• Файл

Анна

Керівник відділу закупівель, аналітик

Вік:
39 років
Місто:
Львів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Особисті дані
ТЕЛЕФОН:
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
АДРЕСА ЕЛЕКТРОННОЇ ПОШТИ:
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
АДРЕСА ПРОЖИВАННЯ:
м. Львів, Шевченківський район
ДАТА НАРОДЖЕННЯ:
21.12.1984
СІМЕЙНИЙ СТАН:
Одружена

Особисті якості:
• Націленість на результат; активна життєва позиція;
• Прагнення розвиватись, готовність навчатися, постійно вдосконалюю свої навички та методи роботи;
• Вміння працювати в команді.
• Ініціативність, наполегливість, не боюся приймати рішення і брати відповідальність;
• Терплячість та скрупульозність у роботі із базами даних, аналітичне мислення.
• У кризових ситуаціях (стресових) – націленість на пошук шляхів виходу, розв’язання проблеми.
• Комунікабельність, порядність.

Спеціальні знання:
Комп’ютерні програми –
MS Office

OneClick
Bitrix.
Для аналітики даних –
• Excel (відмінно)
• Google Sheets (добре)
• Tableau (середній)
• Power BI (середній)
• SalesWork
• SPOT 2D.

Мови
Українська – вільно;
Англійська – В2,
Російська – сер. рівень,
Польська – низ. рівень.

КУНЕЦЬ АННА
Управління запасами. Аналітика.
Кваліфікований спеціаліст у сфері управління запасами та аналітики даних. Маю чудовий досвід роботи у даній галузі. Легко навчаюся, з викликом беруся за складні задачі. Шукаю роботу у компанії, де зможу і надалі розвиватися та приносити користь Компанії та суспільству.

ДОСВІД РОБОТИ:
З 15.02.2021 по даний момент – бренд-аналітик ЦО.
Основні функціональні обов’язки:
• Облік та аналіз дохідності проектів у каналі NON-FOOD. Проведення аудитів, як окремих територій (каналів) так і проектів вцілому по компанії. Ведення звіту «Profit & Loss».
• Забезпечення отримання максимальних результатів у дохідній та компенсаційній частині ведення проектів.
• Визначення слабких ланок у роботі із проектом та оптимізація роботи.
• Функціональне управління персоналом. Організація та проведення навчання персоналу, супровід та контроль по застосуванню нових методів роботи. Контроль виконання поставлених завдань. У підпорядкуванні 10 підлеглих у 10 регіонах.
• Здійснення організації процесу забезпечення товарними запасами при різних формах постачання товарів (робота із 10-ма регіонами Західної України). Контроль за дотриманням норм товарних запасів на складах. Контроль виконання планів закупівель. Аналіз асортиментних матриць для різних регіонів, робота із неліквідними групами товарів.
• Планування маркетингових витрат, встановлення планових показників та контроль за виконанням.
• Прогнозування дохідної частини при складанні бюджетів на майбутні періоді.
• Участь у стратегічному розвитку компанії.
• Участь у переговорних процесах із партнерами, вивчення та вдосконалення комерційних умов співпраці.
• Ведення ділового листування, вміння оперувати даними та досягати конструктивних рішень при виникненні ризиків непрогнозованих витрат для компанії.
• Створення та проведення презентації різного роду (навчальних, інформаційних, підсумкових).
• Розробка структур ціноутворення. Створення та ведення номенклатури.
• Розробка та постановка технічних завдань для ІТ-відділу.

Січень 2018 р. – лютий 2021 р. - декретна відпустка.

01.08.2010 р. – січень 2018 р. – керівник відділу постачання ТзОВ «Тема» (в т.ч. 05.2012-03.2013 –декретна відпустка)
Основні функціональні обов’язки:
• Контроль за виконанням планів доходу та надходження компенсацій за понесені витрати.
• Організація та проведення навчання персоналу.
• Здійснення організації процесу забезпечення товарами. Контроль за дотриманням норм товарних запасів на складах.
• Контроль за правильністю і своєчасністю виконання поставлених завдань співробітниками відділу.
• Підготовка із проведення та участь у переговорах із постачальниками, складання претензій.
• Ведення ділової переписки та вживання інших заходів при виникненні складних ситуацій, що можуть призвести або призвели до непередбачених витрат компанії.
• Участь в узгодженні умов і укладанні договорів поставок із постачальниками, проведення заходів з розширення прямих зв'язків з постачальниками.
• Контроль за своєчасністю подання необхідної звітності співробітниками компанії.

01.04.2008 р. – 01.08.2010 р. – менеджер з постачання ТзОВ «Тема»
Основні функціональні обов’язки:
• Управління запасами продукції
• Розробка цінової політики по продуктах, вивчення умов закупки і продажу товарів (системи знижок і бонусів).
• Забезпечення коректності закупівельних і відпускних цін на продукцію
• Забезпечення повноти, вчасності і коректності подання доведеної звітності постачальникам.
• Розміщення, затвердження і контроль за виконанням заявок (постачальникам та партнерам у регіонах). Формування та погодження графіків доставки продукції.
• Ведення необхідної аналітичної роботи по руху товарів на складах, виконанню планів закупок, та результативності інших проведених заходів по просуванню товарів на ринок. Створення звітних та аналітичних форм, їхнє удосконалення та поновлення.
• Забезпечення виконання планів доходу та надходження компенсацій за проведені маркетингові заходи та інші понесені витрати.

01.07.2007 р. – 31.03.2008 р. – промо-менеджер компанії «Henkel Ukraine» (Хенкель Україна).
Основні функціональні обов’язки:
• Планування та організація промо-акцій, управління роботою мерчандайзерів в межах Львівської області;
• Пошук та підбір персоналу на посади мерчандайзера, промо-консультантів;
• Проведення навчальних тренінгів по роботі з клієнтами, особливостях продукції тощо, проведення атестації торгової команди;
• Ведення внутрішньої документації стосовно клієнтської бази, обробка та аналіз інформації по рівні продаж торгової команди, збір та аналіз інформації по діяльності конкурентів, моніторинг цін.

ОСВІТА
НУ «Львівська політехніка»
2002 р. – 2007 р.
Кваліфікація: магістр менеджменту організацій

Прослухані тренінги / навчальні курси
• Основи продаж;
• Категорійний менеджмент;
• Подолання заперечень;
• Тайм-менеджмент;
• Бізнес-Аналітика.
Рекомендації
Рекомендації надаються за запитом.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: