Резюме від 25 квітня 2024 Файл

Ірина

Спеціаліст технічної підтримки

Вік:
35 років
Місто:
Вінниця

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

LICENSES & CERTIFICATIONS
Iryna Stanislavenko
Architecting on AWS Service operation Engineer
CloudTeam – Experts of Cloud
Computing
Issued Oct 2022 SUMMARY
IT Operations and Services Management experience with enterprise scale
diagnostics tooling, ticketing systems, and process optimization supporting Incident and
AWS Technical Essentials Problem Management services against defined Service and Operations Level Agreements.
Experience operating in mission-critical 24x7x365 production environment
Amazon Web Services (AWS)

WORK EXPERIENCE
SKILLS:
FEBRUARY 2022 - PRESENT
 DATABASES: Redis, Dynamo DB,
Service and Network Operation Engineer, ONSEO, Vinnitsia, Ukraine

SQL - Monitoring, troubleshooting, and resolving emergent issues
- production client behavior monitoring
- development and creation of instructions
 OS: Android, IOS, Windows, Linux - setting of metrics, alarms and dashboards in AWS
- escalating and notification
- basic production issue identification and alerting
 AWS:(Cloud Watch, EC2, - daily production status reporting
- application store assets managing
Lambda) - handling the client app in store
- production client app performance testing
 Grafana, Jenkins, TeamCity, - release activities in stores (App Store, Google Play, Amazon Store, Facebook
Developer)
Crashlitic - Monitoring projects metrics via Cloud Watch
- Monitoring, issue definition, tomcat and instance restart (if needed).
 App Store, Google Play, Amazon - Builds deprecating
- participating in releases
Store, Facebook Developer - preparing beta versions and patches
- setting up and updating game events
 Experience with Jira, - testing
Confluence, Outlook. - Increase team efficiency by 20%

OCOBER 2016 - FEBRUARY 2022
LANGUAGES
Customer Support Specialist, Carty, Vinnitsia, Ukraine
English,Ukrainian, : - More than 10000 satisfied clients
- Improving customer reviews
- Fluent - Improving the company's image
- Technical support
- Registration of requests
- Work in CRMs
SOFT SKILLS: - Acceptance calls
- Communication with clients
- Attentive to details - Escalation and notification
- Motivation
- Stress management
EDUCATION
- Communication skills

VINNYTSIA NATIONAL TECHNICAL UNIVERSITY
CONTACT INFO:
- Phone:[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») MASTER`S DEGREE IN Radio engineering

- E-mail:
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
- Telegram:
https://t.me/IrynaStan8061
- Skype: fartushnyakira

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: