Надія
Оператор call-центру (вхідна лінія)
- Вік:
- 42 роки
- Місто проживання:
- Черкаси
- Готовий працювати:
- Дистанційно
Контактна інформація
Шукач вказав телефон .
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/10557251
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Дата народження: 30.08.1981 р.
Місто: Черкаси
Тел: [
Тел; [
Ціль:
Якісна консультація та допомога клієнтам в вирішенні питань та звернень. Офіційне
працевлаштування та гідна заробітна плата.
Освіта:
Вересень 2004 -лютий 2009.
Приватний вищий навчальний заклад “ Європейський університет” повна вища освіта
за спеціальністю “Облік та аудит”, спеціаліст з обліку та аудиту.
Досвід роботи:
2012 рік -2019 рік. Товариство з обмеженою відповідальністю “ КЦУ”
Посада: Фахівець з обслуговування абонентів, 1 категорії дзвінкового центру “
Teleperformance Черкаси”
Функціональні обов'язки:
· прийом та обробка телефонних дзвінків;-
· здійснення вихідних дзвінків;-
· надання консультацій допомога в вирішенні питань та звернень
клієнтів;-
· збільшення чеку за рахунок доп. продажів;
· 2020 рік - 2021 рік. Акціонерне товариство “ Банк Форвард”
· Посада: Фахівець сектору сектору CRM. продаж продуктів Банку відділу
телепродаж Центру обслуговування клієнтів.
· Функціональні обов'язки:
· здійснення вихідних дзвінків з метою продажу продуктів Банку
· консультація щодо нових продуктів та послуг, діючих програм та
акцій
· ведення звітності в діючих програмах.
· 2022 -2023 рік Харківська філія Товариства з обмеженою відповідальністю “
Аделіна Аутсорсинг”
· Посада: Оператор Call - центру, лінія утримання:
· Функціональні обов'язки:
· здійснення вихідних дзвінків;
· ведення звітності в CRM системі;
· ведення комунікації з клієнтом, з метою утримання в компанії .
· Професійні навички;
· впевнено володію ПК;
· досвід роботи CRM системах;
· досвід роботи в продажах. Кросс- сейл, кросс-ап.
· навички ведення комунікації, відповідно до встановлених цілей.
· знання мов українська мова та російська вільно, польська та
німецька початкова.
· Професійні досягнення;
· в залежності від поставлених цілей неодноразово, ставала кращим агентом
місяця.
· Особисті якості: Відповідальність, чесність, вміння швидко навчатись,
цілеспрямованість, стресостійкість, комунікабельність.
· Рекомендація: можна звернутися до мого останнього керівника: Брикаліна
Марія.
·
· Додаткова інформація: Громадянський шлюб, двоє дітей: дівчинка 15 років,
син 10 років.
Рекомендація: можна звернутися до мого останнього керівника: Брикаліна
Марія
Схожі кандидати
Оператор call-центру (вхідна лінія, чати)
13000 грн, Дистанційно
Оператор call-центру (вхідна лінія)
10000 грн, Дистанційно, Кам'янець-Подільський
Менеджер телефонных продаж, оператор в call-центр (входящие звонки, туризм)
Дистанційно, Миколаїв
Оператор call-центру (вхідна лінія)
Дистанційно
Оператор прийому дзвінків, рекрутер (вхідна лінія, робота з телефону)
10000 грн, Дистанційно