Резюме від 27 березня 2024 Файл

Тетяна

Адміністратор

Вік:
36 років
Місто:
Вінниця

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

ГАВРИЛЕНКО ТЕТЯНА КАЗИМИРІВНА
Адміністратор, офіс-менеджер

[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Вінниця, 21030, Україна

Освіта магістр 2004 - 2009
Вінницький торгово-економічний інститут КНТЕУ
Обліково-фінансовий факультет, спеціальність "Облік і аудит"

Професійні компетентності:
• Розробка технічного завдання та створення ескізу майбутнього торгового об'єкта;
• Вміння швидко та якісно генерувати нові ідеї, приймати креативні рішення на основі аналітичних висновків;
• Грамотна усна та писемна мова;
• Робота з первинними документами;
• Організація і контроль документообігу;
• Підбір та відбір персоналу;
• Організація та проведення співбесід;
• Пошук кандидатів з різних джерел;
• Організація ефективної роботи персоналу, спрямованої на забезпечення високоякісного обслуговування Клієнтів;
• Розподіл завдань та контроль їх виконання;
• Організація зустрічей;
• Ведення ділових переговорів та укладання угод;
• Організація взаємодії з партнерами, клієнтами;
• Організація співпраці з закладами освіти щодо організації навчання персоналу, стажування та практики студентів.

Digital-компетентності:
• MS Office (Word);
• MS Office (Excel);
• MS Office (PowerPoint);
• Bitrix 24;
• Google форми.
Особисті якості/ Soft Skills:
• Аналітичне мислення;
• Відповідальність;
• Організованість;
• Ініціативність;
• Креативність;
• Здатність до навчання та адаптації;
• Комунікабельність;
• Стресостійкість;
• Уміння працювати в команді.

ДОСВІД РОБОТИ

Бухгалтер 01.12.2004 - 31.12.2005
ВТФ "Гріфон і К" ЛТД
Секретар/Диспетчер/Методист 19.06.2007 - 03.11.2010
Деканат обліку та аудиту Вінницького торгово-економічного інституту КНТЕУ
Завідувач виробничою практикою 03.11.2010 - 31.10.2011
Навчальний відділ Вінницького торгово-економічного інституту КНТЕУ
Секретар 01.11.2011 - 01.10.2012
Інститут машинобудування та транспорту Вінницького національного технічного університету
Бухгалтер 05.10.2012 - 13.04.2018
ФОП Вережан Михайло Олександрович
- підготовка бухгалтерських документів по закупці та реалізації товарів;
- робота з банківськими документами;
- організація роботи менеджерів;
- проведення інвентаризації ТМЦ;
- проведення переговорів та звірки з клієнтами.

Завідувач навчальної лабораторії з організації практичного навчання 16.04.2018 - 2022
Навчально-практичний центр кар'єри та професійного зростання
Донецького національного університету імені Василя Стуса

- координація факультетів, кафедр щодо забезпечення якісної організації та проведення усіх видів практичної підготовки в Університеті;
- участь у нарадах, конференціях та круглих столах;
- документальний супровід;
- складання інструктивних документів, програм практик, методичних рекомендацій для належної організації практичної підготовки;
- контроль за методичним забезпеченням готовності підготовки факультетів;
- налагодження співпраці з провідними підприємствами, організаціями та установами незалежно від форм власності;
- організація і проведення заходів, що сприяють налагодженню співпраці з підприємствами, установками и організаціями (Дні кар'єри, Круглі столи);
- підготовка звітів, інформаційних довідок, звітних даних, аналізу та презентацій напрямків роботи Центру;
- організація, документальний супровід, розробка та оформлення роздаткового матеріалу та презентацій Додаткових освітніх послуг (курсів, підвищення кваліфікації та внутрішньо-корпоративного навчання);
- участь у розробці Електронного сервісу щодо працевлаштування.

Керівник/адміністратор/ майстер депіляції 2022-2024
- підбір, управління та контроль персоналу
- підбір та співпраця з постачальниками;
- зустріч та обслуговування клієнтів;
- запис, розрахунок та прийом телефонних дзвінків/ переписка в соцмережах;
- контроль за порядком та чистотою в салоні;
- ведення документації;
- координація та підвищення кваліфікації персоналу.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Адміністратор
Вінниця

Адміністратор
Вінниця

Адміністратор
10000 грн, Вінниця

Адміністратор
Вінниця

Адміністратор
15000 грн, Вінниця

Адміністратор, продавець-консультант
17000 грн, Вінниця

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: