Світлана
Діловод (кадрова робота, первинна документація, бухгалтерія)
- Вік:
- 45 років
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон .
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/10497421
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
[
[
Київ
1997-2002 - Київський національний університет культури і мистецтв.Соціолог.
2007-2008 - Навчальний центр "Успіх". Бухгалтер.
Впевнений користувач ПК (MS Office, інтернет), 1С 8.2 Підприємство, друкування наосліп.
Люблю роботу з людьми, комунікабельна, відповідальна.
Маю права категорії В. Стаж водіння авто - 1 рік.
Українська, російська - вільно.
Англійська - рівень intermediate. На даний час займаюся з репетитором.
Чеська - рівень В2 (проживала в Чехії 1 рік і 6 місяців)
Вмію працювати з великими обсягами інформації.
Готова підвищувати свій рівень знань та навичок. Вчитися новому.
Досвід роботи:
2023- ТОВ “Хегельман Україна”, аналітик консолідованої інформації.
Функціональні обов”язки:
Робота із заборгованістю клієнтів.
Листування та спілкування з клієнтами по заборгованості (англійською мовою).
Робота в корпоративній ERP системі.
Комунікація з колегами з офісів інших країн.
2021-2023 - ТОВ «Орімі Україна», адміністратор.
Функціональні обов'язки:
Зустріч клієнтів компанії.
Зустріч машин з вантажем та розміщення їх для розвантаження.
Підготовка відповідних документів.
2013-2021 - ТОВ «Бюро Бумажкін», офіс-менеджер.
Функціональні обов'язки:
Ведення діловодства, та кадрового діловодства, редагування текстів. Закупівля необхідних матеріалів для офісу.
2011-2013 - ТОВ “МХ та Густав Геес Україна”, менеджер з персоналу
Функціональні обов'язки:
Допомога в пошуку працівників для компанії за допомогою інтернет ресурсів.
Ведення кадрового діловодства.
2007-2011- ТОВ “ЮФ “Батуринець і Партнери”, менеджер з персоналу.
Функціональні обов'язки:
Допомога в пошуку працівників для компанії за допомогою інтернет ресурсів.
Проведення первинної співбесіди по телефону.
Проведення тестів на відповідність посаді.
2005-2007 - Національний авіаційний університет, старший лаборант кафедри.
Функціональні обов'язки:
Робота з документацією університету, робота в Приймальній комісії.
2002-2004 - Комунальне підприємство по утриманню житлового господарства,
Інспектор відділу контролю по виконанню доручень, наказів.
Документознавець по роботі зі зверненнями громадян.
Функціональні обов'язки:
Робота безпосередньо зі зверненнями громадян, внесення в базу даних, контроль за їх виконанням та наданням відповіді в терміни, встановлені Законом України.
Схожі кандидати
Менеджер по работе с документацией, помощник руководителя, документовед, деловод
18000 грн, Київ
Менеджер по роботі з персоналом, рекрутер, спеціаліст з кадрів (HR)
Київ
Бухгалтер з первинної документації, помічник головного бухгалтера
15000 грн, Київ
Бухгалтер, з первинної документації, на ділянку, помічник бухгалтера
35000 грн, Київ
Діловод, бухгалтер (первинна документацію), оператор 1С
30000 грн, Київ
Помічник бухгалтера, бухгалтер з первинної документації, офіс-менеджер
Київ