Резюме від 7 травня 2024 Файл

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/10650153

HR-менеджер

Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Маргарита Веселова

Дата народження: 10 серпня
Місто: Київ
Моб. телефон: +30982952155
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

ОСНОВНІ ДАННІ:
Бажана посада:
• Специаліст з персоналу
• Досвід роботи: від 2 років
• Авто: поки що немає
• Мова: англійська средній рівень
• Водійські права: в наявності
• Готовність до релокації: ні
• Відрядження: так

Досвід роботи:
2021 по теперішній час
Компания: EVROIZOL
Адміністративний менеджер Групи Компаній (500 осіб).
Обов’язки:
• Хранитель та володар інформації, що надходить і відправляється
• Ведення проекту Болгарія: (візуалізація приміщень, розрахунок параметрів, прорахунок та формування бюджету, пошук Постачальників, організація/контроль оплати, документів та доставки).
• Ведення проекту - організація навчання Болгарія, Банско: (комунікація з менеджерами готелю, прорахунок бюджету, трансфер, бронювання номерів, складання меню обідів і кава брейків, конференц зал і його наповнення, заключення договору, документація і контроль оплати, проформа).
• Travel підтримка (пошук та бронювання готелей, апартаментів, квартир, покупка білетів, оформлення добових по Україні та закордоном). Довгострокова Оренда квартир.
• Організація заходів (проведення семінарів, виставок). Супровід від початку до кінця.
• Пошук, аналітика та закупівля продуктів, канцелярії, хозтоварів для Головного офісу та філіалів по Україні. (біля 500 осіб)
• Контроль та оплата комунальних платежів
• Контроль клінінгових заходів на території офісу
• Ведення графіків зустрічей ( 3 кімнати для переговорів)
• Створення закупок, контроль оплат та контроль наявності первинних бухгалтерських документів.
• Відправка зразків та матеріалів міжнародною доставкою ( Нова Пошта Глобал, FedEx, DHL).
• Створення ТТН нової пошти в програмі та відправка документів, матеріалів, стендів, зразків та ін.
• Відправка юридичної документації
• Прийом та супроводження договорів компанії
• Комунікація з усіма підрозділами компанії, допомога та підтримка у різних питаннях.

2019 — 2021
Компанія: ETALON k
Менеджер з персоналу
Обов’язки:
• Підбір персоналу компанії (робота з сайтами з пошуку персоналу, особисті ініціативи)
• Проведення телефонних інтерв’ю
• Презентація профілю кандидата керівникові
• Адаптація персоналу (супровід кандидата на період адаптації)
• Оцінка та аттестація персоналу (створення бланк-оцінки кандидата для виявлення та усунення невідповідностей, виявлених у процесі випробувального терміну)
• Закриття випробувального терміну (звітність)
• Проведення Exit інтерв’ю
• Організація навчання співробітників відповідно з вимогами підрозділів компанії
• Розробка кадрових документів (уніфикація та стандартизація)
• Организація корпоративних заходів (організація закупівель та логістики подарунків для партнерів компанії).

2017— 2019
Компанія: СК «Вікінг» (спортивний клуб)
Старший адміністратор
Обов’язки:
• Работа з клієнтами на щоденній основі (презентація і продаж послуг/продукції клубу, прийом платежів)
• Згладжування конфліктних ситуацій
• Пошук та підбір персоналу
• Ефективне управління персоналом (у підпорядкуванні 3 людей)
• Закриття і підрахунок каси, звітність і переміщення грошей
• Інвентарізація товару
• Заказ і прийом товару для клуба
• Работа з программою Fitness Pro

2011 — 2017
Компанія: ООО «HAVAS WORLDWIDE UKRAINE» (рекламне агентство повного циклу)
Асистент керівника/офіс-менеджер
Обов’язки:
• Забезпечення життєдіяльності офісу з більш ніж 40 співробітниками
• Зустріч клиєнтів/відвідувачів, прийом дзвінків, контроль вхідної та вихідної документації
• Особисті доручення керівника
• Участь в оформленні відряджень співробітників (бронювання готелів, покупка білетів)
• Допомога співробітникам офісу
• Оформлення замовлень для офісу
• Звіт витрат коштів

2010 — 2010
Компанія: ООО «Комплекс Агромарс»
Юрист юридичного департаменту
Обов’язки:
• Супровід договорів 7 філіалів в Україні, включаючи Гаврилівський птахівничий комплекс» та «Київкомбікорм»
• Контроль вхідної та вихідної документації
• Підготовка договорів у програмі 1С (юридична)
• Звітність по договорам відділу бухгалтерії
• Звіт про работу договірного відділу директору департаменту
• Допомога співробітникам департаменту в судових, страхових та банківських процесах
Освіта:
2000 — 2005
Київський Університет Туризму, Экономіки та Права. Юридичний факультет, спеціальність – правознавець.
Курси, тренінги
2019 рік – прохождення курсів SMM, jMedia курси журналістики, Social Media Marketing і реклама
2020 рік – отримання сертификату про проходження курсу «Оптимальні HR рішення в період обмеженого бюджету».
2020 рік – Диплом про прохождення курсів «Laba HR менеджер»

Професійні навики:
• Досвід роботи з програмою «1с»
• Володіння основними комп’ютерними програмами (Microsoft Office Word, Excel, Power Point)
• Знання етапів кадрової роботи
Про себе:
• Приємна зовнішність
• Пунктуальність
• Відповідальність
• Націленість на результат
• Уважність
• Доброзичливість
• Комунікативність
• Вміння працювати в команді
Люблю психологію, спорт, подорожувати та створювати прекрасне своїми руками. До роботи відношусь з максимальною віддачею.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: