Резюме від 6 травня 2024 Файл

Олександра

Помічник керівника

Вік:
36 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Колодько Олександра Євгеніївна
Дата народження: 04.09.1987р.
Національність: українка.
Адреса проживання: м. Київ, вул. Б. Гмирі 20, кв.56
Контактний телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») (бажано зв’язуватись через месендржери чи електронну пошту, на даний час працюю)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Ціль: заміщення вакантної посади.
Бажаний рівень заробітної оплати: від 30 000 грн.

Ключеві навички:
• Знання англійської мови на розмовному рівні; знання української на професійному рівні;
• Користування комп’ютером: Windows, Linux, Word, Excel, Access, Outlook, OpenOffice, Photoshop, IC8, 1C Предприятие, Internet, Corel Draw Graphic Suite 12; впевнений корустувач ПК; гарні навички набору тексту в сліпу (швидкість близько 180 символів за хв.);
• Досвід контрольно-касового обслуговування;
• Володію системним підходом до проблем, схильна до пошуку причин та запобіганню наслідкам їх виникненню.
• Вмію визначати цілі, чітко ставити задачі та добиватися їх виконання;
• Готова нести відповідальність за прийняття самостійних рішень;
• Вмію працювати з великою кількістю та об’ємом інформації;
• Вміння працювати в жорстких рамках виділяючи найбільш термінові задачі, готова до відряджень;
• Працювати в інтенсивному режимі;
• Координація роботи відділу (планування, постановка задач, звітність);
• Презентабельна, цілеспрямована, порядна, інтелігента, готова брати на себе відповідальність і приймати рішення. Прагну постійно розвиватися та маю лідерські якості;
• Стресостійка, активна та харизматична;
• Акуратна, пунктуальна і впевнена в собі.

Стаж роботи:
Період роботи
Назва організації, обов’язки
Вересень 2018р. – по даний час
«Територія мінімальних цін» м. Київ
Касир.
Знання касової дисципліни, ведення звітності та касових книг.
Додаткові знання в мерчандайзингу, прийнятті товару, товарознавстві, організація роботи відділу каси, інвентаризації товарів на магазинах. Переоцінка. Викладка, правильність в оформленні товарів, знання планограм.
Вміння працювати наднормово і цілодобово (при переобліках на магазинах).
Допомога в роботі відділів дорослого (жіночого та чоловічого), дитячого, іграшки, галантерея. Знання товарів, консультація допомога в виборі та співставлення подібних товарів. Знання про всі товари, що представлені в магазинах, цінової політики та бонусних програм, консультація та інформація в доступній формі та лаконічності.
Допомога і навчання нових співробітників; запуску нових магазинів в інших містах України.
Червень 2017р. – Вересень 2018р.
Компанія ТОВ «Модульні Конструкції», м. Київ.
Офіс-Адміністратор
Обов’язки: забезпечення та організація роботи Директора компанії, організація роботи із службовими документами згідно вимогам нормативних актів в сфері діловодства; правил організації діловодства і архівного збереження документів.
Організація телефонних переговоров директора, регістрація вхідних дзвінків та донесення інформації до відома директора; складання, узгодження і оновлення розкладу робочого дня керівника; контроль виконання поставлених задач директора; планування ділових заходів: нарад, зустрічей, переговорів, презентацій, семінарів, конференцій.
Лютий 2017р. – Червень 2017р.
Компанія «Альфа», м. Київ
Оператор call center.
Обов’язки: продаж услуг по телефону – «гаряча» база. Спілкування з клієнтами, надання послуг в сфері фінансів.
Травень 2016р. – Лютий 2017р.
Компанія Brosco «Червоний маркет», м. Київ.
Продавець-консультант, старший продавець, Адміністратор магазина.
Обов’язки: продаж товарів; організація роботи продавців на посаді старшого продавця. Адміністратор магазина: повна організація роботи торгової точки; ведення внутрішньої документації магазина в 1С. Планування задач та планів продаж, мотивація роботи співробітників, підбір персоналу, навчання роботи та основам роботи в базі 1С. Комунікабельність спілкування в компанії, своєчасне реагування на нестандартні ситуації, швидке та ефективне вирішення задач і конфліктних питань. Цілеспрямованість на результат. Складання аналітики показників ефективності роботи співробітників, співставлення показників в процентній конкуренції з іншими за різні періоди. Знання технічних питань, вирішення їх як дистанційно так і безпосередньо.
Липень 2015р. – Березень 2016р.
ПАТ «Армапром» м. Миргород, Полтавська обл., Україна
Зам. керівника по виробництву сталеливарного цеху.
Обов’язки: здійснювала підготовку виробництва, контроль своєчасного виконання виробничого плану, забезпечення виробництва необхідною оснасткою, матеріалами та інструментами; приймала участь в розробці та впровадженні нормативів для оперативного планування виробництва; аналіз роботи відділів; контроль процесів виконання виробничого плану, ефективне і раціональне використання обладнання; приймала участь у підготовці необхідних матеріалів для проведення і поставлених задач керівником; контроль за дотримання працівниками правил на норм безпеки охорони праці, виробничої та трудової дисципліни; забезпечення функціонування систем керування якістю на ділянках цеха; підготовка щоденних нарад по виробництву і щомісячних нарад по якості; забезпечення цілісності обладнання на території цеха в належному стані; ведення щомісячної відомості обліку та руху НЗВ по СЛЦ1.
Червень 2013р. – Травень 2015р.

Квітень 2011р. – Травень 2013р.
ПАТ «Армапром» м. Миргород, Полтавська обл., Україна
Ст. Майстер ВТК (відділ технічного контролю)
Обов’язки: забезпечення раціонального розподілення роботи між працівниками при підготовці, узгодженні, прийнятті та реалізації управлінських рішень згідно планів виробництва. Ведення діючих керівних, нормативних і методичних документів, що регламентують діяльність сталеливарного виробництва. Забезпечення контролю якості відливок СЛЦ1; мінімізація браку в виробництві через поопераційний та летучий контроль на всіх стадіях виробництва. Виправлення і коригування помилок в процесі поопераційного виконання дій працівників, що суперечить правилам та нормам технічної документації.
ПАТ «Армапром» м. Миргород, Полтавська обл., Україна
Контролер ВТК (відділ технічного контролю)
Обов’язки: контроль технічних процесів виплавки и литва різних сплавів металу; контроль формовки форм згідно технічним інструкціям; часткове ведення правильних карт; управління, контроль плавильних та формувальних ділянок; контроль литва готового до передачі в фрезерувальних цех, ведення поточної документації.
Серпень 2010р. – Вересень 2010р.
КБ "Аерокоптер" м. Полтава, Україна
Секретар-референт.
Обов’язки: організація роботи керівника; розподілення дзвінків по відділам; відповіді на вхідні дзвінки, консультації по основній інформації фірми; відправка та обробка факсових документів; ведення вхідної та вихідної документації; контроль за виконанням розпоряджень директора.
Травень 2010р. – Серпень 2010р.
ПП Каліберда «Корнет» м. Полтава, Україна
Офіс-менеджер, диспетчер.
Обов’язки: відповіді на вхідні дзвінки, прийом замовлень; консультації по телефону, ведення списку покупців, складання маршрутів водіїв с урахуванням доставки по часу зручності і ефективних маршрутів водіїв з мінімізацією затрат на пальне. Підписка та оформлення нових клієнтів в базу С1.
Грудень 2009р. – Березень 2010р.
ПП Медянніков В.В.«Портретне Фотоательє» м. Полтава, Україна – менеджер по рекламі.
Обов’язки: пошук клієнтів, пошук партнерів, проведення ділових зустрічей, відповідальність за обладнання, складання звітів, таблиць і даних про послуги, клієнтах, конкурентах, обслуговування та консультації клієнтів.
Лютий 2009р. –
Жовтень 2009р.
ПП «Бандюкова» м. Полтава, Україна
Продавець-консультант магазина Konica Фотоекспрес
Обов’язки: продаж фототоварів та послуг, касове обслуговування, прийом, обробка графічних зображень, проявлення, цифровий і аналоговий фотодрук, ведення звітної документації. Консультація клієнтів по новинкам фототоварів, фотоапаратів, послуг, нюансів фото-друку.
Листопад 2007р. – Грудень 2008р.
ТОВ «Фокус Україна» м. Хорол, Полтавська обл., Україна
Старший продавець-консультант.
Обов’язки: продаж фототоварів і послуг, касове обслуговування, прийом, обробка графічних зображень, проявлення, цифровий и аналоговий фотодрук, ведення звітної документації.
Серпень – Жовтень 2008р.
Букмекерська контора «Фаворит» - касир (за сумісництвом) м. Хорол, Полтавська обл., Україна
Обов’язки: консультації клієнтів, касове обслуговування.
Лютий – Жовтень 2007р.
Приватний магазин парфюмерії – Менеджер по продажам м. Хорол, Полтавська обл., Україна.
Обов’язки: продаж парфумерних товарів, консультації клієнтів, ведення звітної документації.
Липень – Серпень 2006р.
УДППЗ «Укрпошта» - Товарознавець, м. Хорол, Полтавська обл., Укрїна
Обов’язки: формування заказів товарів, організація постачання поштових відділень, ведення звітної документації.

Досягнення:
• Гра в волейбольній команді заводу ПАТ «Армапром»;
• 2013р. – 1-е місце біг 400 м; 1-е місце стрибки в довжину; 1-е місце біг 1км.;
• 2014р. – 1-е місце в змаганні по стрільбі з пневматичної зброї серед жінок трудових колективів міста (Миргород);
• Відрядження до Запоріжського титано-магнієвого комбінату - відбір титанових корпусів із складу, як майстер ВТК ПАТ «Армапром» (2013р.)
• Є знання в виробництві атомної арматури, кресленнях, та технічній документації у виготовленні відповідного литва.
• Керування на посаді і кількості підлеглих від 100 чоловік (виробництво)

Освіта:
Вересень 2007р. - Грудень 2009 р.
ПДАА(Полтавська Державна аграрна академія) – факультет економіки та менеджменту (заочна форма навчання).
Спеціальності: менеджмент організацій (Бакалавр з менеджменту).

Вересень 2004р. - Лютий 2007р.
ХАПК ПДАА (Хорольский агропромисловий коледж Полтавської аграрної академії).
Спеціальності: менеджмент організацій.
Диплом молодшого спеціаліста з відзнакою.

Вересень 1994р. – Травень 2004 року СШ №1 м. Хорол.
Атестат про середню освіті, срібна медаль.
Поглиблене вивчення англійської мови, математики, фізики, української та російської мови.

Додаткова освіта та інформація:
Вересень 2003 – Травень 2004 року
Комп’ютерні курси: Оператор ПК + десятипалий метод печаті (в сліпу)
Сімейний стан: не заміжня. Дітей немає.
Готова до відряджень.
Наявність закордонного паспорту.
Наявність характеристики від Голови правління ПАТ «Армапром» Філіппова І. А. 2015 г.
Наявність характеристики від Голови правління ПАТ «Армапром» Кравченко А. Д. 2016 г.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: