Резюме від 17 лютого 2024 Файл

Олег

Менеджер з розвитку

Вік:
31 рік
Місто проживання:
Львів
Готовий працювати:
Івано-Франківськ, Київ, Львів, Ужгород

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Гнип Олег Ярославович

Фахівець з розвитку мережі

30 років.
Впевнений, комунікабельний, креативний, дисциплінований.

За освітою я юрист, проте, знання з юриспруденції використовував виключно у сфері нерухомості.
Досвід у сфері нерухомості – понад 7 років.

Рівень англійської мови - B2

Хоббі – особистий розвиток, спорт

Водійські права категорії В.

ПРО ДОСВІД РОБОТИ.

2023 р. - фахівець з розвитку мережі аптек “Анрі - фарм”

2020 р. – т.ч. – управління нерухомістю та фрілансер у сфері розвитку мереж.
Співпрацюю з провідними рітейлерами України. Маю досвід роботи з мережами у сфері дрогері, фармацевтичному напрямку, з компаніями, що займаються торгівлею товарів щоденного використання, сфера харчування та ін.

2017-2021рр. працював у ТОВ «РУШ», яка керує лінією магазинів EVA. Спершу займав посаду менеджера, з часом - керівник відділу розвитку мережі у Західному регіоні.

В мою компетенцію входило:
• Участь у проведенні геомаркетингу та затвердження локацій.
• Пошук орендодавців.
• Пошук об'єктів нерухомості, які відповідають затвердженому формату.
• Проведення переговорів з орендодавцями.
• Підготовка презентацій по об'єктах нерухомості.
• Відстоювання представлених об’єктів перед керівництвом компанії.
• Ведення перемовин по умовах договору оренди.
• Координування роботи відділу.
• Моніторинг ринку нерухомості в регіоні та по всій території України в цілому.
2014-2016 рр. – менеджер з продажів алкогольних напоїв.
В мою компетенцію входило:
• Пошук потенційних клієнтів.
• Заключення договорів співпраці з компаніями у сфері ХоРеКа.
• Ведення контрагента.
• Контроль оплат контрагентами.
• Обслуговування клієнтів.
• Проведення тренінгів з продажу для персоналу.

2012 – 2016 рр. – водночас з вищевказаною роботою працював ріелтором (комерційна нерухомість).

Особистий розвиток:

• тренінг Світлани Фокіної – «Переговори без компромісів».
• тренінг особистого розвитку Івана Дзямулича – «Вибір».
• тренінг з продажів Владислава Шаха.
• тренінг Олени Горбалюк – «Переговори. Особливості вербальної та невербальної комунікації».
• тренінг по переговорах Олександра Васільєва.

Контакти:
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: