Резюме від 1 лютого 2024

Анастасія

Супервайзер кол-центру, 25 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
24 роки
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Супервайзер кол-центру

з 01.2023 по 10.2023 (9 місяців)
MyCredit, Київ (Фінанси, банки, страхування)

Організація роботи операторів, контроль вчасного виходу на зміни;
Контроль значення KPI роботи операторів, пропрацювання з операторами проблемних ситуацій задля покращення якості консультацій та показників вцілому;
Планування робочого графіку операторів;
Навчання нових операторів з 0 усіх процесам, участь в адаптації нових операторів в колективі;
Вичитка чатів та листів операторів, надання зворотнього зв'язку по роботі операторів;
Створення тестів на знання продукта, зворотній зв'язок операторам за результатами;
Контроль коректності запитів операторів на інші відділи (сапорт, юр відділ, бухгалтерія, маркетинг, спеціалісти з проблемної заборгованості), комунікація з іншими відділами задля налагодження передач задач по клієнтам;
Постійний моніторинг робочих груп, відповіді на питання операторів по клієнтам, вирішення проблемних ситуацій з клієнтами;
Щоденна вигрузка аналітики по чатах та пошті, введення звітності;
Щоденна пропрацьовка з операторами ФСР;
Комунікація зі спеціалістами технічного відділу програми для зв'язку з клієнтами (телефонії), надання прикладів проблемних ситуацій, варіанти рішень;
Опис релізів, акцій компанії, підготовка операторів до релізу, акцій;
Збір інформації по багам, передача на тех відділ;
Введення таблиць каналів звернення клієнтів, обробка запитів клієнтів у соц мережах;
Створення скриптів для спілкування з клієнтами;
Допомога операторам з участю в Дзвінері, підготовка кожного оператора, відбір кращих чатів, пропрацьовка з кожним оператором виходу з рамок офіційності в спілкуванні з клієнтами;
За час блекауту - створення індивідуальних графіків роботи під графіки відключення світла операторів, втримання безпреривної роботи лінії, допомога операторам з пошуку місць, де буде можливість працювати (для операторів на віддаленій основі);
Постановка задач у Бітрікс за запитами клієнтів;
Підрахунок бонусної частини операторів, брала участь в зміні системи КPI для команди;
Підтримка операторів, мотивація, організація зустрічей онлайн та офлайн для більшого згуртування колективу

Освіта

Інститут екології, економіки і права

Психологія, Київ
Вища, з 2017 по 2021 (4 роки)

Знання і навички

Самомотивація Управління командою Уміння аналізувати Ведення CRM Впровадження системи KPI Управлінські навички Користувач Бітрікс24 Продаж фінансових послуг Стягнення заборгованості Організаторські здібності MS Excel

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: