- PRO
Андрій
Директор магазину
- Вік:
- 41 рік
- Місто:
- Львів
Контактна інформація
Шукач вказав телефон .
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/10451045/
Досвід роботи
Директор магазину
з 02.2017 по 02.2024
(7 років)
ТОВ "Арго-торгівельна мережа", Львів (Роздрібна торгівля)
Основні функції:
Весь перелік функціональних задач та особистих якостей і робочого досвіду, поєднаного з попередніх робіт з врахуванням корпоративних цінностей компанії «ARGO»
Директор магазину
з 07.2012 по 06.2016
(3 роки 11 місяців)
Centro, Львів (Нерухомість)
Основні обов'язки:
• Проведення співбесід при відборі нових співробітників, адаптація та розвиток персоналу.
• Грамотне розміщення товарів на складі та в торговому залі.
• Забезпечення повної відповідності іміджу магазину, якості обслуговування клієнтів, вибору та представлення продукції в торговому залі брендової концепції компанії "Центр Обуви".
• Продумане і ефективне використання торгової площі та допоміжних приміщень магазину, контроль за оптимальним розміщенням товару в торговому залі та вітринах, відповідно до керівництва з мерчендайзингу.
• Ефективна організація внутрішнього розпорядку магазину, отримання максимальної віддачі від кожного співробітника, розподіл обов'язків та нормування тривалості робочого дня.
• Дотримання всіх вимог місцевих контролюючих організацій.
• Складання графіка роботи персоналу, забезпечення наявності оптимальної кількості співробітників магазину, складників, касирів та продавців.
• Управління колективом, як єдиною командою, підтримка корпоративного духу всередині колективу, постійна мотивація співробітників з використанням індивідуального підходу.
• Оцінка якості роботи персоналу за допомогою чек-листів, надання зворотного зв'язку, управління та навчання персоналу.
• Здійснення контролю за товарними залишками магазину, проведення щомісячної інвентаризації під особистим керівництвом з метою забезпечення достовірності її результатів.
• Регулярне проведення вибіркових перевірок товару на складі магазину.
• Організація касової дисципліни, проведення касових операцій на кожному рівні в роздрібі (інкасації, перевезення великих грошових коштів та організація логістики таких перевезень).
• Своєчасне надання необхідних звітів в компанії.
Директор магазину
з 12.2011 по 03.2012
(3 місяці)
ТОВ "Боско Спорт", Львів (Роздрібна торгівля)
З 16.12.11 по 20.03.12 – директор магазину "BOSCO Sport"
• Відкриття магазину у Львові з "0"
• Вирішення питань із державними службами (дозволи, договори, затвердження)
• Проведення співбесід при відборі нових співробітників, навчання і розвиток персоналу.
• Грамотне розміщення товарів на складі та в торговому залі.
• Забезпечення повної відповідності іміджу магазину, якості обслуговування клієнтів, вибору та представлення продукції в торговому залі за брендовою концепцією компанії "Bosco Sport".
• Розумне і ефективне використання торгової площі та допоміжних приміщень магазину, контроль за оптимальним розміщенням товарів в торговому залі та вітринах відповідно до директив з мерчендайзингу.
• Ефективна організація внутрішнього розпорядку магазину, отримання максимальної віддачі від кожного співробітника, розподіл обов'язків та нормування тривалості робочого дня.
• Дотримання всіх вимог місцевих контролюючих організацій.
• Складання графіка роботи персоналу, забезпечення наявності оптимальної кількості співробітників магазину, складників, касирів та продавців.
• Управління колективом, як єдиною командою, підтримка корпоративного духу всередині колективу, постійна мотивація співробітників з використанням індивідуального підходу.
• Оцінка якості роботи персоналу за допомогою чек-листів, надання зворотного зв'язку, управління та навчання персоналу.
• Здійснення контролю за товарними залишками магазину, проведення щомісячної інвентаризації під особистим керівництвом з метою забезпечення достовірності її результатів.
• Регулярне проведення вибіркових перевірок товару на складі магазину.
• Організація касової дисципліни.
• Своєчасне надання необхідних звітів.
Менеджер з питань розвитку регіону
з 02.2011 по 06.2011
(4 місяці)
ТОВ "ЛПП Україна", Львів (Роздрібна торгівля)
Від 08.02.11 до 08.06.11 – Менеджер з питань розвитку регіону (Захід, Південь) компанії "Reserved, Gropp, House", ТОВ "ЛПП Україна"
• Управління персоналом роздрібної мережі Західного та Південного регіонів
• Підпорядкованість 15 магазинів, 13 менеджерам, 150 працівникам роздрібу.
• Управління та координація процесу продажів в роздрібній мережі на території відповідальності
• Стратегічне та тактичне планування продажів Західного та Південного регіонів
• Кадрове планування команди
• Навчання менеджерів магазинів, проведення тренінгів, самітів, зустрічей, настановлення цілей, настрій керівників.
• Своєчасне і якісне планування, оцінка і аналіз ситуації бренда "Reserved", а також конкурентів на території відповідальності
• Постановка цілей, мегазинам та керівникам на місяць, а також оперативні цілі на тиждень, день.
• Організація та контроль проведення акцій в компанії місцевого значення.
• Надання тижневих і місячних звітів
• Аналіз виконання плану продажів, контроль динаміки приросту
• З 8.02.11 по 8.06.11 року – Менеджер з питань розвитку регіону (Захід, Південь) компанії «Reserved, Gropp, House», ДП «ЛПП Україна»
• Управління персоналом роздрібної мережі Західного та Південного регіонів
• Підпорядкованість 15 магазинам, 13 менеджерам, 150 співробітникам роздрібу.
• Управління та координація процесу продажів у роздрібній мережі на території відповідальності
• Стратегічне та тактичне планування продажів Західного та Південного регіонів
• Кадрове планування команди
• Навчання менеджерів магазинів, проведення тренінгів, самітів, зустрічей, нарад, постановка цілей, налаштування керівників.
• Своєчасне та якісне планування, оцінка і аналіз ситуації бренду «Reserved» та конкурентів на території відповідальності
• Постановка цілей для магазинів та керівників на місяць, а також оперативні цілі на тиждень, день.
• Організація та контроль проведення акцій в компанії локального значення.
• Надання щотижневих та щомісячних звітів
• Аналіз виконання плану продажів, контроль динаміки приросту/зменшення в порівнянні з попередніми періодами;
• Аналіз проблем, причин, розробка методів поліпшення показників;
• Організація роботи персоналу в торговельному процесі, відповідно до розроблених стандартів компанії.
Директор магазину
з 08.2010 по 02.2011
(6 місяців)
магазин Steve Madden, Львів (Роздрібна торгівля)
Від 27.08.10 по 07.02.11 – директор магазину «Steve Madden»
• Відкриття магазину у Львові з "0"
• Вирішення питань із державними службами (дозволи, договори, затвердження)
• Проведення співбесід при відборі нових співробітників, навчання і розвиток персоналу.
• Грамотне розміщення товарів на складі та в торговому залі.
• Забезпечення повної відповідності іміджу магазину, якості обслуговування клієнтів, вибору та представлення продукції в торговому залі за брендовою концепцією компанії "Steve Madden".
• Розумне і ефективне використання торгової площі та допоміжних приміщень магазину, контроль за оптимальним розміщенням товарів в торговому залі та вітринах відповідно до директив з мерчендайзингу.
• Ефективна організація внутрішнього розпорядку магазину, отримання максимальної віддачі від кожного співробітника, розподіл обов'язків та нормування тривалості робочого дня.
• Дотримання всіх вимог місцевих контролюючих організацій.
• Складання графіка роботи персоналу, забезпечення наявності оптимальної кількості співробітників магазину, складників, касирів та продавців.
• Управління колективом, як єдиною командою, підтримка корпоративного духу всередині колективу, постійна мотивація співробітників з використанням індивідуального підходу.
• Оцінка якості роботи персоналу за допомогою чек-листів, надання зворотного зв'язку, управління та навчання персоналу.
• Здійснення контролю за товарними залишками магазину, проведення щомісячної інвентаризації під особистим керівництвом з метою забезпечення достовірності її результатів.
• Регулярне проведення вибіркових перевірок товару на складі магазину.
• Організація касової дисципліни.
• Своєчасне надання необхідних звітів.
Територіальний операційний менеджер роздрібної торгілі
з 04.2003 по 05.2009
(6 років 1 місяць)
ДП"Адідас-Україна", Львів (Роздрібна торгівля)
Від 01.08.2007 до 25.05.2009 - «adidas-Group», Територіальный Операційний Менеджер роздрібної торгівлі Західного регіону:
• Управління персоналом роздрібної мережі Західного регіону
• В підпорядкуванні 13 магазинів, 10 менеджерів, 140 працівників роздрібу.
• Відкриття 6 магазинів з «0» (Тернопіль, Вінниця, Хмельницький, Чернівці)
• Проведення співбесід з керівниками середнього рівня (менеджери магазинів), оформлення, затвердження, навчання, подача О.С, складання планів розвитку, звільнення.
• Управління та координація процесу продажів у роздрібній мережі на території відповідальності
• Стратегічне та тактичне планування продажів Західного регіону
Кадрове планування команди
• Навчання менеджерів магазинів, проведення тренінгів, самітів, зустрічей, нарад, постановка цілей, налаштування керівників.
• Ведення переговорів та оптимізація роботи з ключовими клієнтами
• Своєчасне та якісне планування, оцінка і аналіз ситуації бренду «adidas-Group» та конкурентів на території відповідальності
• Постановка цілей для магазинів та керівників на місяць, а також оперативні цілі на тиждень, день.
• Організація та контроль проведення акцій в компанії локального значення.
• Надання щотижневих та щомісячних звітів
• Аналіз виконання плану продажів, контроль динаміки приросту/зменшення в порівнянні з попередніми періодами;
• Аналіз проблем, причин, розробка методів поліпшення показників;
• Організація роботи персоналу в торговельному процесі, відповідно до розроблених стандартів компанії.
• Аналіз та контроль поставок товару в магазини:
• Своєчасність поступлення товарів з місць вивезення в магазини;
• Постійний контроль поповнення товару в магазини, аналіз наявності товарів в залі та види розміщення в торговому залі;
• Контроль товарних залишків по всім групам товарів;
• Організація та контроль проведення інвентаризацій товару менеджерами магазинів:
• Забезпечення обліку та збереження товарно-матеріальних цінностей по магазинах;
• Контроль проведення навчання персоналу торгового центру, адаптації нових співробітників всіх рівнів; Узгодження зарплати персоналу торгового центру;
• Забезпечення виконання вимог внутрішніх нормативів (правил, процедур, інструкцій) щодо торгівлі.
Освіта
Львівський національний університет ім. Івана Франка
Економіка торгівельного підприємства, Львів
Вища, з 2004 по 2009 (5 років)
Поліграфічний технікум Укранської Академії Друкарства
Товарознавство та комерційна діяльність, Львів
Середня спеціальна, з 2000 по 2002 (2 роки)
Знання і навички
- Доброзичливість
- Користувач 1С
- Управління персоналом
- Активний продаж
- Оформлення вітрини
- Робота із запереченнями
- Контроль цінників
- Продаж одягу
- 1С:Підприємство
- MS Office
- MS Excel
- Розвиток продажу
- Планування продажу
Знання мов
- Англійська — початковий
- Польська — просунутий
Схожі кандидати
-
Керуючий магазином
30000 грн, Львів, Дистанційно -
Керуючий магазином, регіональний керівник
30000 грн, Львів -
Директор магазину
Львів -
Керуючий магазином
25000 грн, Львів -
Заступник керуючого магазином
Львів -
Керуючий магазином
Львів