Резюме від 17 травня 2024 Файл

Віталій

Начальник юридичного відділу, адвокат, юридичний радник, правовий аналітик, керівник проєктів

Вік:
36 років
Місто проживання:
Рахів
Готовий працювати:
Дистанційно, Рахів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Віталій ТЮМЕНЦЕВ [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
@tiumentsev
АДВОКАТ, ЮРИСТ in/tiumentsev-vitalii

ЧОМУ Я?
Вітаю! Я 36-річний правник для супроводження бізнесу. Понад 17 років роботи в юриспруденції, з яких останні 5 -
на посаді керівника юридичної служби. Полюбляю працювати як з людьми, так і з цифрами. В захваті від
технологій, електронного документообігу та відкритих даних. Допомагаю людям та не лякаюся відповідальності.
Шукаю компанію з дистанційним* режимом роботи, яка пропонує цікаві проєкти, а також користується такими
принципами управління, як відкритість, прямота та гнучкість. Чому б нам не працювати разом?
ДОСВІД РОБОТИ
Приватне акціонерне товариство «Харківський тракторний завод», машинобудування.
Посада: начальник департаменту з корпоративних та правових питань.
Обов’язки: повний супровід господарської діяльності, адміністрування та відповідальність
за юридичний напрям діяльності, формування стратегій захисту бізнесу. Консолідація
2018-сьогодні первинних документів та аналітичний облік парку нерухомого майна на 820 тис. м2.
Супровід перевірок контролюючими органами, зовнішнього аудиту. Розпорядник рахунку
в цінних паперах в Національному депозитарію України. Функціонал корпоративного
секретаря: підготовка протоколів Наглядової ради, ревізійної комісії, проведення
Загальних зборів акціонерів, розміщення відповідної інформації на сайті і т.і.
Приватне акціонерне товариство «Харківський тракторний завод», машинобудування.
Посада: заступник начальника департаменту з корпоративних та правових питань.
2012-2018
Обов’язки: претензійно-позовна діяльність, супровід перевірок, підготовка висновків,
консультацій, договорів тощо.
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЮККО», юридична компанія.
2006-2012 Посади: молодший юрист, провідний юрисконсульт.
Обов’язки: клієнтоорієнтований супровід юридичних осіб на договірній основі.
ОСВІТА
2019 р. Складання адвокатського іспиту, стажування та отримання адвокатського свідоцтва.
2013 р. Курси арбітражних керуючих. Проходження стажування арбітражного керуючого.
2004—2010 рр. Національний юридична академія ім. Ярослава Мудрого (м. Харків), «правознавство».

HARD SKILLS SOFT SKILLS МОВНІ НАВИЧКИ
• Процедури банкрутства • Аналітичне мислення
• Податкове право • Емоційний інтелект
• Земельне право • Самоорганізація Українська
• Цивільне право • Візуалізація процесів Англійська
• Процесуальне право • Високий рівень адаптації Російська
• Робота з відкритими даними • Етичність
• Супроводження перевірок • Стресостійкість

ХОБІ ТА ІНТЕРЕСИ

Музика Сквош Книжки Подорожі Головоломки Криптовалюта

Бажаний розмір винагороди після оподаткування: від 55 000 грн.
* Маю енергонезалежне до 72 годин робоче місце (ноутбук, оптоволоконний інтернет, принтер/сканер/копір,
професійна гарнітура, зарядна станція EcoFlow RIVER 2 Max) і необхідні навички: відповідальне ставлення,
самодисципліна, ефективна комунікація з командою.
Vitalii Tiumentsev, 2024
Досягнення та прогрес

Насамперед відзначу, що я намагаюсь створювати найкращі рішення для всіх питань, які
потрапляють до моєї сфери відповідальності. Через це я ціную і пишаюсь навіть звичайним листуванням.

Вважаю зазначити наступні здобутки:
1. Кризова ситуація, яка склалася навкруги Харківського тракторного заводу вимагає неймовірних
зусиль та рішень для продовження господарської діяльності. Як керівник юридичного напряму, я повністю
керував процесом затвердження плану санації до порушення справи про банкрутство в 2020
(https://reyestr.court.gov.ua/Review/90826820) та 2022 (https://reyestr.court.gov.ua/Review/105611847) рр.,
що включало в себе: дослідження нормативної бази та побудування правової позиції, розробку дорожньої
мапи процесу, збір фінансової інформації, зведення реєстру кредиторів, проведення зборів кредиторів,
розробку плану санації та всіх пов’язаних, в т.ч. процесуальних документів, розгляд заперечень кредиторів,
судовий супровід справи.
Наслідком процедури є відстрочка кредиторської заборгованості на 1,424 млрд.грн. та
безперервність виробничої діяльності.

2. Також відзначу можливість проведення зведеного аналізу суб’єктів господарювання, як будується
виключно на відкритих джерелах інформації, таких як:
• Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських
формувань;
• Єдиний державний реєстр судових рішень;
• Єдиний реєстр боржників;
• Автоматизована система виконавчого провадження;
• Фінансова звітність;
• Відомості щодо акціонерних товариств, розкриті через Агентство з розвитку інфраструктури
фондового ринку України;
• Публічна кадастрова карта;
• Державний реєстр речових прав на нерухоме майно, Реєстр прав власності на нерухоме
майно, Державний реєстр Іпотек, Єдиний реєстр заборон відчуження об’єктів нерухомого
майна щодо суб’єкта.
Отримана інформація групується у вигляді ключових аспектів, які впливають на прийняття
управлінських рішень.
Аналіз може здійснюватися для самих різноманітних цілей, але найчастіше використовується для
інвестиційної діяльності та для побудування ефективних стратегій щодо стягнення заборгованості.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: