Резюме від 2 травня 2024

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/10640980

Менеджер, керівник відділу контролю якості продажів, тімлід групи з продажу, тренер з навчання

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Місто проживання:
Харків
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Тренер з навчання персоналу та адаптації

з 05.2023 по 03.2024 (10 місяців)
One-call Center, Харків (Роздрібна торгівля)

Локальний керівник відділу контролю якості продажів

з 09.2022 по 04.2023 (7 місяців)
One-call Center, Харків (Роздрібна торгівля)

Менеджер контролю якості продажів

з 06.2017 по 08.2022 (5 років 2 місяці)
One-call Center, Харків (Роздрібна торгівля)

• Прослуховування, аналіз та оцінка розмови по карті якості на всіх проектах КЦ (гарячі
продажі, повторні продажі, продзвін відмінних замовлень, вхідна лінія та лінія
повідомлень);
• Зворотний зв'язок менеджеру з продажу, на основі прослуханих розмов, допомога у
покращенні продажів;
• Прослуховування та аналіз додаткових розмов для виявлення проблемних ніш/офферів;
• Передача фідбека керівництву, на основі прослуханих розмов, де описані проблемні
зони у продажах та варіантів, як їх вирішити;
• заміна тренера для новачків (навчання нових співробітників компанії продуктової частини
та навчання з продажу;);
• Прослуховування, аналіз причин низького викупу в окремих менеджерів з продажу;
• Продзвонювання та обробка замовлень (робота в лінії);
Окремо в ході роботи регулярно проходила внутрішні тренінги та навчання з комунікації та
продажу.

Менеджер з продажу

з 05.2016 по 06.2017 (1 рік 1 місяць)
One-call Center, Харків (Роздрібна торгівля)

Здійснення продажу;
Консультація клієнтів щодо продуктів команії у телефонному режимі;
Навчання та адаптація нових менеджерів у команді;

Освіта

Национальный юридический университет имени Ярослава Мудрого

Правознавство;, Харків
Вища, з 2009 по 2014 (5 років)

Знання і навички

Чесність Пунктуальність Відповідальність Комунікабельність Стресостійкість Оперативність CRM Зосередженість VoIPTime Уміння швидко засвоювати нову інформацію

Знання мов

  • Російська — вільно
  • Українська — вільно

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: