2024 Файл

Тетяна

Інспектор відділу кадрів

Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Білодід
Тетяна Олександрівна
Місто: Київ Солом’янський район
Контактна інформація:
Телефон [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») (вайбер, телеграм)
Ел. пошта: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Освіта вища – Київський державний університет ім. Т.Г.Шевченка

Трудова діяльність
22 роки Науковий стаж
01.08.2007 – Служба управління персоналом ТОВ «ОА «АНТАРЕС» (Провідний
31.01.2024 спеціаліст, заступник начальника, методист, додатково –
виконання обов’язків начальника Секретаріату та відповідальної за
документообіг Товариства).
Мої обов’язки:
 Документально оформлювати прийняття, переведення та звільнення
працівників (до 400 осіб).
 Формувати та вести особові справи, особові картки працівників (П-2),
вносити зміни, що пов`язані з трудовою діяльністю.
 Ведення Трудових книжок, формування та внесення змін до штатного
розпису.
 Формувати та подавати звітність — повідомлення про прийняття до
податкової та звіти з праці (форма 1-ПВ).
 Документально оформлювати усі види відпусток, вести облік їх
використання, складати графіки відпусток та здійснювати контроль за їх
дотриманням.
 Формування табелів обліку робочого часу.
 Облік листків непрацездатності.
 Здійснювати підсумований облік робочого часу працівників зі змінними
графіками роботи.
 Проводити контроль дотримання квоти на працевлаштування працівників з
інвалідністю.
 Ведення списків військовозобов'язаних
 Організовувати облік та оформлення документообігу підприємства.

Професійні навички
 Знання трудового законодавства
 Володіння методами обліку руху кадрів, аналітичної роботи
 Знання програми 1С: Кадри, Windows, 1С, MS Office,
 Досвід організаційної роботи, підготовка організаційно-розпорядчої
документації
 Досконале знання ділової української мови,
 знання англійської мови (робота з текстовими матеріалами)
 Досвід роботи в громадській організації (розробка проектів і програм
співпраці ГО з владними та бізнес-структурами)
 Підготовка матеріалів для СМІ, прес-релізів.

Особисті якості Відповідальність, креативність, уважність, бажання
вдосконалювати знання, комунікабельність, уміння
працювати в команді

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: