Резюме від 7 травня 2024 Файл

Анжела

Оператор гарячої лінії

Місто проживання:
Черкаси
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Пак-Прокоф'єва Анжела Миколаївна
Дата народження: 12.07.1973 р.
Адреса проживання: м. Черкаси
Контактний телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Мета резюме: отримання посади адміністратора
Очікуваний рівень заробітної плати: від 20 000 грн
Професійні компетенції:
• комунікативні навички: навички переконання та знаходження спільної мови зі співрозмовником, навички вирішення конфліктів.
• знання документознавства та діловодства;
• навички надання телефонних та індивідуальних консультацій;
• впевнений користувач ПК (MS Word, Excel);
• володіння мовами: українська – вільне володіння.
• організаторські здібності, досвід організації роботи в команді, допомога в проведенні заходів.
Досвід роботи:
листопад 2022 – грудень 2023 р. р. – Благодійна організація «Парафіяльний благодійний фонд «Карітас-Маріуполь» м. Черкаси – оператор диспетчерської служби.
Посадові обов’язки:
• проведення телефонних консультацій з питань надання послуг, перенаправлення бенефіціарів за індивідуальним запитом;
• виконання звітів про виконання робіт та бухгалтерських звітів;
• ведення бази даних бенефіціарів в прогармі Kobo;
• вирішення офісних організаційних ситуацій.
Вересень 2020 – червень 2023 р.р – КП «Жилкомсервіс» м. Харків – майстер дільниці, з грудня 2021 р. – інженер дільниці.
Посадові обов’язки:
• обстеження стану комунікацій будинків та складення актів обстежень;
• прийом заявок на ремонт;
• передача заявок до підрядників, перевірка результату та складення актів виконаних робіт.
Освіта:
Вища.
Донецька філія Українського державного університету фінансів та міжнародної торгівлі, спеціальність «Фінанси і кредит», бакалавр.
Особисті якості:
Пунктуальна, відповідальна, організована, стресостійка.
Комунікабельна, вмію легко знаходити спільну мову з різними людьми, навички вирішення конфліктних ситуацій, дипломатичний підхід до вирішення конфліктних ситуацій.
Здатна швидко навчатися та засвоювати нову інформацію. Прагну до професійного зростання та займаюся самоосвітою.
Маю організаторські здібності.
Додаткова інформація:
Шукаю роботу на повний робочий день. Розгляну варіанти дистанційної зайнятості. Сімейний стан - одружена, маю дитину 8 років.
Маю статус внутрішньо-переміщеної особи.
Маю водійське посвідчення кат. В.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: