• Файл

Ірина

Територіальний менеджер

Вік:
36 років
Місто:
Чернівці

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Кроподра Ірина Миколаївна

Регіональний менеджер, територіальний менеджер, керівник магазину
Повна зайнятість.
Вік: 36 років
Місто: Чернівці
Контактна інформація
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Ел. пошта: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Освіта: вища, з 2004 по 2009, Чернівецький національний університет ім. Федьковича, географічний
факультет, географ

Досвід роботи
Територіальний Менеджер: 05.2018 по сьогодні
Kadium group,Чернівці (найбільша в Україні мережа роздрібної торгівлі магазинів одягу, взуття,
аксесуарів)
- організація та контроль роботи 12-х магазинів (26 продавців-консультантів);
- відкриття нових торгових точок (аналіз локацій – трафікових місць, пошук приміщень, переговори,
замовлення реклами, обладнання, підбір, навчання персоналу);
- ремоделінг ТТ;
- контроль виконання розпоряджень та інструкцій компанії;
- контроль розрахунку заробітної плати; виплат премій, бонусів;
- контроль замовлення товару;
- контроль витрат магазинів;
- проведення акцій;
- інвентаризація магазинів;
- мерчендайзинг магазинів;
- аналіз роботи магазинів по ФЕП, контроль виконання плану продаж та показників;
- постановка та контроль виконання задач;
- проведення операційних та підсумкових нарад;
- комунікація із службою безпеки компанії, запобігання збиткам компанії;
Досягнення: відкриття 10 нових ТТ, зменшення оборотності товару з 68 до 45 днів, LFL ТО більше 1,4;
перемоги в конкурсах компанії, вдосконалення процесів компанії.
Рекомендації керівника: Гораль Володимир [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») (Telegram, WhatsApp)
Регіональний директор: з 02.2017 по 11.2017 (9 місяців)
Sandalino, Ужгород (роздрібна торгівля взуттям та аксесуарами)
організація роботи 10 магазинів, контроль роботи 10-ти адміністраторів та 23 ПК, моніторинг
конкурентів, контроль дотримання касової дисципліни , мерч., переобліки, відкриття нових
магазинів (замовлення реклами, обладнання, підбір,адаптація та навчання персоналу), контроль
витрат магазинів, комунікація з службою безпеки компанії, запобігання збиткам компанії,аналіз
роботи та аналіз ФЕП.
Менеджер з постачання: з 10.2016 по 02.2017 (4 місяці)
Торговий дім «Боянівка», Чернівці (будівельні матеріали)
контроль залишків товару , комунікація з постачальниками, контроль і моніторинг цін товару на
ринку, замовлення і постачання товарів.
Керуючий магазином: з 03.2013 по 09.2016 (3 роки 6 місяців)
Трейдшуз (ЦентрОбувь) Чернівці (роздрібна торгівля взуттям та супутніми товарами )
Управління персоналом (підбір, адаптація, навчання, мотивація); переобліки ТМЦ, аналіз ФЕП :
КТЧ, конверсія середній чек, середня вартість ,LFL, динаміка та структура продаж ,
мерчендайзинг,переобліки ,комунікація з службою безпеки компанії.
Рекомендації керівника: Мазурок Катерина Вікторівна [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») (Telegram)
Старший продавець: з 08.2012 по 03.2013 (7 місяців)
Трейдшуз (ЦентрОбувь) Чернівці (роздрібна торгівля взуттям та супутніми товарами )
функціональні обов’язки : замовлення, прийом, викладка, продаж товару, касова дисципліна,
фотозвіти, робота з неліквідним товаром та несезонним товаром, мерч, навчання нових
співробітників, переобліки.
Адміністратор магазину: з 03.2010 по 08.2012 (2 роки 5 місяців)
маг- н "Junker" Чернівці ( роздрібна торгівля одягом )
ФункціональнІ обов’язки:
по товару – замовлення, отримання, викладка ,продаж, ревізії;
по персоналу – підбір адаптація, контроль роботи; по касі і витратах магазину;
комунікація з офісом – звітність і т.д., робота з ФЕП – аналіз продаж, виявлення слабких та
сильних сторін та причини іх виникнення.
Професійні та інші навички:
Володію навичками роботи з програмним пакетом MS Office (Word, Excel, Powerpoint), "1С"-
бухгалтерія (8 версія), Доміно.
Активно використовую в роботі LEAN management
Знання мов
Українська – рідна
Англійська ─ середній рівень
Додаткова інформація
пунктуальна, цілеспрямована, ініціативна, швидко вчусь, дисциплінована, комунікабельна,
організована, порядна, самостійна, відповідальна, робота в команді, чесна, емоційна.
Авто в наявності.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: