Резюме від 29 квітня 2024 Файл

Катерина

Керуюча кафе

Вік:
37 років
Місто проживання:
Дніпро
Готовий працювати:
Дніпро, Запоріжжя

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

ТЮТЯНОВА КАТЕРИНА ДМИТРІВНА
Дата народження: 19.11.1986р.
Місто народження Запоріжжя
Місто проживання Дніпро
Моб. телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Керівник (менеджер) кафе
Травень 2023р. по теперішній час
ФОП Кенєв В.І.
Керуюча кафе(фаст фуд)
Обов‘язки:
-заключення договору оренди;
-розробка интер‘єру торгівельної точки;
-розробка меню та калькуляційних карт;
-підбір обладнання та його закупівля;
-підбір персоналу та навчання;
-робота та внесення калькуляцій у програму внутрішнього обліку Libro;
-замовлення товару та його облік(інвентарізації);
-складання графіків виходів працівників;
-контроль та забезпечення безперебійної роботи закладу;
-формування акції та заходів для залучення нових клієнтів;
2017-2022р.(ракета потрапила у ТРЦ Аврора)
Фоп Кримський Є.І
“Royal Hamburger “,”Pizza &Croissant”,”Sushi”
Керування одночасно 3 торгівельними точками у зоні Фуд-корту ТРЦ
Підлеглих близько 30 осіб
-підбір персоналу та навчання;
-робота у програмі внутрішнього обліку Libro;
-замовлення товару та його облік(інвентарізації);
-складання графіків виходів працівників;
-контроль та забезпечення безперебійної роботи закладу;
-надання звітів керівництву;
Загальний досвід роботи на керівній посаді 10 років,свій шлях у сфері харчування починала з офіціанта тому знаю, як працювати на кожному етапі .
Мала досвід відкриття та праці власної торгівельної точки у літні періоди 2012-2014 роки пгт Кирилівка.
Навички роботи з комп’ютером та оргтехнікою:
-Libro
-Word,
-Excel,
-Інтернет,
-Почтові програми та ін
Досконало володію українською та російською мовами.
Професійні навички:
-Управління персоналом.
-Прийом, навчання, постановка завдань, контроль, атестація і розробка системи мотивації співробітників.
-Ведення обліку та документообігу.
-Ведення звітності роботи .
-Контроль за дотриманням пожежної безпеки і техніки безпеки на робочих місцях.
-Досвід роботи великою номенклатурою товарів
-Навички роботи з персоналом.
-Проведення інвентаризацій.
-Контроль та забезпечення виконання планових показників.
-Навчання персоналу клієнтоорієнтованості та ефективним продажам
-Вміння працювати на кожному етапі для покращення показників

Про себе:
-Володію високими комунікативними навичками.
-Здатна знаходити контакти, як з підлеглими, так і керівництвом, направляючи свою діяльність виключно на інтереси компанії.
-За психологічним складом є аналітиком, у всіх ситуаціях зберігаю лояльність до компанії, її корпоративних цінностей і цілей.
-Здатна працювати в режимі багатозадачності, уважна до деталей.
-Стресостійкість, гнучкість та здатність пристосовуватися до різних ситуацій.
-Націлена на результат.
-Готова підвищувати свій професійний рівень в даній сфері діяльності

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати