Увага! За 5 хвилин ми зупинимо роботу сайту, щоб поліпшити його. Work.ua відновить роботу в 22:10.
Будь ласка, вибачте за тимчасові незручності.

Резюме від 29 квітня 2024 Файл

Альона

HR-менеджер, рекрутер

Вік:
46 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Антонкіна Альона

Дата народження:
22 Лют 1978

Регіон:
Київ

Телефон (и):
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

E-mail:
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

HR-менеджер,рекрутер
Ключова інформація
Дистанційний або гібридний формат роботи
Рекрутинг. Пошук та підбір персоналу.
Управління персоналом
Вправне володіння соцмережами, сторонніми ресурсами
Адаптація нових співробітників на робочому місці
Комунікативні навички. Вміння знаходити спільну мову з людьми
Аналітичні здібності. Вміння працювати з великим об'ємом даних
Розвиток кожного окремо взятого працівника і команд в цілому
Підтримка морального здоров'я співробітників і корпоративної культури

Досвід роботи
HR-менеджер
Гру 2022 - Лис 2023 (1 рік)
E- Promo DIgital
IT
• Активний пошук кандидатів через соціальні мережі, професійні мережі та інші онлайн-ресурси
• Пошук та підбір персоналу від лінійних вакансій до ТОП-рівня
• Первинна оцінка резюме, проведення online/offline інтерв'ю
• Проведення one to one зустрічей
• Написання вакансій, складання посадових інструкцій
• Формування заробітних пропозицій для кандидатів
• Онбордінг та адаптація співробітників
• Будування міцних робочих стосунків з кандидатами, підтримка зв’язку з потенційними кандидатами
• Ведення внутрішньої бази кандидатів,
• Ведення звітності щодо процесу відбору персоналу
• Активна взаємодія з усіма співробітниками колективу
• Забезпечення діяльності офісу, закупівля канцелярії тощо (замовлення води, канцелярії, витратних матеріалів)
• Виконання доручень керівництва.
Директор з персоналу
Лют 2022 - Тра 2022 (4 міс)
СТАФФ ХАУС, ТОВ
• Керувала етапами співбесід, необхідними для найму співробітників. Очолювала всі мітинги та наради, пов'язані з наймом.
• Розраховувала та контролювала бюджет на розвиток відділу кадрів. Покращувала продуктивність співробітників.
• Керувала впровадженням системи розрахунку співробітників.
Менеджер з персоналу
з 07.2018 по 16.02.2022 (3 роки 7 місяці)
ТОВ"СТАФФ ХАУС", Київ
(Підбір персоналу на роботу в країни Європи)
• Повний цикл масового підбору персоналу в іноземних компаніях; -виробництво, будівництво; спеціалістів ресторанної сфери;
• Супровід своєчасного підбору та закриття вакансій;
• Пошук нових каналів для залучення претендентів;
• Розміщення оголошень про вакансії на трудових порталах,
• Активний та пасивний пошук кандидатів, (холодні та теплі дзвінки)
• Проведення телефонних та особистих інтерв'ю з кандидатами (первинних співбесід),
• Організація проведення наступних етапів, у т.ч. співбесід із безпосередніми керівниками та директором;
• Робота з навчально-курсовими комбінатами цільового призначення, оформлення довідок з місця роботи; - Ведення кадрового діловодства в повному обсязі
• Робота з візовими центрами (допомога та постановка на візу Україна, Білорусь)
• Вміння комунікувати з новими співробітниками та надавати допомогу в їх адаптації в колективі
• Вміння будувати довгострокові довірчі відносини
Упевнений користувач ПК (Місrosoft Word, Еxсel, Outlook, Internet, Power Point, Trello, Hurma;
Знання Англійська - початкова
Вихователь психолог
Вер 2014 - Лют 2017 (2 роки 6 міс)
ДНЗ№769
Державний сектор
• Здійснення професійної діяльності, спрямованої на збереження психічного, соматичного та соціального благополуччя вихованців у процесі виховання та навчання
• Планування та розробка розвиваючих програм з урахуванням індивідуальних особливостей особистості вихованців педагогічні консультації для батьків, педагогів
• Відновлення психоемоційного стану дітей
Керуючий магазину
Сер 2006 - Гру 2009 (3 роки 5 міс)
Галерея шкіри та хутра "Роксан"
FMCG
• Управління діяльністю магазину, спрямованої на забезпечення процесу обслуговування покупців
• Забезпечення виконання обсягу продаж показників сервісу Проведення інвентаризації
• Ведення та контроль документації магазину
• Звітність до головного офісу
Освіта
Вищий навчальний заклад "Університет економіки та права "КРОК" (Київ)
рік закінчення 2017
Юридичний/ Психолог
Курси, тренінги, сертифікат
Казкотерапія дитячих проблем (Київ)
рік закінчення 2017
Додаткова інформація
Роботу в перспективній сфері HR.У дружньому колективі та з гарним окладом. З дистанційним графіком роботи або гібридним (мешкаю на лівому березі), який не буде шкодить сім'ї, для мене це найголовніше у життя.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: