Резюме від 6 лютого 2024 Файл

Анастасія

Супервайзер кол-центру

Вік:
24 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Анастасія
Алєксєєва
Супервайзер

Освіта

Бакалавр - Психологія
Контакт
Інститут Екології Економіки та Првава - Київ,
9/2017-6/2021
Україна
Дата народження:
17/03/2000

Досвід роботи
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
m
Оператор чатів-пошти
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») MyCredit - Київ, Україна 5/2021-3/2022
• Консультація клієнтів чат-підтримка, пошта;
Університетська 34 • Створення тікетів на перевірку інформації клієнта в тех відділ;
08201 Ірпінь Україна • Комунікація з іншими відділами (тех, юр) задля вирішення питання
клієнтів;
Мови • Продаж акційних пропозицій клієнтам;
• Вміння заспокоїти агресивних клієнтів;
• Швидкість набору текста;
Українська Рідна
• Високі показники KPI;
• Постановка задач у Бітрікс;
Соціальні мережі • Фіксація інформації клієнтів

Telegram 
Старший оператор чатів-пошта
MyCredit - Київ, Україна 3/2022-1/2023
• Консультація клієнтів чат-підтримка;
• Відповіді на питання по клієнтам операторів чатів та пошти;
• Написання шаблонів;
• Контроль значення KPI роботи операторів, пропрацювання з
операторами проблемних ситуацій з клієнтами задля покращення
якості консультацій та показників вцілому;
• Вичитка чатів та листів операторів, надання зворотнього зв'язку
по роботі операторів;
• Створення тестів для перевірки знань операторів по продукту,
зворотній зв'язок операторам за результатами;
• Контроль корректності запитів операторів на інші відділи (сапорт,
юр відділ, бухгалтерія, маркетинг), коммунікація з керівниками
інших відділів для налагодження процессів передач запитів по
клієнтам;
• Постійний моніторинг робочих груп, вирішення проблемних
ситуацій з клієнтами

Супервайзер чатів-пошта
MyCredit - Київ, Україна 1/2023-10/2023
• Організація роботи операторів, контроль вчасного виходу на
зміни;
• Контроль значення KPI роботи операторів, пропрацювання з
операторами проблемних ситуацій задля покращення якості
консультацій та показників вцілому;
• Планування робочого графіку операторів;
• Навчання нових операторів з 0 усіх процесах, участь в адаптації
нових операторів в колективі;
• Вичитка чатів та листів операторів, надання зворотнього зв'язку
по роботі операторів;
• Створення тестів на знання продукта, зворотній зв'язок
операторам за результатами;
• Контроль коректності запитів операторів на інші відділи (сапорт,
юр відділ, бухгалтерія, маркетинг, спеціалісти з проблемної
заборгованості), комунікація з іншими відділами задля
налагодження передач задач по клієнтам;
• Постійний моніторинг робочих груп, відповіді на питання
операторів по клієнтам, вирішення проблемних ситуацій з
клієнтами;
• Щоденна вигрузка аналітики по чатах та пошті, введення звітності;
• Щоденна пропрацьовка з операторами ФСР;
• Комунікація зі спеціалістами технічного відділу програми для
зв'язку з клієнтами, надання прикладів проблемних ситуацій,
варіанти рішень;
• Опис релізів, акцій компанії, підготовка операторів до релізу,
акцій;
• Збір інформації по багам, передача на тех відділ;
• Введення таблиць каналів звернення клієнтів, обробка запитів
клієнтів у соц мережах;
• Створення скриптів для спілкування з клієнтами;
• Допомога операторам з участю в Дзвінері, підготовка кожного
оператора, відбір кращих чатів, пропрацьовка з кожним оператором
виходу з рамок офіційності в спілкуванні з клієнтами;
• За час блекауту - створення індивідуальних графіків роботи під
графіки відключення світла операторів, втримання безпреривної
роботи лінії, допомога операторам з пошуку місць, де буде
можливість працювати (для операторів на віддаленій основі);
• Постановка задач у Бітрікс за запитами клієнтів;
• Підрахунок бонусної частини операторів, брала участь в зміні
системи КPI для команди;
• Підтримка операторів, мотивація, організація зустрічей онлайн та
офлайн для більшого згуртування колективу
Навички

Google Таблиці

Microsoft Excel

Битрикс24

Microsoft Word

Microsoft PowerPoint

Мови

Українська Рідна

Соціальні мережі

Telegram
http://https://t.me/nastyuxa1703

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: