Резюме від 10 березня 2024 Файл

Анна

Юрист, помічник керівника з юридичних питань

Вік:
42 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

РЕЗЮМЕ
Особисті дані:
Васьковська Анна Миколаївна
Дата народження: 29 травня 1981
Адреса проживання: Київ, вул. Дніпровська набережна, 26і, кв. 101
Сімейний стан: заміжня, маю 2 дітей (12 та 7 років)
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

бажаний рівень з/п від 30000

ОСВІТА:
Київський Національний університет імені Тараса Шевченка, Юридичний факультет, спеціальність – правознавство, спеціалізація – господарське право (з 1998 по 2003).

ДОДАТКОВА ОСВІТА ТА СЕРТИФІКАТИ:
Свідоцтво на право зайняття адвокатською діяльністю від 17.04.2008 (№3629/10), видане Київською обласною КДКА

ДОСВІД РОБОТИ.
1) З травня 2020 року і до сьогодні - Заступник начальника відділу по роботі з орендарями та власниками нежитлових приміщень КП "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Шевченківського району міста Києва".
Основними обов'язками є:
- контроль щодо дотримання норм чинного законодавства в частині порядку укладання, внесення змін та розірвання договорів оренди.
- нагляд за виконанням умов договору орендарями.
- підготовка відповідей на запити, листи та звернення громадян.
- підготовка рішень, наказів та інших внутрішніх документів;
- представлення інтересів підприємства в судах загальної юрисдикції, адміністративних судах, в органах державної та виконавчої влади, підприємствах, установах, та організаціях незалежно від їх форм власності та підпорядкування, а також в усіх правоохоронних органах та робота з Державною виконавчою службою щодо виконання рішень судів.

2) З жовтня 2019 по травень 2020 - Провідний юрисконсульт відділу оренди КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Шевченківського району міста Києва».
Основні обов'язки: претензійно-судова робота, представлення інтересів підприємства в судах загальної юрисдикції, адміністративних судах, в органах державної та виконавчої влади, підприємствах, установах, та організаціях незалежно від їх форм власності та підпорядкування, а також в усіх правоохоронних органах.
3) З травня 2015 по серпень 2016 - Адвокат в Адвокатскому об'єднанні «Пасіка і партнери»
Основні обов'язки:
- Претензійно-позовна робота у цивільних та господарських справах (складання претензій, позовів, апеляційних, касаційних скарг, клопотань, відзивів, заперечень), представництво інтересів в судах загальної юрисдикції, господарських та адміністративних судах всіх інстанцій;
- представництво у виконавчому провадженні (накладення арешту, виконання рішень судів);
- взаємодія з правоохоронними, контролюючими, податковими органами, та органами місцевого самоврядування.

4) З лютого 2010 по червень 2014 – Головний юрисконсульт ТОВ «Центр банківських інформаційних технологій «ЦЕБІТ» та за сумісництвом ТОВ «Антивірусна лабораторія Цебіт»
Основні обов'язки:
- Претензійно-позовна робота, представництво у виконавчому провадженні (накладення арешту, виконання рішень судів);
- взаємодія з державними органами: (правоохоронними, контролюючими, податковими, місцевого самоврядування, органами юстиції тощо);
- розробка договорів, правовий аналіз документів, необхідних для укладення угод (купівля-продаж нерухомості, цінних паперів, корпоративних прав; оренда; підряд; тощо); здійснення юридичної експертизи договорів;
- надання правової допомоги структурним підрозділам, підприємствам, клієнтам;
- підготовка висновків з правових питань у сфері господарського, цивільного, трудового, та іншого законодавства;
- участь у переговорах;
- написання аналітичних статей на юридичну тематику;
- діловодство (посадові інструкції, положення, накази, протоколи, службові записки, документообіг, переписка українською, російською, англійською мовою та інше);
- реєстрація підприємств (збільшення-зменшення статутного фонду, складання установчих документів тощо).
5) З лютого 2007 по лютий 2010 - Головний спеціаліст відділу оренди та приватизації нежитлових приміщень Управління комунального майна, приватизації та підприємництва Шевченківської районної у м. Києві ради.
Основні обов'язки:
- підготовка договорів оренди, додаткових угод про внесення змін тощо;
- підготовка висновків з правових питань у сфері господарського, цивільного, трудового, та іншого законодавства.

6) З серпня 2003 по лютий 2007 – Провідний спеціаліст відділу нотаріату Міністерство юстиції України
Основні обов'язки:
• підготовка висновків з правових питань у сфері господарського, цивільного, та іншого законодавства, листування з громадянами з правових питань;
• розробка положень та наказів Міністерства юстиції України
• легалізація документів (апостиль) для виїзду за кордон тощо.

ДОДАТКОВІ НАВИЧКИ:
Мови: українська – вільно, англійська – вище середнього (Sertificate oh The Capital School of English – upper intermedia level)

Впевнений користувач ПК: MS Word, Windows, Excel, Liga

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: