Резюме від 29 квітня 2024 Файл

Світлана

HR-керівник

Вік:
49 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту, Facebook та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Кулік Світлана
тел. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») @Kulik_Lana
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
LinkedIn Svitlana Kulik

Досвід роботи:
 02.2023 - HRBP “Anoeses”, легка промисловість, повний цикл виробництва (50+
співробітників) Побудова всіх HR процесів з нуля:
 рекрутинг: планування та підбір лінійного та керівного персоналу
 pre-onboarding/ адаптація (план проходження випробувального терміну)/exit interview
 створення кадрового резерву (внутрішній через систему навчання, зовнішній за
 допомогою позитивного HR іміджу, реферальна програма)
 автоматизація, впровадження HRM Hurma
 робота зі структурою компанії: візуалізація, опис та впровадження нових посад згідно
стратегії розвитку, оптимізація функціоналу, пропозиції по ротації
 написання політик, процедур, Handbook
 психологічна підтримка працівників, участь в вирішенні конфліктів
 опис бізнес- процесів
 оцінка персоналу: відслідковування залученості, зацікавленості (опитування Q12, NPS),
360/180, по компетенціям, зустрічі 1:1. Розробка стратегії по підвищенню показників
 організація навчання, створення системи наставництва
 участь у формуванні та впровадженні мотиваційних програм, KPI
 налагодження комунікацій між відділами
 моніторинг ринку праці, аналіз заробітних плат
 проведення заходів спрямованих на розвиток корпоративної культури, формування бренду
роботодавця (внутрішній, зовнішній)

 08.2022 - 02.2023, HRD “АБА” Астра” продаж нової і вживаної сільськогосподарської
техніки; сервісні послуги та продаж запчастин (300 працівників)
 аудит HR процесів, розробка плану роботи на кожен квартал
 опис структури компанії, посадових інструкцій, карток співробітників
 оцінка персоналу: eNPs, Q12, зустрічі 1:1, робота з показниками
 ведення ФОП (фонд оплати праці)
 участь в розробці та впровадженні матеріальних та нематеріальних мотивацій, KPI;
впровадження єдиного реєстру мотиваційних програм
 налагодження комунікацій між департаментами: програми та стандарти узгодження
внутрішніх процедур та інформування співробітників; впровадження процедури зустрічі
співробітників з інвесторами (онлайн зустрічі в формі брифінгу)
 вдосконалення програми адаптації, участь у розробці та впровадженні програми на
випробувальний термін
 закриття ТОП вакансій: керівники департаментів сервісу, запчастин, продажу с/г техніки,
адміністративний департамент, CFO групи компанії
 організація міжсезонного офлайн навчання для департаментів: техніка, запчастини, сервіс
 участь в розробці та організації школи навчання сервісних інженерів (стажування нових
співробітників)
 керівництво департаментом: рекрутер, менеджер з онлайн навчання, кадровик, методист
навчальних програм
 формування та погодження бюджету департаменту з інвесторами; формування
щоквартальної звітності роботи департаменту для інвесторів

 01.2021 - 05.2022 Проектна діяльність: від 30 до 200 співробітників (фешн, продажі)
 повний цикл рекрутингу: від лінійного персоналу до С-level
 розробка та впровадження програм: pre-onboarding/ адаптації (плану проходження
випробувального терміну/exit interview
 впровадження автоматизації (HRM Hurma)
 розробка та впровадження KPI, індивідуального плану розвитку
 оцінка персоналу: по компетенціям, залученість, зацікавленість (NPS, Q12), 360, зустрічі 1:1,
розробка плану для покращення показників
 візуалізація структури компанії, написання посадових інструкції, політик, корпоративних
правил. Формування Handbook
 опис бізнес-процесів (виробництво - фінанси - продажі), структура взаємодії

 04.2008 – 05.2019 HRG «Луксена Софт», розробка програмного забезпечення (від 20 до 80
працівників, в залежності від проєкту)
 повний цикл рекрутингу
 впровадження програми адаптації, програми на випробувальний термін, розробка процедури
звільнення, exit interview
 кадровий облік: карточки П-2, прийом, переведення, звільнення, графік відпусток
 участь у розробці грейдингу для відділу картографії, PDP
 проведення опитувань: eNPS, Q12, зустрічі 1:1
 розробка та написання корпоративних правил, посадових інструкцій, положень про відділи,
візуалізація структури компанії
 організація внутрішніх комунікацій: програми та стандарти узгодження внутрішніх
процедур та інформування співробітників
 участь у вирішенні конфліктних ситуацій
 організація та проведення корпоративних заходів для співробітників та їх сімей
 побудова корпоративної культури (фокус на сімейність та здоровий спосіб життя)
 навчання співробітників: аналіз необхідності, розробка плану, пошук та залучення фахівців,
оцінка ефективності
 робота з державними органами: оформлення права власності на картографічний твір.

 Використання інструментів: 1C, Google docs, Microsoft 365, Visio, PowerPoint, outlook,
Trello, MS Office, CRM redmine, Hurma

 Освіта:
 1992-1997 Білоруський державний університет, географічний факультет.
 2011 р. «Golden Staff». Курс «Менеджер з персоналу, HR. Підтвердження кваліфікації
магістра HR управління. Київ.
 2022 р. "Genius". Курс "HR manager". Київ.
Досвід співпраці з компаніями з різною сферою діяльності та кількістю персоналу дав мені навички:
швидкого розуміння постанови акцентів в роботі з персоналом під потреби бізнесу;
підбір необхідних інструментів для підтримки існуючих процесів чи впровадження з нуля;
навички екологічного спілкування з власниками українського та міжнародного бізнесу;
розуміння специфіки різних сфер діяльності.
Тож мені є що вам запропонувати в управлінні персоналом.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: