Резюме від 25 квітня 2024 Файл

Христина

Адміністратор стоматологічної клініки

Вік:
36 років
Місто:
Львів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Адміністратор, менеджер, обліковець.
Жулава Христина Володимирівна
Цікавить повна зайнятість, неповна зайнятість.

Вік:36 років
Місто пошуку:Львів

Контактна інформація:
Адреса проживання:м. Львів, Личаківський район
Телефон:[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Ел. пошта: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Досвід роботи:
Соціальний працівник:
Середня школа (Освіта), Вроцлав, Польща
з березня 2022 по березень 2024 ( 2 роки )
Комунікат між батьками і школою, між дітьми і вчителями, робота в секретаріаті,перекладач.

Адміністратор:
з грудень 2019 по березень 2022 ( 2 роки, 3 місяці )
СтоматПРОФІ (Стоматологічна клініка) Львів

Зустріч та прийом пацієнтів, надання консультацій, запис до лікарів, розрахунок пацієнтів, ведення особових карток.
Робота в телефонному режимі, нагадування про візит, уточнення інформації.
Ведення каси, розрахунок лікарів після завершення робочої зміни.
Контроль за роботою обслуговуючого персоналу.

Контролер:
з жовтень 2013 по березень 2014 ( 6 місяців)
БаДМ (Фармацевтична компанія)
Комплектування замовлень згідно накладних, формування пакувань, контроль наявності товарів.
Продавець-консультант, обліковець:
з жовтень 2011 по вересень 2013 ( 1 рік 11 місяців)
Садовий Центр, Львів (Торгівля)
Надання консультацій відвідувачам, продаж продукції.
Ведення обліку товарних запасів, робота з залишками, замовлення товарів, ведення звітності.

Освіта:
Українська академія друкарства, Львів.
Спеціальність - Бухгалтерський облік.
Степінь - вища, спеціаліст.
Вивчала бухгалтерський облік та аудит, економіку підприємництва.
Знання і навички:
Впевнений користувач MS Office, Пошук інформації в Internet, програма 1с, ведення каси.
Робота з людьми, комунікативні навички обслуговування, вирішення конфлікнтих ситуацій.

Сильні сторони:
• Мультизадачність
• Стресостійкість
• Гнучкість до інновацій
• Відповідальність
Знання мов
• Українська ─ вільно
• Польська ─ В1
• Англійська ─ А2

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: