Резюме від 17 квітня 2024 PRO

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/10622400

Бізнес-асистент

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Personal assistant to managing directors

з 11.2019 по нині (4 роки 5 місяців)
IT

- Monitoring managers’ inboxes and conduction of business correspondence with clients and working teams;
- Organization of business trips: itinerary creating, ticketing, hotel booking, visa processes, budget calculation;
- Planning and organization of meetings;
- Preparation of presentations, weekly\monthly internal reports, data research and aggregation to the required formats;
- Help in organization of team buildings, round tables, offsite workshops, and support during events;
- Various special requests.

Acceptance manager on a project

з 10.2018 по 10.2019 (1 рік)
Huawei Ukraine LLC (Хуавей Україна, ТОВ), Київ (Телекомунікації, зв'язок)

- Preparation of “Transfer and acceptance act of provided Services” for the customer regarding equip of telecommunication sites;
- Control of equipment configuration for different projects, shipped and actually installed;
- Communication with regional offices’ engineers for identifing and resolving of material discrepancies;
- Communication with representatives of the customer in order to agree and approve prepared docs;
- Reporting on processed orders.

Administrative manager

з 12.2017 по 09.2018 (9 місяців)
Huawei Ukraine LLC (Хуавей Україна, ТОВ), Київ (Телекомунікації, зв'язок)

- Meeting, information supporting of guests, candidates and employees on business trips;
- Preparation and distribution of advertising, congratulatory mails, notifications and reminders for employees;
- Providing: documentary translations, business cards, intercom, hotel reservations, door access control, delivering service for current employees and employees on business trips;
- Work with suppliers and transferring companies, order stationery and office consumables;
- Maintaining a monthly report on administrative expenses for accountants;
- Arrangement of birthday parties, outdoor activities.

Administrator, personal assistant

з 06.2017 по 09.2017 (3 місяці)
Finance company, Київ (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

•Control and maintenance of the life cycle of the office;
•Work with primary accounting: preparation of documents on acceptance and dismissal of workers; calculation of time worked by employees; keeping a calendar of holidays and sick leaves, salary projects; work with the documentation of companies serving the office and the companies-suppliers; keeping reports on the expenses of the firm;
•Assist in holding of business meetings and negotiations;
•Performance of accompanying duties and special tasks of superiors outside the office;
•Daily and monthly reporting on the achievements of each employee;
•Selection and structuring of information and materials required for the director;
•Organization of business trips;
•Supplying the premises and each individual worker with the necessary equipment and inventory for comfortable and high-quality performance of the assigned tasks;
•Organization of team building events and development of the company team spirit.

English speaking сustomer support operator

з 10.2015 по 04.2017 (1 рік 6 місяців)
Canadian Online Pharmacy, Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

•Working with current orders of online pharmacy in the OTRS program;
•Implementation of customer support: informing and consulting clients at all stages of providing services by phone and via e-mail;
•Working with incoming / outgoing calls with residents of Australia, Japan, Hong Kong, USA, Canada, Latin America and Europe;
•Creating and executing tasks in JIRA;
•Regular participation in trainings on the topic: "Customer Support Service".

Administrator of sales department

з 10.2014 по 07.2015 (9 місяців)
Kyiv housing complex, Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

•Meeting and accommodation of visitors;
•Reception and distribution of incoming calls;
•Processing of incoming and outgoing correspondence (reception, registration, redirection);
•Provision of office equipment items, stationery on the working places;
•Preparation and paperwork which is needed in organization of working process;
•Office expenses management;
•Interaction with courier services;
•Keeping the cleanliness and tidiness and healthy atmosphere in the office;
•Realization of individual business assignments of the direct supervisor.

Освіта

КНУ ім. Тараса Шевченко

Географічний факультет, спеціальність міжнародного туризму, Київ
Вища, з 2010 по 2015 (5 років)

Додаткова освіта та сертифікати

ENG-005 English Course - Upper-Intermediate Level

2023, 3 місяці

Знання і навички

MS Office Відповідальність Operational CRM Reporting Організація конференцій Ведення звітності Створення презентацій Формування зведених таблиць Ділове листування Переклад з англійської MS Teams XMind Tableau Confluence Jira Organization of business trips Holding meetings in Zoom

Знання мов

Англійська — вище середнього

Схожі кандидати

Помічник керівника, бухгалтера
Дистанційно

Помічник керівника
Дистанційно, Кривий Ріг

Офіс-менеджер
10000 грн, Дистанційно, Львів

Executive assistant
Дистанційно, Інші країни

Офіс-менеджер
Дистанційно

Офіс-менеджер
Дистанційно

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: