Резюме від 11 квітня 2024 Файл

Богдан

Керівник напрямку комплаєнс-контролю

Вік:
42 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

РЕЗЮМЕ
​ Маленчук Богдан Володимирович
Рік народження

1982 рік

Освіта
диплом Бакалавра економіки (з відзнакою) Європейського університету фінансів інформаційних систем, менеджменту та бізнесу (2003 рік)
диплом Магістра Банківської справи (з відзнакою) Європейського університету фінансів інформаційних систем, менеджменту та бізнесу (2004 рік)

Особисті якості
працьовитість, комунікабельність, відповідальність, старанність, уміння знаходити компроміси та альтернативні рішення

Спеціальні навички
знання ПК на рівні впевненого користувача: Word, Excel, PowerPoint, Access, Internet,
Сертифікат аудитора банків, виданий аудиторською палатою України
Liga, Lotus
Банківські програми: ISAOD, PROFIX, SAP, Midas, B2, SR-bank
Програми обліку підприємств 1С 7-8 версії
Аудиторські програми: CASEWARE
Міжнародні стандарти аудиту

Досвід роботи
01.2003 – 06.2003
практика в АКБ «Укргазбанк» у відділі Міжбанківських відносин
07.2004 – 09.2004
АКБ «Укрсоцбанк» – економіст відділу корпоративних клієнтів (залучення корпоративних клієнтів на обслуговування – розрахунково-касове обслуговування, депозити, кредити)
11.2004 – 06.2005
АКБ «УкрСиббанк» – менеджер відділу корпоративних клієнтів (залучення корпоративних клієнтів на обслуговування – розрахунково-касове обслуговування, депозити, кредити)
07.2005 – 02.2006
АКБ «УкрСиббанк» – провідний спеціаліст відділу розвитку Індивідуального бізнесу (кредитування фізичних осіб, співпраця з автосалонами та агентствами нерухомості з питань кредитування покупців)
02.2006 – 09.2006
ВАТ «Універсальний Банк Розвитку та Партнерства» – начальник відділення
09.2006 – 02.2008
ПАТ «ПУМБ» – провідний аудитор (участь у перевірках: кредитних операцій фізичних та юридичних осіб, повноти та правильності формування резервів під кредитні операції, перевірка казначейських операцій та операцій процесінгового центру, валютних операцій, операцій з платіжними картками, касових операцій, операцій з банкоматів)
02.2008 – 07.2011
ПАТ «ПУМБ» - заступник начальника відділу виїзного аудиту
07.2011 – 03.02.2014
ПАТ «ПУМБ» - провідний аудитор відділу координації аудиту мережі
10.2015 – 08.2016
ПАТ «ФІДОБАНК» – старший аудитор (участь у перевірках: аудит вимог законодавства України з питань запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, отриманих злочинним шляхом та фінансуванню тероризму (фінансовий моніторинг), аудит управління ринковим ризиком та його вплив на надходження та економічну вартість капіталу Банку, організація процесу запровадження системи інформаційної безпеки (СУІБ) Банку)
08.2016 – 05.2017
ПАТ «ОТП Банк» - аудитор (Участь у тематичних перевірках бізнес-процесів підрозділів Головного офісу)
05.2017 – 10.2017
ПАТ «ТАСКОМБАНК» – старший аудитор (Участь у тематичних перевірках бізнес-процесів підрозділів Головного офісу, перевірка регіональних відділень)
10.2017 – 03.2021
Kreston GCG – керівник відділу Банківського аудиту департаменту Консалтингу Побудова відділу з початкового етапу заснування та подальший розвиток. Проведення зустрічей та презентацій із безпосередніми замовниками. Координація проектів за напрямком «forensic» Банків. Аналіз операцій, що вплинули на платоспроможність Банку. Участь у розслідуваннях фінансової діяльності Банків з метою виявлення операцій, які завдали шкоди Банку або вплинули на ліквідність. Безпосередній аналіз:
- фінансових показників діяльності Банку;
- міжбанківських операцій;
- операцій з цінними паперами;
- Дебіторську/кредиторську заборгованість;
- господарських операцій;
- інвестицій Банку;
- ліквідності Банку;
- кредитних операцій;
- депозитних операцій;
- операцій із запозичення Банком ресурсів на умовах субординованого боргу;
- аналіз витрат Банку.
Складання та написання комплексного аудиторського звіту за результатами аналізу. Узгодження результатів із замовником. Аудит підприємств. Проведення аудиту фінансової звітності підприємств. Оформлення результатів аудиту.
02.09.2019 – 12.03.2021 Kreston GCG – Audit department – Аудитор Sa3. Аудит фінансової звітності замовника відповідно до Міжнародних стандартів фінансової звітності (аудит підприємств та банків).
15.03.2021 – 23.11.2023 АТ "РВС БАНК" - заступник начальника відділу внутрішнього аудиту. Складання ризику - орієнтованого плану роботи внутрішнього аудиту на поточний рік. Участь у тематичних аудиторських перевірках відповідно до плану роботи відділу. Моніторинг виконання рекомендацій, наданих за результатами аудиторських перевірок.
24.11.2023 – по теперішній час АТ "РВС БАНК" – заступник начальника управління комплаєнс-контролю. Організація контролю за дотриманням Банком норм законодавства, внутрішньобанківських документів та відповідних стандартів професійних об'єднань, дія яких поширюється на Банк. Здійснення моніторингу змін у законодавстві та відповідних стандартах професійних об'єднань, дія яких поширюється на Банк, та здійснення оцінки впливу таких змін на процеси та процедури, запроваджені в Банку, а також забезпечення контролю за імплементацією відповідних змін у внутрішньобанківські документи. Участь в управлінні ризиками, пов'язаними з конфліктом інтересів. Організація контролю за дотриманням Банком норм щодо своєчасності та достовірності фінансової та статистичної звітності. Здійснення на регулярній основі контролю за відсутністю конфлікту інтересів між керівниками Банку та суб'єктом оціночної діяльності. Надання роз'яснень, консультацій керівникам Банку на їх запити з питань контролю за дотриманням Банком законодавства України та відповідних стандартів професійних об'єднань, дія яких поширюється на Банк. Участь в проведенні навчання та обізнаності працівників Банку щодо дотримання норм законодавства, відповідних стандартів професійних об'єднань, дія яких поширюється на Банк, культури управління ризиками, ураховуючи кодекс поведінки (етики). Сприяння функціонуванню системи управління ризиками шляхом здійснення своєчасного виявлення, вимірювання, моніторингу, контролю, звітування і надання рекомендацій щодо пом'якшення комплаєнс-ризику. Організація контролю за відповідністю процесів щодо управління проблемними активами законодавству України та внутрішньобанківським документам. Контроль за дотриманням Банком норм щодо визначення переліку пов'язаних з Банком осіб для забезпечення цілісності та повноти процесу ідентифікації пов'язаних з Банком осіб і контролю за операціями з ними. Підготовка висновків щодо комплаєнс-ризику, який притаманний новим продуктам та значним змінам у діяльності Банку, до моменту їх упровадження для прийняття своєчасних та адекватних управлінських рішень. Підготовка висновків стосовно комплаєнс-ризику для ухвалення кредитних рішень щодо кредитів пов'язаним із Банком особам. Контроль за відповідністю системи компенсацій та відшкодування, що запроваджена в Банку, а також процедур притягнення до дисциплінарної відповідальності працівників Банку, вимогам законодавства України. Участь в обчисленні профілю комплаєнс-ризику Банку. Участь у дослідженні подій внутрішнього та зовнішнього шахрайства. Контроль за усуненням недоліків, виявлених за результатами перевірок підрозділів Національного банку України, Фонду гарантування вкладів фізичних осіб, Державної податкової служби, інших державних та регуляторних органів. Здійснення заходів з виявлення негативної інформації або фейкової інформації, що за своїм характером (зміст інформації, обсяг аудиторії, шляхи розповсюдження) може нанести репутаційні втрати Банку, його клієнтам та діловим партнерам.

Інтереси та захоплення
політика, економіка, банківська система України та її функціонування, автомеханіка, розвиток та застосування альтернативних відновлюваних джерел енергії, інвестиційний бізнес, розвиток ринків цифрових валют

Володіння мовами
українська, російська – вільно,
англійська – рівень Intermediate

Сімейний стан

Не одружений, двоє дітей

Контактний телефон

[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Дата складання

14.02.2024

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: