Резюме від 20 березня 2024 Файл

Ксенія

Chief Marketing Officer

Вік:
44 роки
Місто проживання:
Дніпро
Готовий працювати:
Дистанційно, Дніпро, Київ, Одеса

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Файл містить ще 2 сторінки

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

КСЕНІЯ ШЕРСТЮК
Chief Marketing Officer, Head of Marketing, Product owner

Моб. тел.: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Телеграм: @Xenia_Sherstyuk

e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

м.Дніпро

Кваліфікація:
Управлінський досвід та навички, 12+ років у топ-менеджменті (великий бізнес)
Досвід створення та розвитку національної мережі продажу (з оборотом 5+ млн. доларів на
місяць, близько 1 млн. клієнтів на рік)
6 років досвід в сфері EdTech та digital-маркетинг, роботи з маркетинговими та
продуктовими стратегіями, запусками, автоворонками
Системний підхід до роботи, навички оптимізації бізнесу та бізнес-процесів, працюю з
амбітними цілями
Успішні проекти (розвиток нових напрямків) в галузях: EdTech, страховий бізнес, агробізнес,
продаж на маркетплейсах
Практичні навички роботи в digital-маркетингу: у т.ч. таргетинг, SEM (маркетинг у пошукових
системах), SEO (пошукова оптимізація), соцмережі, контент-маркетинг, email-маркетинг
Вміння працювати з SEO на маркетплейсах та майданчиках, розвивати органічний трафік,
забезпечувати конверсії лістингів. Вміння працювати з теплим та холодним трафіком, з усіми
типами воронок, автоворонок
Великий досвід керівництва командами, у т.ч. віддалено - як найманих працівників, так і
командами підрядників
Тверді навички управління портфелями проектів, проектами оптимізації бізнесу та
виведення бізнесів та цільовий результат

Мета:
Отримання посади Chief Marketing Officer, Head of Marketing, Product owner
Цільова сфера та ринки: Е-commerce або EdTech

Досвід роботи:
2018 - 2024 КЕРІВНИК ПРОЕКТІВ З ЗАПУСКУ, DIGITAL-МАРКЕТОЛОГ

Проектна співпраця з онлайн-школами та EdTech-проектами, послуги зі
створення, упаковки та запусків продуктів

▷ Онлайн-університет Lift (Liftmarketing Group), переважно в ролі Product owner
(продуктовий продюсер) по всій лінійці продуктів компанії за останні 5 років;
протягом року (2018-2019) - займала посаду Генеральний директор Lift
▷ Університет Atom (проекти професій);
▷ Н.Сапсан, компанія Ovitta (трансформаційні програми для підприємців та
топ-менеджерів);
▷ Володимир Яковлев-Вайнер (экс-власник видавництва «Комерсант», проект "Легче
жить"); Платформа Megacampus, Академия Перемен (освітня платформа для жінок);
▷ Френк Пьюселік та інші.

Розробка та упакування навчальних продуктів та продуктових лінійок, упаковка воронок
(вебінарні/автовебінарні, воронки лід-магнітів, міні-курсів, воронки консультацій,
КВІЗ-воронки тощо), підготовка спікерів, координація команд (проджект-менеджери,
методологи, копірайтери, дизайнери, таргетологи), координація розробки та продакшену
навчальних продуктів

Керування повним циклом продуктів та продажу через воронки та лончі (запуски):
проектування - збірка - запуск -масштабування автоворонок - моніторинг, контроль

Упакувала для своїх клієнтів понад 70 освітніх проектів. Середній обсяг продажу у
воронках під моїм супроводом - $130 000-160 000 в міс. на один продукт/воронку з
окупністю від 2,5:1 (ROMI від 250%)

з 2018 - АВТОР ВЛАСНИХ ПРОДУКТІВ, СПІКЕР, ГОСТЬОВИЙ СПІКЕР:
▷ з червня 2021 - запуск своїх авторських курсів: "Технічний фахівець онлайн-шкіл",
"Куратор онлайн-шкіл", (понад 1 000 учнів); співавтор курсу в Школі продюсування
(2023)

▷ з березня 2020 - спікер в програмах для онлайн-шкіл, теми маркетинг та просування,
воронки та автоворонки (для компаній Lift, Accel та інші)

▷ з червня 2018 – запуск власного онлайн-курсу по створенню бізнесу на Etsy (з 2015 по
2019 мала декілька власних успішних магазинів)

2015 - 2019 ВЛАСНИК ДЕКІЛЬКОХ МАГАЗИНІВ НА ETSY

Ніші: блокноти та аксесуари до них, цифрові товари, шкіряні вироби, декор до свят, вінтаж,
природні матеріали та кісточки).

Зараз магазинами не займаюся, але два з них працюють і досі (передала батькам). Це
невеликий сімейний бізнес з прибутком до $3000 на місяць, проте стабільно працюючий
уже понад 7 років
2010-2015
КЕРІВНИК НАЦІОНАЛЬНОЇ РОЗДРІБНОЇ МЕРЕЖІ (СК «ПРОВІДНА», КИЇВ)
Керівництво вертикаллю роздрібних продажів
У підпорядкуванні: 25 обласних філій, 420 офісів в кожній області України, 1200 штатних
співробітників (директори філій, їх заступники, директори Центрів продажу, менеджери з
продажу) + 3600 страхових агентів (підрядники за договорами ГПХ)
Обсяги продажу по підпорядкованому напрямку 5-7 млн. доларів на місяць (близько 1 млн.
клієнтів на рік)
Основні задачі:
▷ Організація продажу через агентську та офісну мережі Компанії
▷ Розробка стратегій просування роздрібних страхових продуктів на ринок, керування
маркетинговими активностями в мережі
▷ Забезпечення виконання планів продажу, балансу страхового портфелю,
продуктивності праці та рентабельності відділень
▷ Планування продаж та організаційно-методичне забезпечення, встановлення
стандартів, норм, регламентів
▷ Впровадження систем мотивації, категоризації менеджерів та агентів, програм орг.
розвитку мережі, промоакцій, змагань, впровадження Агентських клубів, побудова
багаторівневої системи навчання в мережі, впровадження програм масового
рекрутингу, адаптацїї та управління активністю
▷ Забезпечення якості обслуговування клієнтів в офісах продажу, крос-продажі,
контроль пролонгації договорів страхування, забезпечення валідності клієнтської
бази Компанії
▷ Контроль та аналіз фінансових показників, динаміки обсягів та структури продаж
оперативне управління, аналітика та звітність

Методи та інструменти, завдяки яким меня вдавалося забезпечувати результати роботи
мережі - поділюся на співбесіді

2008-2010
НАЧАЛЬНИК УПРАВЛІННЯ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ ТА ОПТИМІЗАЦІЇ
БІЗНЕСУ (СК «ПРОВІДНА», КИЇВ)
▷ Організація процесу стратегічного планування Компанії (стратегії розвитку на рік,
півріччя, квартал, перегляд та оновлення)
▷ Розробка стратегій окремих напрямків Компанії (консультування та супровід
керівників вертикалей, організація страт.сесій)
▷ Супровід бізнес-процесів компанії, розробка та впровадження концепції Каналів
продажу компанії (роздрібний, партнерський, корпоративний напрямки),
стандартизація та регламентація робіт
▷ Регламентація процесів обслуговування медичного страхування (медичний асистанс)
2007-2008
ЗАСТУПНИК ДИРЕКТОРА З РОЗВИТКУ, В.О. ДИРЕКТОРА, «ТЕККО-КИЇВ»
Спеціалізація компанії: вікна, ворота, ролеты (інсталяція та сервісне обслуговування в
сегменті “Середній+” та VIP), Київ
У підпорядкуванні: департамент продажу, технічний департамент, бухгалтерія, HR-відділ;
загалом 110 співробітників
▷ Виконувала обов’язки директора підприємства, оперативне та стратегічне
керівництво компанією
▷ Забезпечення виконання планів продажу, залучення нових клієнтів (маркетингові
активності та активізація прямих продажів)
▷ Підвищення якості монтажу та сервісу, оптимізація видатків підприємства
▷ Розробка збалансованої системи показників для бізнесу та системи KPI і мотивації
співробітників, проведення атестації співробітників
▷ Організація процесу бюджетування, контроль виконання бюджету, контроль
дебіторської заборгованості
▷ Впровадження механізму аналітики та постійних вдосконалень процесів

2004 – 2007
КЕРІВНИК ПРОЕКТІВ ЦЕНТРУ ІННОВАЦІЙ ТА АКТИВНОГО РОЗВИТКУ,
«АГРО-СОЮЗ»
Агропромисловий холдинг, керівна компанія, Центр інновацій та активного розвитку
холдингу, м. Дніпро
Керівництво проектами з впровадження інноваційних технологій та виведення
бізнес-одиниць холдингу на заданий результат (управлінський консалтинг)
▷ Пошук, відбір та впровадження інноваційних технологій управління для
бізнес-одиниць холдингу, виведення бізнесів на заданий результат (рентабельності
активів, продуктивності праці, прибутковості), впровадження нових управлінських
технологій
▷ Відпрацювання методології на пілотних об’єктах, стандартизація та розвернення на всі
бізнес-одиниці
▷ Працювала з бізнесами: рослинництво, тваринництво, виробництво та продаж с/г
техніки, автосервіс DAF тощо
▷ Організовувала діяльність проектних груп, проведення діагностики бізнесу, пошук
прихованих втрат у виробництві та їх причин, запроваджувала тестові та
експериментальні проекти для перевірки гіпотез.
▷ Організовувала регламентацію бізнес-процесів, проводила підготовку на навчання
керівників та фахівців
▷ Впровадження внутрішніх стандартів управління проектами на основі міжнародних
стандартів PMBOK.

Деякі результати та досягнення:
Рентабельність активів підвищена з 5,7% до 83%, продуктивність праці – з 22 до 54
$/люд.*годин, обсяги продажу збільшені в 2,5 рази, завантаженість виробничих
потужностей – з 75% до 100%.
Продуктивність с/г техніки збільшена: при посіві збільшена з 260 до 350-400 га/добу;
при збиранні врожаю - з 200 до 280 га/добу, продуктивність комбайнів збільшена з
1 030 до 1 475 тонн/зміну.
Обсяги продажу с/г техніки та продажу «агробізнес під ключ» (великі
консалтингові b2b проекти для інвесторів з площами від 100 тис. га) - збільшені втричі

Додатково:
▷ Спікер міжнародних технологічних конференцій в агросфері. Слухачі - акціонери та
керівники агропідприємств України, росії, Казахстану. Бізнес-тренер в Школі
агроменеджменту корпорації «Агро-Союз»
▷ Організація сертифікації бізнесу з виробництва с/г техніки по ISO 9001/2000,
побудова системи менеджменту якості
▷ Організація участі компанії «Агро-Союз» в Європейському конкурсі якості EFQM
(супровід процесу зовнішнього оцінювання бізнесу). Компанія стала призером в
номінації «Визнання бізнес-досконалості».

2002 – 2004
ВИКОНАВЧИЙ ДИРЕКТОР, ДИТЯЧі СУПЕРМАРКЕТИ «ТЕДДІ»
Керувала двома локаціями (супермаркет та мінімаркет товарів для дітей), м. Дніпро

▷ управління продажами, виконання планів продажу по супермаркетах та товарних
категоріях; забезпечення рентабельності продажу та виконання планів по
маржинальному прибутку;
▷ формування маркетингової стратегії та стратегії розвитку клієнтів, кратного росту LTV;
▷ управління асортиментним портфелем в магазинах;
▷ управління торговим персоналом (продавці-консультанти та менеджери товарних
категорій) та технічним персоналом;
▷ участь у проведенні ребрендингу мережі.
Пройшла повний шлях: від продавця-консультанта в магазині та менеджера товарних
категорій до виконавчого директора (приблизно за 6 місяців)

ОСВІТА:
1997-2002 – Дніпропетровський національний університет, геолого-географічний
факультет, фах – геоекологія. Наукова діяльність: геомаркетингові дослідження в масштабах
України

Додатково пройшла понад 100+ навчальних програм в темі бізнесу та розвитку

Від низки профільних/системних програм у двох бізнес-школах (стратегічний
маркетинг, оптимізація бізнес-процесів, ситуаційний менеджмент, управління проектами,
лідерські програми, тощо)
До сучасних інфобіз: «ЦЕХ-28» Бізнес-молодість, Буткемп LIFT (6-місячна програма з
запуску освітніх бізнесів та продюсування онлайн-проектів, «Віртуальний коучинг»
А.Парабеллум, «Побудова автоворонок» від Marketing Gamers, «Методологія» Дашкієва та ін.

В РОБОТІ МЕНІ НАЙКРАЩЕ ВДАЄТЬСЯ:
Сильний досвідчений управлінець, маркетолог та методолог
Амбітна (не лише по відношенню до себе, а й по відношенню до проектів та бізнесів, з
якими працюю). Схильна задавати високу планку по ринку і «дотягувати» до неї
команду і продукт. В роботі задаю досить високий темп
Не теоретик. Організовую роботу на результат. Добре вдається переконувати,
роз’яснювати, залучати, домагатися професійного ставлення та кінцевого результату
Сильна в стратегіях захоплення ринку, продажах, запусках, упаковці, воронках
Скоріше гуманітарій, але добре дружу з цифрами, бюджетами, фінмоделями, KPI,
розрахунками та твердими фактами
Схильна до перфекціонізму, фанат якості та системного підходу

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: