Резюме від 14 квітня 2024 PRO

Денис

Спеціаліст з обслуговування клієнтів, менеджер з продажів

Вік:
45 років
Місто:
Дніпро

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Спеціаліст з продажу відділу по роботі з бізнес клієнтами департаменту маркетингу

з 01.2013 по 12.2014 (1 рік 11 місяців)
Компанія "ПрАТ КИЇВСТАР", Днепр (Телекомунікації, зв'язок)

Напрямок: Прямі продажі – Sales Manager:
- Виконував заданих KPI продажів.
- Виконував завдання в CRM системах.
- Оформляв генеральні договори та додаткі к ним.
- Вів переговори для залучення B2B клієнтів.
- Регулярно контактував з Клієнтом для виявлення потреб та можливостей розвитку.
- Формував комерційні пропозиції для залучення нових Клієнтів.

Спеціаліст 1 категорії з підтримки продажу відділу по роботі з бізнес клієнтами

з 08.2004 по 03.2023 (18 років 7 місяців)
ПрАТ "КИЇВСТАР", Дніпро (Телекоммуникации, связь)

Напрямок: Утримання бізнес-клієнтів.
Напрямок: Розвиток бізнес-клієнтів.
Напрямок: Розвиток закріпленої групи фахівців з розвитку корпоративних клієнтів.
- Супроводжував продаж, оформляв рахунки та документи для підключення корпоративних клієнтів; передавав оформлені документи для підключення телекомунікаційних послуг (мобільні, фіксовані та інші сервіси) для корпоративних клієнтів та контролював їх своєчасну активацію.
- Приймав участь в розробці та впровадженні складних комплексних проектів для нових клієнтів.
- Формував та опрацьовував цільові проспекти клієнтів з низьким показником з метою здійснення крос-продажів.
- Відповідно до виявлених потреб, самостійно здійснював продажі існуючим клієнтам послуги/продукти в рамках портфелю послуг, що визначені для крос-продажів/для виконання КПД.
- Регулярний контакт з Клієнтом для виявлення потреб та можливостей розвитку.
- Готував необхідні для розвитку клієнтів запити та інші документи відповідно діючим процедурам компанії, забезпечував іх супровід на всіх етапах реалізації.
- Вміння працювати одночасно з декілька CRM-системи для різних комплексних бізнес-процессів.
- Обробляв клієнтів групи ризику відтоку з реєстрів CVM, підтверджував наявність ризику, виявляв причини та пропонував/розробляв засоби утримання.
- Готував пропозиції з поліпшення якості та оптимізації процесів обслуговування щодо задоволення потреб клієнтів.
- Вносив дані щодо взаємодій з клієнтом та іх результатів до CRM-систем (кроки розвитку, документи, контактні особи, ліди тощо).
- Готував необхідні для розвитку клієнтів запити та інші документи відповідно діючим процедурам компанії, забезпечував іх супровід на всіх етапах реалізації.
- Готував запити та консолідував дані про умови організації технічної можливості підключення послуг для нових клієнтів.
в мережі:
- Обробляв (реєстрував, класифікував, аналізуючи визначав пріоритети тощо) звернення (аварійні, сервісні, інформаційні, консультативні запити, претензії, скарги тощо) клієнтів відповідно до процедур та стандартів Компанії (реактивні реагування). Забезпечував їх вирішення та своєчасно інформував клієнта про статус розгляду звернень.
- Готував необхідні статистичні та аналітичні звіти щодо надання послуг для бізнес-клієнтів.
- Відстежував стан дебіторської заборгованості, вів роботу з боржниками у відповідності з процедурами.
- Переоформлював договори на надання телекомунікаційних послуг.
- Аналізував робочу поведінку та навички фахівців з розвитку корпоративних клієнтів із закріпленої групи під час виявлення можливостей продажу, підключення послуг та додаткових послуг.
- Виявляв можливості для розвитку та вдосконалення навичок методології продажу.
- Контролював та оцінював дотримання стандартів обслуговування клієнтів.
- Обробляв клієнтів групи ризику відтоку з реєстрів CVM, підтверджував наявність ризику, виявляв причини та пропонував/розробляв засоби утримання.
- Проактивно виявляв клієнтів групи ризику відтоку в процесі взаємодії з клієнтом.

Старший продавець відділу елітної сантехніки, керамічної плитки, міжкімнатних дверей

з 01.2001 по 08.2004 (3 роки 7 місяців)
салон Grande Piccoli (Компанія «ХХ1 ВЕК»)., Дніпро (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

- Консультування покупців за товарним асортиментом та характеристиками
- Знайомство покупців з торговими брендами
- Виконання плану продаж
- Замовлення та прийом товару
- Просування додаткових послуг/акцій/знижок
- Робота з документами та програмами обліку продукції

- Консультування покупців за товарним асортиментом та характеристиками.
- Управління персоналом відділу.
- Контроль якості та кількості продукції.
- Перевірка викладення товару в торговому залі.
- Контроль грошових коштів.
- Робота з документами та програмами обліку продукції.
- Вжиття заходів щодо запобігання конфліктним ситуаціям

Освіта

Український Державний Університет Науки і Технологій (НМетАУ)

Факультет "Теплофізики", "Теплофізика, автоматизація та екологія теплових агрегатів у металургії", Дніпро
Вища, з 1996 по 2001 (5 років)

Середня загальноосвітня школа №34

Дніпро
Середня, з 1986 по 1996 (10 років)

Додаткова освіта та сертифікати

Повний курс методології продажів «MILLER HEIMAN» Тренінги : «Навички ефективної комунікації», «Техніки продаж», інші.

регулярна основа, спектр напрямків, 2 рази на рік

Знання і навички

Пунктуальність Комунікабельність Ведення CRM Здатність до навчання Продаж B2B Прямий продаж

Знання мов

  • Українська — вище середнього
  • Російська — вільно
  • Англійська — початковий

Додаткова інформація

За 18 років досвіду роботи в маркетингу своїми
сильними сторонами вважаю вміння
аналізувати та правильно інтерпретувати
інформацію та дані, на основі яких
приймаю ефективні тактичні рішення.
Уміння грамотно, професійно комунікувати з клієнтами – найважливіша з основ сфери обслуговування клієнтів та підтримки продажу.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: