Резюме від 24 березня 2024 Файл

Liudmila

Керівник відділу закупівель, логістики

Вік:
39 років
Місто проживання:
Біла Церква
Готовий працювати:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Співак Людмила Михайлівна

Дата народження
20 травня 1985

Адреса
Україна , Київська обл.,
м. Біла Церква

Освіта

2008 - 2012
Міднародний науково- технічний університет імені академіка Бугая
Спеціаліст, напрямок - Фінанси та банківська справа
2000 - 2003
Чернігівський радіо-механічний технікум
Молодший спеціаліст, Економіка підприємства
Контакти
Ключовий досвід
mел. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») - Бюджетування та оптимізація витрат
e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») - Знання та практичний досвід роботи ЗЕД експорт/імпорт
- Вміння працювати в режимі багатозадачності
січень 2022 - Теперішній час - Високий рівень відповідальності
(2 роки)
ТОВ "БІОФАРМА ПЛАЗМА",
м.Біла Церква
Досвід роботи

Керівник департаменту логістики
Організація закупівель у відповідності до потреб виробництва. Ведення
закупівель ЗЕД, здійснення експортних поставок готової продукції у
відповдності вимог GMP,GDP, тощо.
Ефективне використання закупівельного бюджету, контроль витрат та
мінімізація ризиків фінансових збитків. Моніторинг та управління
фінансовими зобов'язаннями. Забезпечення оптимального рівня запасів
на складі для підтримки безперебійного виробництва, планування
поставок. Пошук надійних постачальників, ведення переговорів щодо
квітень 2020 січень 2022 умов поставок, укладання вигідних угод. Взаємодія з іншими
(1 рік 8 місяців) підрозділами підприємства для підвищення ефективності та спільного
ТОВ "БІОФАРМА ПЛАЗМА", досягнення цілей. Організація процесу тендерної закупівлі матеріалів та
м.Біла Церква обладнання.

Менеджер департаменту логістики
Закупівля сировини, матеріалів для виробництва та роботи лабораторій
у відповідності до внутрішніх стандартів якості. Постійна комунікація з
грудень 2017 – березень 2020
іншими підрозділами. Підготовка та підписання договорів, контроль
(2 роки 3 місяці)
виконання договірних умов, підготовка та проведення тендерів,
ТОВ "Фармацевтичний завод
Біофарма ",м.Київ Начальник управління матеріально- технічного забезпечення
Вчасне забезпечення сировиною та матеріалами виробництва,
планування поцесу закупівлі у відповідності до плану виробництва.
Формавання річного плану поставок та бюджету закупівель.
Оптимізація процесу закупівлі, пошук альтернитивних постачальників,
проведення перемовин, перехід до прямих поставок.Контроль
складських запасів та термінів придатності. Контроль кредиторської/
дебіторської заборгованості, формування звітності, формування
реєстрів оплат їх узгодження.
Формування плану закупівлі матеріалів в розрізі місяцям, року.
Участь в провеклені аудитів постачальників, розробка посадових
інструкуцій, СОП щодо процесів закупівлі. Проведення кваліфікації та
рекваліфікації постачальників відповідно до стандартів якості GMP.
лютий 2015 – грудень 2017
(2 роки 8 місяців)
Менеджер з постачання матеріально - технічного
ТОВ" Фармацевтичний завод
забезпечення.
"БІОФАРМА", м.Київ
Закупівля сировини та матеріалів ( первине, вторинне пакування, АФІ)
необхідні для виробництва у відповідності до затверджених процедур.
Підготовка та підписання договорів, контроль виконанням договірних
умов, підготовка та проведення тендерів, пошук нових постачальників
грудень 2010 - жовтень 2014
та комунікація з наявними.
(3 роки 9 місяців)
ТВБВ 439 Філія Контролер касир
Святошинського відділення Проведення розрахункових касових операцій, відкриття депозитів,
АТ «Ощадбанк» , м.Київ карткових рахунків, виплата переказів, валюто- обміні операції,
автострахування.

груд 2009 - груд 2010
(1 рік) Касир торгового залу
ТОВ ФОРА, м.Київ Проведення касових операцій, інвентаризація.

квітень 2004 - червень 2009
(5 років 1 місяць)
КМП Чернігівводоканал, Контролер абонентського відділу
м.Чернігів Проведення звірки з клієнтами, перерахунків, внесення достовірних
даних до особових рахунків, консультація клієнтів, видача довідок в БТІ.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: