Особисті дані приховані
Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/10518309
Супервайзер контакт-центру
- Зайнятість:
- Повна зайнятість.
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Досвід роботи
Супервайзер кол-центру
з 06.2017 по нині
(6 років 11 місяців)
Роздрібна торгівля
•Здійснення загального керівництва call-центру;
•Контроль виконання планів;
•Створення графіку роботи (вхідна/вихідна, кредитна) ліній;
•Підбір, навчання, організація, контроль та оптимізація роботи, менеджерів call-центру;
•Розробка і впровадження навчальних матеріалів для менеджерів call-центру;
•Контроль якості сервісу, прослуховування та оцінювання менеджерів (asterisk), рейтинг менеджерів, пошук індивідуальних та системних помилок;
•Формування системи мотивації, KPI;
•Оцінка якості обслуговування;
•Реалізація стратегії компанії щодо обслуговування клієнтів;
•Опрацювання скарг/подяк в CRM-системи на базі Сreatio;
•Розробка та реалізація заходів щодо покращення обслуговування клієнтів компанії;
•Впровадження стандартів обслуговування, інструкцій, скриптів;
•Реструктуризація і закриття сайту matrix.ua
Менеджер по продажам інтернет-магазину
з 09.2014 по 06.2017
(2 роки 9 місяців)
Eldorado.ua, Київ (Роздрібна торгівля)
•Консультація та продажі товару по вхідним зверненням в інтернет магазин;
•Покращення знань продукції та її характеристик;
•Робота з 1С та Excel;
•Виконання планів продажу;
•Виконання стандартів КРІ;
Провідний економіст оператор контакт центру
з 12.2013 по 07.2014
(7 місяців)
ПАТ «КБ «Хрещатик», Київ (Фінанси, банки, страхування)
•Приймати вхідні звернення від клієнтів (дзвінки);
•Консультування клієнтів, щодо продукції та послуг компанії;
•Змінення лімітів та обмежень по зверненню клієнтів;
•Змінення лімітів та обмежень по зверненню відділень по заявам;
•Вирішення конфліктних ситуацій та вироблення оптимальних рішень для задоволення потреб клієнтів.
Освіта
Київський національний університет технологій та дизайну.
Інженер механік, спеціаліст, Київ
Вища, з 2005 по 2010 (5 років)
Знання і навички
Знання мов
- Українська — вільно
- Російська — вільно
Схожі кандидати
Супервайзер контакт-центру
20000 грн, Київ
Менеджер по роботі з клієнтами, оператор контакт-центру
18000 грн, Київ
Руководитель контакт-центра, координатор проектов, операционный менеджер
Київ
Супервайзер кол-центру
Київ, Дніпро
,
ще 4 міста