Резюме від 29 квітня 2024 Файл

Оксана

Регіональний менеджер

Вік:
44 роки
Місто:
Львів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Файл містить ще 3 сторінки

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

ОКСАНА СЕРАНТ
Контактні дані:-19-888-75; [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
м. Львів вул. Гетьмана Мазепи 21
Досвід Роботи:
Вересень 2021р. -грудень 2023 р.-регіональний менеджер компаніїї «OZDEN GROUP» (Туреччина) компанія-виробник, хімія.
1.Організація та контроль діяльності імпортера на ввіреній території
2. Підписання договорів з локальними, національними та регіональними мережами(встановлення контакту, виявлення потреб, надання комерційної пропозиції, заключення договору та складення протоколу розбіжностей до нього)
3. Робота з командою імпотрера (польовий тренінг, польовий супровід, коучинг)
4. Виконання планів продажів, представленість згідно стандартів та договірних умов з мережами
5.Виконання цілей по дистриб’юції згідно плану та стандартів компанії
6. Робота з замовленнями асортименту продукції
7. Контроль товарних залишків імпортера
8. Аналіз конкуруючого середовища(асортиментна і цінова політика)
9. Аналіз продажів ( щоденно, щотижнево, щомісячно, робота з системою SPOT2D)
10.Розробка та доведення мотиваційної програми імпортерам (дистриб’юторам), їх командам (моніторинг впровадження промо-активностей імпортерами (дистриб’юторами) на території), контроль цін та ціноутворення
11. Контороль бюджету
12. Контроль вчасного погашення дебіторської заборгованості імпортерами (дистриб’юторами)
13.Звітність

Березень 2019 р -2021р - керівник відділу продажу ТОВ «Вейп Дистриб’юція»
Основні обов’язки:
1. Створення команди продаж
2. Створення клієнтської бази
3. Підписання договорів з мережевими клієнтами (створення специфікацій)
4. Створення мотиваційного бюджету розвитку ключових клієнтів
5. Створення мотиваційної програми для продавців ключових клієнтів
6. Розробка та контроль встановлення рекламного обладнання у ключових клієнтів
7. Щоденний аналіз конкурентного середовища
8. Організація збору інформації, щодо активностей конкурентів на щоденній основі
9. Створення фокусних мотиваційних програм для окремих мереж
10. Замовлення асортименту продукції на виробництві
11. План – прогноз продаж асортименту
12. Організація логістики товару
13. Контроль та лобіювання вчасних розрахунків згідно наданих відтермінувань по проплатах
14. Організація та контроль діяльності торгової команди імпортера
15. Планування та організація трейд- маркетингових активностей
16. Виконання планових показників по дистрибуції
17. Організація збуту товару до і з ключових та мережевих клієнтів
18. Розвиток персоналу з продаж (польовий тренінг, польовий супровід, коучинг)

ДОСЯГНЕННЯ:
1. Створення клієнтської бази 177 клієнтів
2. Забезпечення об’ємів продаж 1000000 грн./міс
3. Відсутність дебіторської заборгованості.

Липень 2018-по січень 2019 р.- територіальний менеджер ПП «ГРАНД ІМПОРТ»(ТМ «KALLOS», «LA RIVE», хімія («DOCTOR WASH», «POWER WASH», «PASSION GOLD»і т.д.)
Основні обов’язки:
1.Організація та контроль діяльності дистриб’ютора на ввіреній території
2.Регулярне проведення моніторингу ринку, ведення обліку продажів
3.Планування та організація активностей по просуванню ТМ та збільшення об’єму продажів
4.Виконання планових показників
5.Контроль роботи ключових та мережевих клієнтів
6.Розробка програм мотивації дистриб’юторів, скерованих на збільшення кількісної та якісної дистриб’юції
7.Робота з командою дистриб’ютора (польовий тренінг, польовий супровід, коучинг), постановка задач на щоденній основі
8.Пошук та розвиток клієнтів в регіоні
9.Звітність
10.Контроль товарних залишків дистриб’ютора

Листопад 2017-по липень 2018р. - менеджер з питань регіонального розвитку, ТОВ «БІ-ЕС КОСМЕТІКС УКРАЇНА» (парфумерія,мережі, Україна)
Основні обов’язки:
1. Робота з діючими мережами (дотримання асортименту згідно специфікації, ротація позицій відповідно до рейтингу продажів, ініціювання акцій і т.д.) з метою збільшення об’ємів продажів на мережах
2. Підключення нових мереж (в т.ч. аптечних), особисте ведення переговорного процесу
3. Підписання договорів, складання протоколів розбіжностей до них
4. Контроль роботи менеджерів на ввірених мережах
5. Контроль дебіторської заборгованості
6. Аналіз конкуруючого середовища(асортиментна і цінова політика) на щотижневій основі
7. Розрахунок акцій, впровадження акцій, контроль результатів
8. Звітність
9. Контроль товарних залишків на мережах
Досягнення:
1. Підключення мереж: «NOVUS», «Таврія-В», «Ярмарок потрібних речей», «Півціни на все», «PROSTOR», «DINI», «PLUS MARKET», аптечної мережі «БІОМЕД»
2. Розширення асортименту на мережах від 5-до 10-ти SKU
Квітень 2015 – по травень 2017р.р. супервайзер (місто Львів та Львівська область) ТОВ «Бон-Буассон»
Компанія: Бон - Буассон м. Дніпропетровськ, кількість працюючих понад 2000 чол.
Спеціалізація компанії: Виготовлення і збут солодких та мінеральних вод, дистрибуція чаю та кондитерських виробів.
Основні обов’язки:
1. Start up філіалу у Львові та області (Досягнення показників по беззбитковості)
2. Побудова команди (Підбір, навчання, мотивація, постановка цілей, контроль виконання)
3. Систематичне протягом всього часу виконання планів продаж, дистрибуції та виконання фокус цілей
4. Ведення переговорів з ключовими клієнтами (підписання бюджетів, специфікацій)
5. Рух товару на складі, контроль залишків, контроль термінів.
6. Контроль дебіторської заборгованості
7. Проведення акцій
8. Робота з мережевими клієнтами
9. Звітність
10. Проведення польових та аудиторних тренінгів
11. Проведення аудитів, коучингів
12. Забезпечення щомісячних продаж команди понад 1 млн грн
Досягнення:
1. Створення клієнтської бази філіалу – 1700 ТРТ
2. Створення команди збуту – 9ТП
3. Налагодження роботи логістики
4. Забезпечення обороту від 1 до 2 млн./міс
5. Відсутність протермінованої заборгованості по дебіторці
6. Розвиток професійних якостей в працівників торгової команди
7. Систематичне виконання планів.
8. Виконання планових показників по дистрибуції в межах від 80% до 95%
Менеджер по ключових клієнтах
з 03.2011 по 12.2014 «ВОДНИЙ МІР»
Територія: Львівська, Тернопільська області.

В підпорядкуванні 3 мерчандайзера (Підбір, навчання, мотивація, постановка завдань, контроль виконання).
Співпраця з мережами: «Вопак», «Євротек», «Фуршет», «Ашан», «Новус»(разом 140 ТТ)
Основні обов’язки:
1. Ведення переговорів
2. Підписання специфікацій
3. Маршрутизація поставок
4. Розробка та затвердження планограм.
5. Розробка механізмів повернення товару
6. Контроль термінів придатності
7. Підбір та коригування асортименту відносно продаж, розмірів торгових точок, специфіки регіону.
8. Організація механізму збору замовлень.
9. Контроль збереження асортименту торговою точкою.
10. Виконання планів по розширенню асортименту в торгових точках
11. Контроль за дотриманням викладки в холодильниках
12. Аналіз продаж, повернень, розрахунків, проведених акцій.
13. Підбір акцій по результативності.
14. Розробка планів заходів, щодо підвищення продаж в мережах.

Первинні умови при отриманні території:

•Співпраця з мережами: «Євротек», «Фуршет», «Вопак», «Ашан», «Новус»
•Специфікації в межах від 8 до 15 SKU
•Великий відсоток повернень
•Відсутність планограм
•Покриття обмеженої кількості ТТ.

Результат роботи:

1.Підбір та навчання мерчандайзерів (маршрутизація, мерчандайзинг, формування замовлень, контроль залишків, контроль замовлень).
2.Підписані специфікації на 30 SKU
3.Підписані угоди з: «Барвінком» та «Львівхолодом»
4.Розроблено механізми повернення протермінованого товару
5.Оптимізовано асортимент
6.Прописані планограми
7.Розроблені маршрути доставки
8.Встановлено проплати згідно графіку.
Торговий представник
з 03.2010 по 03.2011 AB in BEV (Чернігівське пиво)
Територія: Львівська область

1.У підпорядкуванні 3 експедитора і 1 мерчандайзер
2.Графік роботи з 8.00 до 20.00
3.Виконання планів продаж
4.Співпраця з мережевими клієнтами. (Львівхолод, Барвінок, Експрес – Звязок)
5.Планування та постановка цілей «SMART»
6.Робота з запереченнями
7.Укладання договорів
8.Виконання планів повернення коштів
9.Виконання планів покриття території
10.Виконання планів по розширенню асортименту в роздрібних торгових точках
11.Контроль за дотриманням викладки в холодильниках компанії
12.Маршрутизація роботи експедиторів
13.Контроль повернень
14.Підписання специфікацій з локальними мережевими клієнтами
15.Кількість клієнтів 175 (тижневий цикл відвідувань)

Первинні умови 2010 р. при отриманні території:

•Загальна клієнтська база по території налічувала – 170 ТРТ
•З них Жовква – 28 ТРТ
•З них закриті по причині ліквідації бізнесу – 12
•ТРТ які працюють сезонно (в літній період) – 14
Таким чином вилучивши ТРТ, які передані іншому торговому (Жовква), сезонні ТРТ та ліквідацію бізнесу стартова база даних налічувала - 116 ТРТ.
• База холодильного обладнання налічувала – 63 ТРТ (Без Жовкви)
• Об’єм продаж в DAL в січні 2010р - 691 DAL
•Асортимент 15 SKU в ТРТ.

Результат роботи:

1.Діюча клієнтська база налічує – 161 ТРТ, враховуючи сезонні - 14 ТРТ загальна база налічує 175 ТРТ. Таким чином Я забезпечила приріст клієнтської бази на 39%. Та створила новий маршрут.
2.База холодильного налічує – 81 ТРТ (без Жовкви). Приріст – 18 ТРТ
3.Об’єм продаж в в січні 2011 – 1500 DAL. Приріст продаж - 809 DAL (в не сезон) на 117% відносно січня 2010 р до січня 2011 р. Максимальний рівень продаж при отриманні території був в квітні 2010 року (в сезон становив 1711 DAL.)
4.Збільшення асортименту в ТРТ з 15 SKU до 30 SKU
5.Повернення коштів на виділеній території - згідно графіку відтермінувань.
Торговий представник
з 03.2009 по 03.2010 ПП "Грабинський", (ТМ «Ласка»)
Територія: місто Львів

1.Графік роботи з 8.00 до 20.00
2.Робота з мережевими клієнтами (Захід – Клас, АТ Інвест, Львівхолод)
3.Вивчення етапів торгового візиту «PIMPAS/МІМОЗА»
4.Планування та постановка цілей «SMART»
5.Робота з запереченнями
6.Складання договорів
7.Виконання планів продаж
8.Виконання планів повернення коштів
9.Виконання планів покриття території
10.Виконання планів по розширенню асортименту в роздрібних торгових точках
11.Контроль за дотриманням викладки в холодильниках компанії
12.Маршрутизація роботи експедиторів
13.Контроль повернень
14.Перевезення обладнання
15.Підписання специфікацій з локальними мережевими клієнтами
16.Кількість клієнтів 230 (тижневий цикл відвідувань)
17.Проведення акцій.

Освіта
Львівський Національний Університет ім. І Франка 1997-2002 р.р. (денний стаціонар)
Юридичний, вища
Додаткова освіта
Бізнес - Майстер Тренінг «Основи техніки ефективних продаж»;
Тренінг «Основи мерчандайзингу», AB In BEV;
Тренінг «Техніка ефективного проведення переговорів», AB In BEV;
Тренінг «Цикл супервайзера», «Бон-Буассон».
Професійні та інші навички
Навички роботи з комп’ютером: Word, Excel, 1C, Sales Works, Oracl, Paint
Знання мов
Українська — рідна
Російська - експерт
Англійська — розмовний
Додаткова інформація
Громадянство: Українка
Водійські права: категорії «В» (Стаж 14 років - щоденна практика)

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: