Резюме від 25 квітня 2024

Вікторія

Менеджер, керівник, адміністратор, 22 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
28 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Керуючий магазином

з 12.2023 по 02.2024 (2 місяці)
Мережа магазинів роздрібна торгівля, Київ (Роздрібна торгівля)

Організація і координація роботи персоналу Управління персоналом (підбір, адаптація, оцінка, розвиток персоналу). Контроль за дотриманням стандартів обслуговування. Контроль за дотриманням трудової дисципліни, складання робочих графіків, облік робочого часу.
Робота з товаром: мерчендайзинг, облік/проведення інвентаризації, організація і контроль замовлення, прийому, викладки товару.

Оператор ПК

з 11.2018 по 05.2023 (4 роки 6 місяців)
Київська міська психіатрична лікарня імені І.П. Павлова, Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Налаштування роботи обладнання,магнітних дисків,лент,карток;виконання операцій з базами даних на комп'ютерном обладнанні;вводити та редагувати тексти в текстовому редакторі.Виконувати інші операції технологічного процесу переробки інформації(приймати та контролювати вхідні дані,готувати,виводити і передавати дані.Керувати режимами роботи периферійного оснащення щодо робочих задач(підготовка текстів та листів,розрахунки,таблиці).Проведення семінарів,конференцій,тренінгів. Розробка зарплатної відомості і табеля робочого часу,прийом дзвінків.Знання Пк(Word,Excel).

Лаборант кафедри загальної,дитячої судової психіатрії і наркології

з 11.2018 по 05.2023 (4 роки 6 місяців)
Національна медична академія післядипломної освіти імені П.Л.Шупика, Київ (Освіта, наука)

Планування методичної роботи,організація та контроль за навчально-методичною роботою викладачів,організація і контроль виконання плану-графіку проведення занять, відвідування занять,планування і координування роботи академії,введення навчально-методичної документації,табелювання,робота в Microsoft Word та таблицями Exel.

Адміністратор

з 07.2015 по 08.2017 (2 роки 1 місяць)
Ресторан Адмірал, Скадовськ (Готельно-ресторанний бізнес)

Забезпечення комфортних умов відвідувачів. Консультація клієнтів щодо пропонованих у меню страв,управління та контроль діяльності підлеглих. Складання графіка роботи підлеглого персоналу та контроль його дотримання. Підтримка доброзичливої атмосфери на робочому місці.Контроль за терміном придатності продуктів, правил та вимог роботи з продуктами харчування.Дотримання техніки безпеки та санітарних норм на робочих місцях. Оформлення всіх документів та звітів для керівництва. Згладжування конфліктних ситуацій у колективі та з клієнтами. Проведення співбесід та підбір кандидатів на підлеглі посади. Проведення інвентаризації в закладі. Робота із контрольно-касовим обладнанням. Організація та проведення урочистих заходів.

Товарознавець

з 05.2013 по 06.2015 (2 роки 1 місяць)
Супермаркет Фреш, Херсон (Роздрібна торгівля)

Здійснювала контроль над надходженням товарів. Контролювала наявність товарів на складі.Здійснювала зв'язок з постачальниками та споживачами, оформлювала документи на відвантаження та отримання товарів відповідно до затверджених планів. Вела оперативний облік надходження та реалізації товарів, проведення інвентаризації, складала звітність за встановленими формами.

Освіта

Херсонський державний аграрний університет

Публічне управління та адміністрування, Херсон
Вища, з 2019 по 2021 (2 роки)

Херсонський кооперативний економіко-правовий коледж

Товарознавець в комерційній діяльності, Херсон
Середня спеціальна, з 2010 по 2013 (3 роки)

Додаткова освіта та сертифікати

Психолог з практичної психології

2023

Знання і навички

Стрессоустойчивость Коммуникабельность Управление командой Ведение документации Пользователь 1С Лидерство Управление магазином Уважність

Знання мов

Українська — вільно

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: