Особисті дані приховані
Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/10462205
Менеджер по роботі з клієнтами
- Місто:
- Львів
Контактна інформація
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Місце проживання: м. Львів
Сімейний стан: неодружена.
Освіта: 2016 -2020 р.р. Львівський національний університет імені Івана Франка.
Факультет: Фінанси , банківська справа та страхування.
Досвід роботи:
1. Липень 2020 – вересень 2020. Фахівець з обслуговування клієнтів . ТОВ
« Споживчий центр»
До моїх обов’язків належало:
• Надання консультацій у питаннях кредитування
• Залучення нових клієнтів та підтримка довгострокових відносин з уже існуючими клієнтами
• Аналіз наданих документів для отримання позики, оцінка ризиків, надання висновків щодо можливості надання кредиту
• Ведення документації щодо кредитного портфеля клієнтів
• Підтримка життєдіяльності офісу
2. Вересень 2020 – Травень 2023. Менеджер VFS “ Global”
Функціональні обов’язки
• Прийом документів від Заявників , їх перевірка , передача до Консульства
• Надання інформації
• Допомога у заповненні документів для візи
• Зустріч та реєстрація клієнтів
3. Червень 2022-Липень 2023. Адміністратор рецепції фітнес клубу “Fitme”
Обов’язки: і
• Реєстрація відвідувачів в програмі, видача ключів, карт і т.д.
• Активні продажі додаткових послуг фітнес клубу
• Рішення конфліктних ситуацій, надання відмінного рівня сервісу відвідувачам
4. Червень 2023 – по теперішній час . Офіс – менеджер “Avenga”
До моїх обов’язків належить:
• Здійснювати реєстрацію гостей офісу;
• Забезпечувати отримання, відправлення, облік, реєстрацію вхідної та вихідної документації, інформаційно-довідкове обслуговування;
• Допомагати у процесі підготовки та організації нарад, семінарів, конференцій, зборів тощо;
• Виконувати функції пов’язані з координацією роботи співробітників, які виконують різні дрібні ремонтні роботи у офісному приміщенні визначеного Замовником;
• Здійснювати збір замовлень товарів, розхідних матеріалів та контролювати своєчасну доставку до офісу клієнта.
Особисті навички: Знання мов: українська- рідна , англійська – вище середнього рівня, іспанська – початковий ;
Володію комп’ютером : Microsoft Office: World Excel; Internet Explorer, 1С.
Вмію користуватись офісною технікою , маю навички вести переговори.
Особисті якості: відповідальність,емоційна стійкість , комунікабельність, впевненість в собі, швидко навчаюсь,люблю і можу працювати з людьми, пунктуальність, цілеспрямованість, вмію працювати з великими обсягами інформації, уважна до деталей; без шкідливих звичок.
Схожі кандидати
Менеджер по роботі з клієнтами
Львів
Менеджер по роботі з клієнтами
20000 грн, Львів, Дистанційно
Менеджер по роботі з клієнтами
20000 грн, Львів
Менеджер зі збуту, по роботі з клієнтами
Львів
Менеджер по роботі з клієнтами
Львів, Дистанційно
Менеджер по роботі з клієнтами
45000 грн, Львів