Резюме від 28 березня 2024 Файл

Илона

HR-менеджер

Вік:
34 роки
Місто:
Черкаси

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Проскура Ілона Юріївна

Вул. Сурженка, буд.22 . ● смт. Новоархангельськ ● Кіровоградська область ●
тел. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»). Зареєстрована Луганська
обл. м. Сватове, кв. Незалежності 1/30.
Мета Працевлаштування
Професійні  Ведення кадрової роботи, складання кадрової звітності.
навички  Ведення військового обліку та мобілізаційної роботи;
 Підготовка проектів колективних договорів; укладення
трудових угод;
 Підготовка проектів договорів поставки;
 Підготовка проектів позовних заяв.
 Підготовка проектів претензій.
 Підготовка проектів звернень, запитів. Відповіді на запити.
 Досвід роботи фахівцем 1 категорії роздрібного бізнесу АТ
Ощадбанк.
Особисті  Дата народження 30.01.1990
дані  Розлучена
 Маю доньку 11 років
 Судимостей не маю
Досвід Грудень 2013 року- травень 2015 року - Сватівська ЗОШ І-ІІІ ст.
роботи №8, - соціальний педагог;
Травень 2015 року – грудень 2020 року – Сватівський районний
суд Луганської області- консультант суду, головний спеціаліст з
питань персоналу.
Березень 2021- квітень 2022 юристонсульт ТОВ СВАТІВСЬКА
ОЛІЯ.
Червень 2022 року -до т.ч. фахівець сектору РБ АТ ОЩАДБАНК.
Освіта 2008-2012 – Луганський Національний університет імені Тараса
Шевченка - напрям підготовки – Філологія, кваліфікація- Бакалавр
з філології, вчитель української мови та літератури;
2012-2013 – Луганський Національний університет імені Тараса
Шевченка спеціальність - Державна служба, кваліфікація- Магістр
з державної служби (кадровий менеджмент);
2017-2019 - Східноукраїнський Національний університет імені
Володимира Даля – спеціальність – Право, кваліфікація-Магістр.
Посадові обов'язки за попереднім місцем роботи:
- Здійснює заходи щодо організації конкурсного відбору на
зайняття вакантних посад державної служби та призначення на
вакантні посади державної служби суду:
- ознайомлює державних службовців та працівників апарату суду з
правилами внутрішнього трудового розпорядку державного
органу, посадовими інструкціями та іншими документами з
проставленням ними підписів та дати ознайомлення;
- оформляє документи про присвоєння відповідних рангів
державним службовцям, здійснює контроль за присвоєнням
рангів;
- обліковує стаж роботи суддів та працівників апарату суду, що
дає право на для встановлення доплати за стаж роботи в
державних органах, здійснює контроль за встановленням
надбавок;
- оформляє і видає працівникам апарату суду службові
посвідчення;
- готує документи щодо заохочення та нагородження персоналу
державними нагородами, відомчими заохочувальними відзнаками,
веде відповідний облік;
- готує матеріали для проведення оцінювання результатів
службової діяльності державних службовців;
- здійснює оформлення документів за підсумками проведення
службового розслідування та застосування заходів
дисциплінарного впливу щодо працівників суду.
- готує документи щодо прийняття на роботу, переведення та
звільнення суддів та працівників апарату суду. В межах
компетенції документи щодо призначення пенсій працівникам
суду.
Проводить роботу з обліку, зберігання та оформлення особових
справ та трудових книжок суддів і працівників апарату суду.
Забезпечує ведення кадрової документації та номенклатурних
справ з кадрового діловодства.
Готує проекти наказів голови суду та керівника апарату суду з
кадрових питань.
Формує проект графіку відпусток суддів та працівників апарату
суду.
Здійснює ведення комп’ютерного обліку даних суддів, державних
службовців та працівників апарату суду.
Здійснення обліку робочого часу:
- заповнює табель обліку використання робочого часу в паперовій
формі на суддів, присяжних та працівників апарату суду;
- опрацьовує листки тимчасової непрацездатності.
Оформлює та видає довідки з місця роботи.
Перевіряє своєчасність щорічного подання суддями, присяжними
та державними службовцями декларацій про доходи.
Готує інформацію та подає звіти, аналізи, узагальнення про роботу
суду з кадрових питань.
Забезпечує організацію та планування підвищення кваліфікації
суддів та працівників апарату суду. Контролює виконання планів
підвищення кваліфікації.
Веде облік та звітність військовозобов’язаних суддів та
працівників апарату суду, у тому числі з мобілізаційної підготовки
та роботу з ДСК документами Літер «М».
Додаткові Українська – вільно – підтвердження сертифікатом.
відомості ПК – досвідчений користувач;
Знання оргтехніки (ксерокс, факс, принтер, сканер).

Схожі кандидати

Сотрудник службы безопасности, менеджер по персоналу
15000 грн, Черкаси

HR-менеджер
Черкаси, Дистанційно

Інспектор відділу кадрів
15000 грн, Черкаси, Дистанційно

Рекрутер
Черкаси, Київ, Дистанційно

Менеджер з персоналу
Черкаси

HR-менеджер
Черкаси

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: