Резюме від 29 квітня 2024 Файл

Ольга

Митний брокер

Вік:
30 років
Місто:
Львів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Кісіль Ольга
МИТНИЙ ДЕКЛАРАНТ/ПОМІЧНИК МИТНОГО БРОКЕРА

Вік: 30 років тел.: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Місто: м. Львів e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

ДОСВІД РОБОТИ

МИТНИЙ ДЕКЛАРАНТ ПОМІЧНИК КЕРІВНИКА

ТОВ "Айч Енд К'ю" | березень 2023 – дотепер ТОВ "НВП "Гетьман" | червень 2022 – березень 2023

- Ведення закупівель товарів з іноземними Допомога митному брокеру:
постачальниками; - Підготовка усіх потрібних митних документів для здійснення
експорту товарів залізничним транспортом;
- Співпраця із перевізниками;
- Архівування документів на експортні поставки (отримання та
- Організація транспортних перевезень для імпорту товарів;
рознесення документів під кожну ВМД, по якій проходять
- Підготовка усіх потрібних митних документів та декларацій
митні оформлення).
для імпорту товарів;
- Взаємодія з митними органами та іншими сторонами у
Допомога юристу підприємства:
процесі митного супроводження;
- Розробка проєктів юридичних документів (договорів,
- Оформлення митних декларацій на імпорт (QDPro); запитів, претензій, скарг);
- Архівування документів (рознесення документів під кожну - Здійснення обліку юридичної документації;
ВМД, по якій проходять митні оформлення).
Інші обов'язки: Інші обов'язки:
- Підготовка документів для участі в державних закупівлях; - Приймання вхідної кореспонденції, передача її відповідним
- Складання договорів, їх контроль та зберігання; структурним підрозділам для використання в процесі роботи;
- Ведення діловодства підприємства; - Ведення діловодства підприємства;
- Пошук та замовлення спецтехніки, оренди житла та ін; - Контроль за наявністю та збереженням документів
- Активний пошук нових працівників; підприємства;
- Координація діяльності керівника; - Прийняття документів на підпис керівника;
- Організація різного роду заходів. - Ведення реєстрів вхідної, вихідної документації;
- Організація прийому відвідувачів до керівника;
- Прийом і перерозподіл вхідних телефонних дзвінків;
- Організація різного роду заходів.

ДІЛОВОД
Приватний нотаріус ХМНО Харківської області |
вересень 2015 – квітень 2021
- Складання та оформлення організаційно-розпорядчих
документів;
- Складання та оформлення нотаріальних документів;
- Порядок ведення та заповнення реєстрів для реєстрації
нотаріальних дій;
- Приймання, розгляд і реєстрація кореспонденції;
- Контроль за виконанням документів;
- Формування спадкових справ;
- Оформлення справ для архівного зберігання;
- Складання описів справ;
- Передавання справ до нотаріального архіву.
ОСВІТА

НАЦІОНАЛЬНИЙ АЕРОКОСМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМ. М.Є.
ЖУКОВСЬКОГО "ХАРКІВСЬКИЙ АВІАЦІЙНИЙ ІНСТИТУТ"

Спеціаліст з документознавства
- Період навчання: серпень 2010 – травень 2015

ДОДАТКОВА ОСВІТА

АСОЦІАЦІЯ МИТНИХ БРОКЕРІВ УКРАЇНИ
Сертифікат
- Період навчання: серпень 2023 – вересень 2023
Прослухала курс навчання згідно з типовою програмою:
Основи митної справи та основи митного законодавства - 23 год.
Декларування та митне оформлення товарів - 42 год.
Автоматизоване заповнення МД - 15 год.

ПРОФЕСІЙНІ НАВИЧКИ ПЕРСОНАЛЬНІ НАВИЧКИ

- Орієнтація у нормативній базі щодо - Високий рівень відповідальності та уваги до
загальних питань правового регулювання деталей;
митної справи (МКУ, Закони, Положення, - Вміння працювати у команді;
Накази, Постанови, Порядки); - Високий рівень організованості;
- Обізнаність у правилах ІНКОТЕРМС 2020; - Бажання вчитися і розвиватися;
- Застосування особливостей Української - Стресостійкість.
класифікації товарів зовнішньоекономічної
діяльності;
- Навички роботи у програмі QD Professional;
- Вміння працювати з митними документами
та електронними системами;
- Впевнений користувач ПК, знання
програмного комплексу MD Office.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: