Резюме від 1 травня 2024 Файл

Олена

Помічник керівника

Вік:
37 років
Місто проживання:
Полтава
Готовий працювати:
Дистанційно, Полтава

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Загiтова Олена
Мiжнародний економicт

tel. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
email: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Дата народження: 5/10/1986
м.Полтава

Про себе
Мiжнародний економicт з досвiдом 12 років в фiнансовій сфері та туристичному бiзнесi. Широкий кругозiр, креативнiсть, iнiцiативнicть, легкicть в спiлкуваннi. Постiйно шукаю можливicть для особистого та професiйного розвитку та шляхи привнесення свого вкладу до процвiтання Компанii, де я працюю

01/09/2003–01/06/2008
Унiверситет споживчої кооперацii Украiни
Ступень магicтру “Мiжнародна економiка” (м.Полтава)

Вільно володію англійською мовою, спілкуюся на румунській

18/01/2019 –01/05/2022

Cтарший спецiалicт в команді з платiжного процесу – корпорацiя “Genpact” (Румунiя)
Вiддiл фiнансових вiдносин з клiєнтами
Обов язки:
Вiддiл фiнансових вiдносин з клiєнтами в корпорацiї – це глобальна команда, яка забезпечує процес перевiрки та плавного проходження платежiв з клiєнтами, звiрка звiтностi з взаєморозрахункiв, швидке реагування на питання та здiйснення необхiдних кроків для налагодження процессу в разі виникнення перепон
- Координування дій з глобальною податковою командою та командою з роботи з санкціонованими клієнтами
- Маркування/відміна платіжних холдів
- Занесення до системи та коректне проведення інвоїсів на оплату послуг та постачання продукції контрагентам
- Oracle R12, Akritiv, OSC, IFlow, Salesforce – робота в системі, Edcast, Genome, GEBrilliantstudy, S&P Globallearn– навчальнi платформи
- Аналіз та виявленння помилок та шляхів їх виправлення у взаєморахунках з контрагентами за допомогою актів звірки, системи реєстрування первинної документацїї, попередніх операцій за взаєморахунками
Контактна персона: Мелінда Хітроу, менеджер проекту “Genpact”. Ph.: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

01/05/2012–01/05/2013
Спеціаліст зовнішньоекономічного відділу - ТОВ “Techmolprom” (м.Полтава)
Основні маркети: Россія, Азербайджан,Грузія, Арменія, Казахстан, Туркменістан,Татарстан, Мексика, Південна Африка.
Обов язки:
- Фундаментальний аналіз ринку, трендів та потенційних клієнтів
- Проведення бізнес переговорів від лиця бізнесу з приватними особами та на рівні організацій
- Аналіз кроків по підвищенню фінансового результату Компанії та передбачення потенційних можливостей
- Забезпечення щоденного координування процесу з ключовими клієнтами глобально
- Координування платіжних систем, відносин з представниками банків та фінансових представників
- Створення та розвиток стратегій розвитку та продажів, реклами, проектів взаємодій з клієнтами
- Впровадження кроків по зменшенню ризиків з співпраці

Контактна персона: Володимир Харченко, координтор ЗЕВ в ТОВ “Techmolprom”.Ph: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

07/05/2008–30/01/2009
Молодший спеціаліст “OTP BANK”
Відділ малого та середнього бізнесу (м.Полтава)
Обов язки:
- Збір та обробка інформації для відкриття/закриття депозитних/кредитних рахунків, допомога клієнтам щодо поточних операцій
- Повний аналіз бізнесу/активів/рахунків для відкриття кредитної лінії
- Робота з документацією
- Координація поточних питань
- Професійне мовне та письмове спілкування з клієнтами

Контактна персона: Олексій Заборовець, Голова відділу Малого та середнього бізнесу

12/04/2009–15/01/2015
P&O “Princess Cruises”, Bermuda (United States), офіціант, рецепціоніст, співробіник call-центр
Обов язки:

- Відповідальна за ситуаці, які виникають при роботі на конкретній станції в ресторанному комплексі, виконання запитів з боку клієнтів та дотриманя стандарів обслуговування, встановлених Компанією
- Відповідальна за проходження аккредитації в портах інспекторами з USPH/UKPH (United States Public Health/United Kingdom Public Health)
- Букування а проведення транзакцій з продажу резервацій, спеціальних умов, подарунків для клієнтів Слідкування за корректністю виданя чеків та ведення приходно-видаткових відомостей, звітів з продаж
- Проведення інвентаризації та формуваня звітів за їх результатами
- Допомога в організації спеціальних церемоній (винний клуб, день народженя, весілля, дискотеки, чайні церемонії, коктейльні вечірки)
- Підтримання позитивної атмосфери в колективі та з гостями на круїзному лайнері , поводження себе за стандартами компанії, робити все мождиве задля того щоб гості почували себе як найкраще задля підтримання репутації Компанії на високому рівні

Контактна персона: Catia Lubrano, Hotel Administrator. Naples, Italy .Ph [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

01/04/2005–01/04/2008
Відділ споживчого кредитування “Альфа Банк” (м. Полтава)
Обов язки:

-Збір, обробка та відправлення інформації, отриманої від потенційних клієнтів, для прийняття рішеня відкриття кредиту на споживчі потреби
-Оцінка кредитної історії та ризиків кожного з клієнтів персонально

Професійні навички
Технічні навички: MС Office, Пакет Adobe Photoshop (Photoshop, Lightroom, ProShow Producer, PT Gui, Movie Maker)
Тренінги та підвищення кваліфікації
01/01/2016–25/05/2016
Бухгалтерія,1-C
Навчальний центр "Інформаційні Технології", Полтава
План рахунків
Ведення, обробка, генерація первинної документації
Основи бухгалтерії з точки зору юридичної практики
План рахунків в міжнародних стандартах
Базова бізнес коммунікація

01/03/2008
Інструменти продаж
Тернувальний Центр"PERSON", Україна
- Еффективна коммунікація з потенційними та дійсними клієнтами
- Методи тренування та розвитку пам яті та концентрації
- Створення та підтримання довгострокових бізнес відносин з клієнтами
- Еффективні бізнес переговори
- Фактори ефективних продажів

Сертифікати (PrincessSue, Edcast):
- Основи ефективного бізнес спілкування по телефону
- Побудова тісних бізнес зв язків з клієнтами
- Основи само-мотивації на робочому місці
- Встановлення персональних цілей
- Уважне та дружнє ставлення в колективі
- Використання своїх лідерських якостей в бізнесі
- Емоційна інтелігентність
- Конфлікт: розуміння первопричини та способи усунення
- Проведеня ефективних бізнес переговорів
- Опанування своїх емоцій
- Бізнес етика та культура спілкування
- Успішні переговори
- Неперевершене обслуговування клієнтів

Хоббі та персональні інтереси:
Подорожі: на протязі 6-ти років роботи в сфері обслуговування на круїзних лайнерах я подоружвала більш ніж в 40 країніх світу. Це допомогло мені розширити свій кругозір, поспілкуватися з багатьма цікавими та успішними людьми, здобути друзів по всьому світу.
Музикальні інструменти: піаніно гітара
Малювання олією, handcraft
Фотографія: за останні кілька років я почала займатися фотографією, мета - створювати свої проекти фотосесій – міські портрети, міські пейзажі, психологічниий портрет особистості виходячи із сфери діяльності та в пленері, пейзажі з персональних подорожей, репортажна фотографія
01/10/2017–01/05/2018
Сертифікати “Технічна Фотографія”, “Почуття стилю в фотографії”
Основи компьютерної обробки, розвиток художнього бачення

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: