Ірина
Спеціаліст технічної підтримки
- Вік:
- 35 років
- Місто:
- Вінниця
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/10641032
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Iryna Stanislavenko
Architecting on AWS Service operation Engineer
CloudTeam – Experts of Cloud
Computing
Issued Oct 2022 SUMMARY
IT Operations and Services Management experience with enterprise scale
diagnostics tooling, ticketing systems, and process optimization supporting Incident and
AWS Technical Essentials Problem Management services against defined Service and Operations Level Agreements.
Experience operating in mission-critical 24x7x365 production environment
Amazon Web Services (AWS)
WORK EXPERIENCE
SKILLS:
FEBRUARY 2022 - PRESENT
DATABASES: Redis, Dynamo DB,
Service and Network Operation Engineer, ONSEO, Vinnitsia, Ukraine
SQL - Monitoring, troubleshooting, and resolving emergent issues
- production client behavior monitoring
- development and creation of instructions
OS: Android, IOS, Windows, Linux - setting of metrics, alarms and dashboards in AWS
- escalating and notification
- basic production issue identification and alerting
AWS:(Cloud Watch, EC2, - daily production status reporting
- application store assets managing
Lambda) - handling the client app in store
- production client app performance testing
Grafana, Jenkins, TeamCity, - release activities in stores (App Store, Google Play, Amazon Store, Facebook
Developer)
Crashlitic - Monitoring projects metrics via Cloud Watch
- Monitoring, issue definition, tomcat and instance restart (if needed).
App Store, Google Play, Amazon - Builds deprecating
- participating in releases
Store, Facebook Developer - preparing beta versions and patches
- setting up and updating game events
Experience with Jira, - testing
Confluence, Outlook. - Increase team efficiency by 20%
OCOBER 2016 - FEBRUARY 2022
LANGUAGES
Customer Support Specialist, Carty, Vinnitsia, Ukraine
English,Ukrainian, : - More than 10000 satisfied clients
- Improving customer reviews
- Fluent - Improving the company's image
- Technical support
- Registration of requests
- Work in CRMs
SOFT SKILLS: - Acceptance calls
- Communication with clients
- Attentive to details - Escalation and notification
- Motivation
- Stress management
EDUCATION
- Communication skills
VINNYTSIA NATIONAL TECHNICAL UNIVERSITY
CONTACT INFO:
- Phone:[
- E-mail:
[
- Telegram:
https://t.me/IrynaStan8061
- Skype: fartushnyakira
Схожі кандидати
Системний адміністратор, спеціаліст з підтримки користувачів (Technical Support)
Вінниця, Дистанційно
Спеціаліст технічної підтримки
Вінниця
Спеціаліст технічної підтримки
10000 грн, Вінниця
Спеціаліст Service Desk
19000 грн, Вінниця
Спеціаліст технічної підтримки
Вінниця