Резюме від 19 квітня 2024 Файл

Михаил

Payment antifraud manager, business/product analyst (QA chat quality assessment in gambling betting)

Вік:
26 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

CV Customer support representative. VIP-support. Shift supervisor. 2 years+ Gambling, betting sphere.
Hubin Mykhailo

Age: 24

Education:
Bachelor degree in biology (genetics), Karazin’s university.

Master’s degree in psychology, Karazin’s university, 2020.

Languages: c1 (advanced) in English, «Global English» courses 2015-2019.

Completed Business Analytics Courses June 2023 Hillel IT School

Work experience:
1. Dispatcher and truck owner operator in «Buddy Moore ». Responsibilities: booking loads and making long-term deals with cargo carriers in USA with truckstop and DAT
2. Customer Support Representative in “Truffpeak” (April 2021 till June 2022) 1year+. Shift supervisor. VIP-support.
3. Customer Support Representative in “Loft” (June 2022 till April 2024) 1year+. Shift supervisor. VIP-support. 2 years
4. QA chat quality assessment NDA casino (August 2023 till now part-time employment)

Computer skills: I have user level in the CRM system and in the main package of Microsoft Office. I am familiar with basic principles of payment systems and cryptocurrency exchanges, verification of documents through sumsub. I am experienced with fundist.org, bitrix24.ru, Verbox, Livechat, Jira, Confluence.

Duties: building and maintaining relationships with users, assistance in resolving technical and verification issues, bonus offers.

Achievements. I quickly became shift leader as customer support so I am experienced with onboarding new employees and being a tutor. I am in charge of building relationships with VIP-customers who make the vast majority of the profit of the company.

Professional skills: striving for career growth, responsible, ability to find a common language with people, being sociable, non-conflict person, good negotiating skill.

Personal qualities: punctuality, organization, willingness to learn new material constantly, communicability and ability to work in a team, motivation to work and earn money, stress-resistant, using personal approach for everyone, team player, ready to work with evening/night schedule. I love to train new staff.

Desired jobs: Payment antifraud manager, business/product analyst, QA chat quality assessment in gambling betting sphere. I am open for new ideas.
Remote work is more preferable but office is also suitable.

Contacts: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») (Viber, Telegram), [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»).
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: