Резюме від 20 квітня 2024

Наталія

Менеджер по роботі з клієнтами

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
47 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Адміністратор

з 05.2022 по 04.2024 (1 рік 11 місяців)
Дитячий клуб Тарарам, Рахів (Освіта, наука)

• Організація та координація діяльності клубу – розробка та втілення стратегій та планів дій для щоденного управління клубом з метою досягнення цілей.
• Планування, організація, координація та продаж навчальних курсів, розважальних заходів.
• Проведення навчальних програм.
• Планування графіків роботи персоналу, контроль відпрацьованих годин, нарахування заробітної плати, планування розкладу занять.
• Ведення фінансового звіту.

Адміністратор

з 08.2018 по 02.2022 (3 роки 6 місяців)
Дитячий садок, центр розвитку Кадрики, Київ (Освіта, наука)

• Організація робочого процесу – планування, пошук та закупівля матеріалів, необхідних для проведення занять та заходів клубу, канцелярських товарів, засобів для збереження чистоти. Технічна підтримка офісу – підтримка оргтехніки та комунальних послуг у робочому стані.
• Приймання, розподіл та фільтрація дзвінків, електронних листів, повідомлень.
• Щоденна комунікація з клієнтами, вирішення їх запитів.
• Планування, організація та продаж навчальних курсів, розважальних заходів, благодійних подій клубу.
• Координація діяльності персоналу – планування графіків роботи персоналу, контроль відпрацьованих годин, нарахування заробітної плати, планування розкладу занять.

Адміністратор

з 09.2016 по 07.2018 (1 рік 10 місяців)
Дитячий клуб Тарарам, Київ (Освіта, наука)

• Організація робочого процесу – планування, пошук та закупівля матеріалів, необхідних для проведення занять та заходів клубу, канцелярських товарів, засобів для збереження чистоти. Технічна підтримка офісу – підтримка оргтехніки та комунальних послуг у робочому стані.
• Приймання, розподіл та фільтрація дзвінків, електронних листів, повідомлень.
• Щоденна комунікація з клієнтами, вирішення їх запитів.
• Планування, організація та продаж навчальних курсів, розважальних заходів, благодійних подій клубу.
• Координація діяльності персоналу – планування графіків роботи персоналу, контроль відпрацьованих годин, нарахування заробітної плати, планування розкладу занять.

Знання і навички

Організація та проведення святкових, презентаційних заходів Розробка та розвиток дитячих програм Адміністрування офісу Ведення документації Комунікабельність

Додаткова інформація

• Доброзичлива, відповідальна, чесна. Розвинена емпатія.
• Швидко засвоюю нову інформацію. Ефективно реагую на критичні ситуації та швидко приймаю рішення.
• Маю здатність визнавати свої помилки та виправляти їх.
• Вмію працювати з офісною технікою. Працюю в Microsoft Office, з таблицями Excel, Google таблицями.
• Маю досвід роботи в програмі Altegio.
• Проходила курси з забезпечення якісного сервісу.
• Вмію писати пости, знімати та монтувати контент для соціальних мереж.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: