Резюме від 25 квітня 2024 PRO

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/10518309

Супервайзер контакт-центру

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Супервайзер кол-центру

з 06.2017 по нині (6 років 11 місяців)
Роздрібна торгівля

•Здійснення загального керівництва call-центру;
•Контроль виконання планів;
•Створення графіку роботи (вхідна/вихідна, кредитна) ліній;
•Підбір, навчання, організація, контроль та оптимізація роботи, менеджерів call-центру;
•Розробка і впровадження навчальних матеріалів для менеджерів call-центру;
•Контроль якості сервісу, прослуховування та оцінювання менеджерів (asterisk), рейтинг менеджерів, пошук індивідуальних та системних помилок;
•Формування системи мотивації, KPI;
•Оцінка якості обслуговування;
•Реалізація стратегії компанії щодо обслуговування клієнтів;
•Опрацювання скарг/подяк в CRM-системи на базі Сreatio;
•Розробка та реалізація заходів щодо покращення обслуговування клієнтів компанії;
•Впровадження стандартів обслуговування, інструкцій, скриптів;
•Реструктуризація і закриття сайту matrix.ua

Менеджер по продажам інтернет-магазину

з 09.2014 по 06.2017 (2 роки 9 місяців)
Eldorado.ua, Київ (Роздрібна торгівля)

•Консультація та продажі товару по вхідним зверненням в інтернет магазин;
•Покращення знань продукції та її характеристик;
•Робота з 1С та Excel;
•Виконання планів продажу;
•Виконання стандартів КРІ;

Провідний економіст оператор контакт центру

з 12.2013 по 07.2014 (7 місяців)
ПАТ «КБ «Хрещатик», Київ (Фінанси, банки, страхування)

•Приймати вхідні звернення від клієнтів (дзвінки);
•Консультування клієнтів, щодо продукції та послуг компанії;
•Змінення лімітів та обмежень по зверненню клієнтів;
•Змінення лімітів та обмежень по зверненню відділень по заявам;
•Вирішення конфліктних ситуацій та вироблення оптимальних рішень для задоволення потреб клієнтів.

Освіта

Київський національний університет технологій та дизайну.

Інженер механік, спеціаліст, Київ
Вища, з 2005 по 2010 (5 років)

Знання і навички

ERP CRM MS Office Asterisk Google Таблиці IP-телефонії; Системність Організованість Стресостійкість та контроль Вміння працювати у режимі багатозадачності

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: