Резюме від 16 травня 2024 PRO

Віра

Начальник відділу персоналу, 50 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
44 роки
Місто проживання:
Бровари
Готовий працювати:
Бровари, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Начальник відділу персоналу

з 11.2018 по нині (5 років 6 місяців)
Броварська міська рада Броварського району Київської області, Бровари (Державні організації)

• Управління роботою відділу, контроль дотримання якості та своєчасності оформлення кадрових документів.
• Організація обліку трудової діяльності особового складу з понад 350 осіб, ведення та зберігання кадрової документації відповідно до вимог чинного законодавства України та внутрішніх правил.
• Організація запровадження системи електронного кадрового документообігу (СЕД «АСКОД) з метою автоматизації кадрових процесів.
• Здійснення організаційної роботи щодо прийняття та проходження служби в органах місцевого самоврядування відповідно до вимог чинного законодавства України.
• Організація та контроль ведення військового обліку.
• Ведення встановленої звітно-облікової документації, підготовка державної статистичної звітності з кадрових питань, аналіз якісного складу персоналу.
• Здійснення організаційно-методичного керівництва, проведення атестацій, щорічних оцінок, формування кадрового резерву.
• Проведення постійного аудиту кадрової роботи, узагальнення практики роботи з кадрами, внесення пропозицій керівництву щодо її вдосконалення.
• Забезпечення прогнозування та планування потреби в кадрах, організація навчання, перепідготовки та підвищення кваліфікації персоналу.
• Розроблення посадових інструкцій, процедур, положень, порядків та інших документів.
• Здійснення необхідних заходів щодо організації конкурсного відбору
осіб, які претендують на зайняття посад.
• Організація заходів щодо підтримки корпоративної культури, а також
формування іміджу та престижу служби в органах місцевого
самоврядування.
• Здійснення заходів по забезпеченню дотримання режиму та трудової дисципліни.
• Підготовка та оформлення документів, щодо заохочення та застосування заходів дисциплінарного впливу.
• Здійснення постійного контролю за дотриманням внутрішнього трудового розпорядку працівниками.
• Розробка штатних розписів, організація ведення табелів обліку робочого часу.
• Підготовка проєктів розпорядчих документів.

Завідувач сектору кадрової роботи та нагород

з 08.2015 по 10.2018 (3 роки 2 місяці)
Виконавчий комітет Броварської міської ради Київської області, Бровари (Державні організації)

• Реалізація державної політики у сфері служби в органах місцевого
самоврядування та з питань трудового законодавства.
• Прогнозування розвитку персоналу, заохочення працівників до службової кар’єри, підвищення рівня їх професійної компетентності.
• Здійснення аналітичної та організаційної роботи з кадрового менеджменту.
• Контроль дотримання якості та своєчасності оформлення кадрових документів.
• Організація обліку трудової діяльності особового складу з понад 150 осіб.
• Ведення та зберігання кадрової документації відповідно до вимог чинного законодавства України та внутрішніх правил організації.
• Організація вступу, проходження, припинення служби в органі місцевого самоврядування.
• Розроблення посадових інструкцій, процедур, положень, порядків та інших документів.
• Організація заходів з відзначення державних та професійних свят, ювілейних дат, заохочення, нагородження, відзначення окремих працівників, трудових колективів, які досягли високого професіоналізму і визначних успіхів у виробничій, науковій, державній, військовій, творчій, спортивній та інших сферах діяльності, організація представницьких та інших заходів.

Головний спеціаліст відділу організаційної та кадрової роботи

з 03.2012 по 07.2015 (3 роки 4 місяці)
Виконавчий комітет Броварської міської ради Київської області, Бровари (Державні організації)

• Оформлення прийняття та проходження служби в органах місцевого самоврядування відповідно до вимог чинного законодавства України.
• Ведення встановленої звітно-облікової документації.
• Підготовка державної статистичної звітності з кадрових питань.
• Організація конкурсного відбору осіб, які претендують на зайняття посад.
• Заповнення, облік, зберігання трудових книжок та особових справ працівників.
• Підготовка проєктів штатних розписів, ведення табелів обліку робочого часу.
• Розроблення посадових інструкцій, процедур, положень, порядків, проєктів розпорядчих актів та інших документів.
• Підготовка та подання на затвердження матеріалів щодо державних нагород, присвоєння Почесних звань України.

Менеджер з персоналу

з 10.2007 по 04.2011 (3 роки 6 місяців)
ЗАТ "Карпатія-Тур", Бровари (Готельно-ресторанний бізнес)

• Постійна робота у сфері управління персоналом та економіки праці.
• Підготовка та перевірка документів, надання висновків щодо повноти їх оформлення та вжиття заходів для усунення недоліків.
• Ведення обліку трудової діяльності команди з 80 осіб.
• Організація дотримання працівниками правил з охорони праці на підприємстві.
• Внесення даних до системи електронного документообігу підприємства.

Офіс-менеджер

з 01.2007 по 09.2007 (8 місяців)
ЗАТ "Бромет-металекс", Бровари (Металургійна промисловість, металообробка)

• Координація роботи всіх офісних служб.
• Ведення ділової кореспонденції.
• Зустріч відвідувачів.
• Адміністративно-господарська підтримка всіх співробітників офісу.
• Робота з первинною бухгалтерською документацією у програмі 1С.
• Організація та ведення діловодства, підготовка звітів.
• Організація свят та інших корпоративних заходів.
• Ведення кадрового обліку команди з 30 осіб.

Accommodation Assistant

з 12.2002 по 09.2003 (9 місяців)
Castletroy Lodge LTD, Dublin Road, County Limerick, Ireland (Готельно-ресторанний бізнес)

• Підтримання та контроль чистоти в готелі.
• Дотримання високих стандартів обслуговування клієнтів готелю.
• Організація поселення та виселення гостей готелю.
• Планування та організація сніданків в готелі.
• Облік наявності продукції на складі для обслуговування готелю.
• Управління командою персоналу з 15 осіб.

Accommodation Assistant

з 04.2000 по 09.2001 (1 рік 5 місяців)
Adare Manor hotel and golf resort, County Limerick, Ireland (Готельно-ресторанний бізнес)

• Контроль якості прибирання отельних номерів на відповідність стандартам.
• Проведення навчання персоналу.
• Облік наявності продукції на складі для обслуговування готелю.

Освіта

Національна Академія державного управління при Президентові України

Публічне управління та адміністрування, Київ
Вища, з 2016 по 2018 (2 роки)

Міжрегіональна Академія управління персоналом

Управління персоналом і економіка праці, Київ
Вища, з 2005 по 2008 (3 роки)

Національний аграрний університет

Зооінженерія, Київ
Вища, з 1997 по 2001 (4 роки)

Знання і навички

Робота з великим обсягом інформації Здатність до навчання Ведення кадрового обліку Ведення військового обліку Організація роботи персоналу Організація адаптації персоналу Користувач систем електронного документообігу Знання трудового законодавства Стресостійкість

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Англійська — середній

Додаткова інформація

•Сімейний стан: заміжня.
•Водійське посвідчення: так.

Наполегливість у досягненні поставленої мети, вимогливість, перш за все до себе, працелюбність – це ті риси, які допомагають мені у всіх справах та починаннях. Вмію організувати і спрямувати необхідний напрямок роботи. Відповідально ставлюсь до дорученої справи, рішення приймаю оперативно. Постійно працюю над підвищенням свого професійного рівня.
Я шукаю можливості роботи та реалізації свого потенціалу в дружньому колективі, з взаємною повагою один до одного.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: