Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 13 квітня 2024 Файл

Дар'я

Оператор контакт-центру, менеджер з продажу, оператор медичної клініки

Вік:
27 років
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

СЕКРЕТАР-ДІЛОВОД

ХОЛКІНА ДАР'Я
СЕРГІЇВНА

КОНТАКТНІ ДАНІ
Мобільний [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
м.Київ, Деснянський р-н

ОСОБИСТІ ДАНІ ДОСВІД РОБОТИ - офіційно в медзакладах (4 роки)

Дата народження: 23.01.1997 ДІЛОВОД-СЕКРЕТАР
Місце реєстрації: Україна, Київ ВЕРЕСЕНЬ 2015 Р. – ВЕРЕСЕНЬ 2016 Р. КНП «КОНСУЛЬТАТИВНО-
ДІАГНОСТИЧНИЙ ЦЕНТР» ДЕСНЯНСЬКОГО РАЙОНУ, М. КИЇВ
ФУНКЦІОНАЛЬНІ ОБОВ’ЯЗКИ:
— РОБОТА З ДОКУМЕНТАМИ/КОРЕСПОНДЕНЦІЄЮ;
— ПРИЙОМ, ОБРОБКА ТА СОРТУВАННЯ ЕЛЕКТРОННОЇ КОРЕСПОНДЕНЦІЇ;
— ПІДГОТОВКА ДОКУМЕНТІВ ДЛЯ КЕРІВНИКА (ПРИЙОМ ДОКУМЕНТІВ ТА
ОСОБИСТИХ ЗАЯВ НА ПІДПИС КЕРІВНИКА, ОФОРМЛЕННЯ НАКАЗІВ,
РОЗПОРЯДЖЕНЬ);.
— ВЕДЕННЯ ДІЛОВОГО ЛИСТУВАННЯ; НАДАННЯ ВІДПОВІДЕЙ НА ЗВЕРНЕННЯ
— ПРИЙОМ, РОЗПОДІЛ ВХІДНИХ/ВИХІДНИХ ДЗВІНКІВ;

НАВИЧКИ — ПРИЙОМ І РЕЄСТРАЦІЯ ВХІДНОЇ ТА ВИХІДНОЇ КОРЕСПОНДЕНЦІЇ;
— РОБОТА З ОРГТЕХНІКОЮ
— СКЛАДАННЯ АКТІВ, ПРОТОКОЛІВ, НОМЕНКЛАТУРИ СПРАВ;
— вміння працювати з базовими — ОБЛІК РОБОТИ СПІВРОБІТНИКІВ;
програмами MS Office (Excel, — СКЛАДАННЯ ГРАФІКІВ І ТАБЕЛІВ РОБОЧОГО ЧАСУ.
Power Point, Word, WordPad); — ВИКОНАННЯ ОСОБИСТИХ ДОРУЧЕНЬ КЕРІВНИКА
— знання оргтехніки (факсимільний і
копіювальний апарати, сканер, принтер); ОПЕРАТОР ПК В КОМІСІЇ З ПИТАНЬ ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ
— грамотна усна і письмова мова; ВЕРЕСЕНЬ 2016 Р. – БЕРЕЗЕНЬ 2019 Р. КНП «КОНСУЛЬТАТИВНО-
— знання основ діловодства та ДІАГНОСТИЧНИЙ ЦЕНТР» ДЕСНЯНСЬКОГО РАЙОНУ, М. КИЇВ
Документообігу ФУНКЦІОНАЛЬНІ ОБОВ’ЯЗКИ:
—ПРИЙОМ, ОБРОБКА ТА СОРТУВАННЯ ЕЛЕКТРОННОЇ КОРЕСПОНДЕНЦІЇ;
Немає навичок роботи з касою і терміналом, —СКЛАДАННЯ АКТІВ, МЕДИЧНИХ ДОВІДОК, ПРОТОКОЛІВ, НОМЕНКЛАТУРИ
готова до навчання
СПРАВ
—СКЛАДАННЯ ГРАФІКІВ І ТАБЕЛІВ РОБОЧОГО ЧАСУ.
—ВЕДЕННЯ ЖУРНАЛІВ
—ЗАПОВНЕННЯ САНІТАРНИХ КНИЖОК ТА ВКЛАДЕНЬ
—НАПИСАННЯ СТАТИСТИЧНИХ ТАЛОНІВ
ІНШЕ —АРХІВУВАННЯ ДОКУМЕНТІВ
—ВИДАЧА НАПРАВЛЕНЬ ТА ВЕДЕННЯ ЗАПИСУ
Бажаний графік роботи: позмінний/врегульований —КООРДИНУВАННЯ ПАЦІЄНТІВ ТА НАДАННЯ ІНФОРМАЦІЇ ЩОДО
Бажана заробітна плата: 10-12 тисяч грн ОБСЛУГОВУВАННЯ
—ВИКОНАННЯ ОСОБИСТИХ ДОРУЧЕНЬ КЕРІВНИКА
Шкідливі звички: немає (не палю)
Хоббі: Дитячі іграшки
ОСВІТА (середньо-спеціальна)
ВЕРЕСЕНЬ 2012 Р. – ЧЕРВЕНЬ 2015 Р.
УНІВЕРСИТЕТСЬКИЙ КОЛЕДЖ КИЇВСЬКОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМ. БОРИСА ГРІНЧЕНКА,
СПЕЦІАЛЬНІСТЬ «ДІЛОВОДСТВО, ОРГАНІЗАТОР ДІЛОВОДСТВА», ДИПЛОМ МОЛОДШОГО
СПЕЦІАЛІСТА (ДЕННА ФОРМА НАВЧАННЯ).

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: