Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/5505617

Оператор call-центру (вхідна лінія), менеджер по роботі із клієнтами, 10 000 грн

Зайнятість:
Неповна зайнятість.
Місто проживання:
Кропивницький
Готовий працювати:
Дистанційно, Кропивницький

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер відділу маркетингу

з 09.2018 по 06.2024 (5 років 9 місяців)
ТОВ Байск-С, Чернігів (IT)

здійснення «холодних» дзвінків по базі клієнтів за допомогою інтернет-телефонії (eyeBeam), відправлення комерційних пропозицій, ведення обліку у CRM-системі (Бітрікс-24).

Знання і навички

  • Прийом вхідних дзвінків
  • Здатність до навчання
  • Гарна дикція
  • Комунікабельність
  • Ведення CRM
  • Теплий продаж

Знання мов

  • Іспанська — початковий
  • Українська — вільно

Інвалідність

Перша група.
Захворювання опорно-рухового апарату. Пересуваюся на інвалідному візку.

Додаткова інформація

Зеленіна Ольга Олександрівна.
Рік народження: 1979. Місце проживання: м. Кропивницький, пров. Кінний 6, кв. 77. Телефони:, [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»). E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»).
Інвалід дитинства, група I-А.
Мета пошуку: отримання посади , оператора call-центру (бажано вхідна лінія), менеджера по роботі з клієнтами. Тип роботи: віддалена, неповна зайнятість.
Бажана заробітна плата: від 10 000 - 20000 (ставка + %, погодинна оплата +%).
Освіта: вересень 2000 року – травень 2005 року – Кіровоградський державний педагогічний університет ім. В. Винниченка, факультет української філології та журналістики, спеціальність – філологія, магістр.
Додаткова освіта: березень-червень 2005 року – Кіровоградський навчальній центр «Освіта-2», спеціальність – оператор комп’ютерного набору; вересень - грудень 2021 року - Навчальний центр ФОП Білик П. С., спеціальність - WEB дизайн Front-end розробник (формат - індивідуально, віддалено).

Досвід трудової і професійної діяльності: листопад 2003 року – травень 2005 року – підприємство громадської організації «Центр реабілітації та працевлаштування інвалідів Кіровоградщини», посада – соціолог. Посадові обов’язки: проведення опитувань, анкетувань (в тому числі в телефонному режимі), формування та ведення баз даних.
Вересень 2018 – жовтень 2018 року – Call-центр «Pixel», менеджер «холодних» дзвінків. Посадові обов’язки: здійснення «холодних» дзвінків по базі клієнтів, за допомогою інтернет-телефонії (Zoiper), відправлення комерційних пропозицій, ведення обліку у Google-таблицях.
Вересень 2019 року – ТОВ Байск-С, м. Чернігів, посада – менеджер відділу маркетингу. Посадові обов’язки: здійснення «холодних» дзвінків по базі клієнтів за допомогою інтернет-телефонії (eyeBeam), відправлення комерційних пропозицій, ведення обліку у CRM-системі (Бітрікс-24).
Червень 2022 року – червень 2023 - ФОП Рождаєв Є. О. (правонаступник ТОВ Байск-С), м. Чернігів, посада - менеджер по роботі з клієнтами. Посадові обов’язки: здійснення дзвінків по теплій та гарячій базі клієнтів. Консультування клієнтів щодо послуг компанії, надання технічних консультацій (оплата, налаштування тощо), листування з клієнтами, обробка заявок з сайту, доведення угод до завершення, ведення обліку у CRM-системі (Keepin CRM).
Червень 2023 - червень 2024 - ФОП Гладка М. М. (правонаступник ФОП Рождаєв Є. О.), м. Чернігів, посада - менеджер по роботі з клієнтами. Посадові обов’язки: здійснення дзвінків по теплій та гарячій базі клієнтів. Консультування клієнтів щодо послуг компанії, надання технічних консультацій (оплата, налаштування тощо), листування з клієнтами, обробка заявок з сайту, доведення угод до завершення, ведення обліку у CRM-системі (Keepin CRM).
Додаткові відомості: невеликий досвід у написанні рефератів, статей, коректуванні та друкуванні текстів, грамотність, високий рівень володіння українською мовою, іноземні мови на початковому рівні (самоосвіта), зацікавленість WEB-дизайном та ІТ технологіями (практичного досвіду немає), бажання розвиватися, організованість, впевнений користувач ПК та Інтернету.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: