Резюме від 4 квітня 2024 Файл

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/10565670

Начальник відділу кадрів, HR-менеджер

Місто:
Полтава

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Рік народження: 1985р.
Email: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Освіта: повна вища 2002р.-2007р.
Харківський національний університет
внутрішніх справ, правознавство, юрист

Сімейний стан: заміжня

Досвід роботи:
06.2022р. по теперішній час
Банк - начальник відділу по роботі з персоналом.
Основні обов’язки:
- організація розроблення прогнозів, визначення поточної і перспективної потреби в кадрах;
- забезпечення банку кваліфікованим персоналом;
- забезпечення безперебійної роботи персоналу в умовах воєнного стану;
- складання потреби в навчанні, підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників та організація виявлених потреб;
- розробка та внесення змін до штатного розкладу;
- облік військовозобов’язаних і призовників та бронювання військовозобов’язаних на період мобілізації та воєнного часу;
- забезпечення складання встановленої звітності (зовнішньої і внутрішньої) з обліку кадрів та роботи з персоналом;
- керівництво та контроль за роботою підлеглих.

11.2017р. – 02.2021р.
Газопромислове управління «Полтавагазвидобування»
АТ «Украгазвидобування» - начальник відділу кадрів (з 06.20217р. в.о. начальника відділу кадрів)
Основні обов’язки:
-забезпечення управління кваліфікованим персоналом. Вивчення інформації і аналіз про ринок праці, розроблення та застосування методів забезпечення потреби в персоналі, підбір та оцінка персоналу;
-забезпечення в управлінні системи навчання та розвитку персоналу, систем підбору персоналу.
- вивчення, узагальнення та аналіз, дані статистичних і внутрішніх звітів щодо кількісного та якісного складу персоналу, причин плинності кадрів, тощо:
- забезпечення та складання встановленої звітності;
-керівництво відділом.

04.2013р.-11.2017р.
Газопромислове управління «Полтавагазвидобування»
АТ «Украгазвидобування» - інспектор, старший інспектор відділу кадрів.
Основні обов’язки:
- складання табеля обліку робочого часу;-
- оформлення всіх видів відпусток;
-оформлення документів та укладення договорів на навчання працівників (підвищення кваліфікації, перенавчання);
- оформлення прийому, переведення, переміщення, звільнення працівників, накладення дисциплінарних стягнень та застосування заохочень;
-оформлення особових справ працівників;
- облік особового складу, професійний, освітній, віковий склад персоналу, інші соціально – демографічні дані та кадрове діловодство;
-складання встановленої звітності.

01.2012р.-04.2013р.
Підсобне сільське господарство «Світанок» Газопромислове управління «Полтавагазвидобування» АТ «Украгазвидобування» - виконання робіт юрисконсульта та фахівця по роботі з персоналом згідно умов договору цивільно-правового характеру.
07.2005р.-10.2010р.
Регіональне відділення Фонду державного майна по Полтавській області-
провідний, головний спеціаліст-юрисконсульт юридичного відділу.
Основні обов’язки:
- Організація правової роботи, спрямованої на вірне застосування, неухильне дотримання та запобігання невиконанню вимог законодавства керівниками та працівниками РВ ФДМУ, під час виконання покладених на них завдань і функціональних обов'язків.
- перевірка на відповідність законодавству договорів оренди та приватизації, консультація та надання правової допомоги працівникам, складання відповідних документов для подання в судові органи.
- представництво інтересів РВ ФДМУ в судах України всіх інстанцій.

01.2004р.-05.2004р.
Ленінський районний суд м. Полтави – секретар судових засідань.
Основні обов’язки:
-здійснення судових викликів та повідомлень в справах, які знаходяться у провадженні судді; підготовка копії відповідних судових рішень;
-здійснення перевірки осіб, які викликані в судове засідання, та зазначення на повістках часу перебування в суді.
-забезпечення фіксування судового засідання технічними засобами (в той час - при необхідності);
- підготовка протоколу судового засідання;
- ведення журналу судового засідання;
-направлення копії судових рішень сторонам та іншим особам, які беруть участь у справі;
-здійснення оформлення матеріалів судових справ і передача справ до архіву.

Підвищення кваліфікації:
2017р. – сертифікат про проходження програми за темою «Кадровий аудит. Перевірки Держпраці».
2019р. – сертифікати про закінчення програм професійного розвитку школи HRM Анни Власової «Основи управління людськими ресурсами».
2023р. – сертифікат про участь в тренінгу «Зміни по відпусткам та компенсаціям. Перевірка ТЦК 2023/2024. Штрафи за порушення ведення військового і кадрового обліку», сертифікат про участь в тренінгу "Зміни в мобілізаційному порядку та в бронюванні співробітників. Перевірка ТЦК"

Професійні навички:
-досвідчений користувач ПК;
- відмінне знання MS Excel, Word, M.E.DOC, ISPRO, Megapolis, 1C (розділ кадри);
- знання чинного законодавства України;
- досвід роботи на керівних посадах;
- вміння планувати та контролювати роботу колективу.

Мови: українська –рідна, російська-вільно.
Особисті якості: вміння працювати в режимі багатозадачності, старанність та відповідальність, принциповість, уважність, організованість, порядність. Маю аналітичний склад розуму, комунікабельна, вмію працювати з великим обсягом інформації.
Додаткові дані: водійське посвідчення категорії В та власне авто.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: