Резюме від 8 квітня 2024 Файл

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/10443903

Адміністратор

Місто:
Дніпро

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Хребто Оксана Петрівна
30.01.1986
к.телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Ціль пошуку роботи: зайняти вакантну посаду адміністратор, продавець консультант.

Образование:

2001 - 2005
-
Дніпропетровський транспортно – економічний технікум, молодший спеціаліст готельного та туристичного сервіса.
2005 - 2009
-
Харьківська національна академія міського господарства, факультет менеджмент управління, спеціаліст, менеджер – економіст готельного, туристичного та курортного сервіса.
2013 год
-
Англійский клуб «СЭМ».

Опыт работы:

Серпень 2020 — по лютий 2024

ТОВ “ КРЕАТИВ КОМПАНІ” , Магазин Акварель. Продавець консультант не продовольчих товарів.
Обовязки:
- Консультація і обслуговування клієнтів відповідно стандартам компанії;
- Робота з програмою 1 С, розрахунок з покупцями , робота з РОS — терміналом;
- викладка товару відповідно стандартам компанії;
- участь у інвентиризації товару;
- володіння інформацією про продукцію і товар компанії;
- вивчення і атестація за стандартами й брендами компанії , принципами роботи компанії
Липень 2019 — по червень 2020

ООО «ВІФ», магазин BAGS etc, ТЦ ПАССАЖ. Продавець консультант не продовольчих товарів.
Обовязки:
- Консультація і обслуговування клієнтів відповідно стандартам компанії;
- Робота з програмою 1 С, розрахунок з покупцями, робота з РОS — терміналом;
- прийом і викладка товара згідно зі стандартами компанії;
- участь в переобліку продукції і товару;
- грамотне володіння інформацією про продукцію і товар компанії;
- вивчення і атестація за стандартами й брендами компанії , принципами роботи компанії;
- робота з внутрішньою документацією та ведення звітності;
- взаємодія і співпраця з різними відділами компанії і торгового центру
Жовтень 2018 — по Травень 2019

ООО «Абсолют Днепр» . Секретар.
- ведення документообігу компанії;
- підготовка наказів і розпоряджень керівника компанії;
- оперативний пошук і надання необхідної інформації керівнику ;
- вирішення організаційних питань та виконання доручень ;
- забезпечення життєдіяльність офіса (замовлення канцелярії, вирішення адміністративно – господарських питань).
- виконання доручень головного бухгалтера
Жовтень 2017 – по липень 2018

ЧП Носікова, Центр психології «Spacetime», офіс – менеджер (м. Дніпро)
Обовязки:
- Ведення документообігу компанії ;
- Підготовка внутрішніх наказів і розпоряджень;
- Ведення клієнтської бази ;
- Оперативний пошук і надання необхідної інформації керівнику ;
- Ведення та облік договорів центра ;
- Вирішення організаційних питань та виконання доручень ;
- Забезпечення життєдіяльності офіса (замовлення канцелярії, вирішення адміністративно – господарських питань).

Жовтень 2016 – по вересень 2017

ЧП Хребто, Майстер по шугарингу (м. Львів)

Липень 2013 - по квітень 2016
-
ЧП Ландман, Центр психології «Імаго», офіс - менеджер (м. Дніпро).
Обовязки:
- Ведення документообігу компанії ;
- Підготовка внутрішніх наказів та розпоряджень;
- Ведення клієнтської бази ;
- Оперативний пошук і надання необхідної інформації керівнику ;
- Ведення та облік договорів центра ;
- Вирішення організаційних питань та виконання доручень ;
- Забезпечення життєдіяльності офіса (замовлення канцелярії, вирішення адміністративно – господарських питань).

Листопад 2012 – травень 2013
-
Націоальний Гірничий Університет ,кафедра менеджменту виробничої сфери, секретар (м. Дніпро).
Обовязки:
- ведення документообігу кафедри, в тому числі і в електронній формі;
- виконання різноманітних операцій з використанням компьютерної техніки за програмами, призначених для збору, опрацювання, та надання інформації;
- ведення протоколів іспитів;
- підготовка проєктів наказів та розпоряджень по кафедрі;
- робота з викладачами, завідуючим кафедри, деканатом, відділом кадрів, бухгалтерською службою, канцелярією та взаємодія з іншими кафедрами університета;
- складання розкладу викладачів кафедри;
- забезпечення кафедри видатковими матеріалами; вирішення адміністративно – господарських питань.

Володіння моваами
Англійска– Intermediate
Український – рідний

Компьютерні навички
Володіння операційною системою Microsoft Windows MS, Office Pro (Word, Excel, Outlook) Internet.
Особисті якості
відповідальність, дисциплінованість, творчий підхід при вирішенні поставлених задач, вміння працювати в нестандартних ситуаціях і в команді, порядність, высока працездатність.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: