Резюме від 21 квітня 2024 Файл

Ореста

Бухгалтер, менеджер, помічник керівника

Вік:
44 роки
Місто:
Львів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Сорока Ореста Адамівна

Дата народження: 16.05.1979
Місто: Львів
Моб. телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Освіта:
вересень 1997 р. – червень 2001 р., Львівська комерційна академія, факультет
«Економічний», спеціальність «Економіка підприємства», диплом спеціаліста (денна форма навчання).

Додаткова освіта:
березень 2002 р. — Курси «Бухгалтерський облік, оподаткування і підприємницьке право», «АПБ», м. Львів.
липень 2011 р. – Курси 1С: Адміністрування, м. Львів.

Досвід роботи:
Бухгалтер - касир
квітень 2001 р. – листопад 2009 р. ТОВ ВКФ «ГОКТІС», м. Львів.
Функціональні обов’язки:
— касові операції;
— бух облік товарів та матеріалів;
— виставлення рахунків клієнтам;
— укладання договорів.
Бухгалтер
листопад 2009 р. – березень 2016 р. ПП «Зорепад-Люкс», м. Львів.
Функціональні обов’язки:
— ведення бухгалтерського обліку в повному обсязі;
— складання бухгалтерської та податкової звітності;
— ведення кадрової документації;
— розрахунок заробітної плати;
— укладання договорів.
— контроль складських залишків, контроль за списанням товару зі складу;
— ведення операцій по руху ТМЦ, облік надходження, реалізації товару;
— прийом, контроль і обробка первинної документації;
— участь в проведенні інвентаризації.
— контроль дебіторської та кредиторської заборгованості (проведення актів звірок з контрагентами);
Спеціаліст технологічної оренди
вересень 2019 р. АТ «Укртелеком», м. Львів.
Функціональні обов’язки:
— ведення первинної документації;
— укладання договорів;
— облік надходження коштів, реалізації проектів;
— контроль дебіторської заборгованості (проведення актів звірок з контрагентами).

Професійні навички:
— володію комп’ютером (Знання MS Office, 1С: Бухгалтерія.);
— володіння оргтехнікою: факс, принтер, сканер, копіювальне обладнання, офісна АТС;
— досвід ведення бухгалтерського та податкового обліку;
— досвід проходження перевірок контролюючими органами;
— уміння працювати в системах «Банк-Клієнт», «Інтернет-банк»;
— досвід формування платіжних доручень і вимог;
— досвід підготовки та підписання контрактів;
— досвід ведення переговорів;
— уміння працювати в команді;
— навички управління персоналом;
— знання мов: українська — рідна; російська – вільно володію; польська – середній рівень.

Особисті якості:
Відповідальність, комунікабельність, уважність до деталей, дисциплінованість, психологічна та фізична стійкість, уміння виконувати декілька задач одночасно, слухати співрозмовника.

Додаткова інформація:
Сімейний стан: заміжня.
Діти: так.
Можливість відряджень: так.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: