Резюме від 29 травня 2024

Світлана

Менеджер по роботі з клієнтами, 30 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
43 роки
Місто:
Бровари

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер оптового інтернет-магазину

з 09.2022 по нині (1 рік 9 місяців)
Sewel, Бровари (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

• аналіз і прогноз обсягів продажу пономенклатурно;
•контроль товарного запасу, формування замовлень на виробництво, контроль виконання;
•проведення переговорів по співпраці і укладання договорів на виробництво продукції
•ведення замовлень гуртових і роздрібних клієнтів (формування видаткових накладних, рахунків, накладних на повернення, актів звірки);
• організація відправки замовлень (оформлення ттн, контроль отримання відправлення, контроль отримання повернень та ін.)
•робота з CRM (Бітрикс, KeyCrm);
•контроль дебіторської заборгованості

Керівник служби по роботі з клієнтами

з 02.2021 по 08.2021 (6 місяців)
НК Групмед ТОВ, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

відстеження товарообігу, контроль товарного запасу, формування замовлень постачальнику;
•аналіз і прогноз обсягів продажу пономенклатурно і в розрізі напрямків збуту;
•вхідний контроль відпускних цін на продукцію;
•безпосередня комунікація та проведення переговорів з постачальником за основними напрямками співпраці;
•контроль нарахування та своєчасності виплат всіх видів компенсаційних витрат;
•звірка взаєморозрахунків з постачальником, розрахунок маркетингових компенсацій та повернення відповідних документів згідно встановленного строку;
•робота з дебіторською заборгованністю клієнтів;

Адміністратор-аналітик відділу продажів

з 05.2016 по 11.2020 (4 роки 6 місяців)
ГО УЛАСП, Київ (Юриспруденція)

План-факторний аналіз діяльності 3 відділів продажів та відділу по роботі з контрагентами;
•Формування звіту з дебіторської заборгованості контрагентів;
•Консолідація даних з фінансових зобов'язань контрагентів по 3 організаціям;
•Консолідація даних 1С та CRM для звітності;
•Підготовка щоденної, щомісячної, щоквартальної звітності виконаних показників KPI співробітників;
•Написання, узгодження та впровадження технічних завдань для IT-спеціалістів для автоматизації процесів обліку в 1С та CRM;
•Підтримка актуальності БД CRM, внесення змін, контроль коректності структури даних;
•Контроль дотримання договірних зобов'язань контрагентів;
•Робота з Клієнт-банком (отримання виписок; обмін даними з 1С)
•Формування первинної документації (акти звірки, рахунки, АВР) в 1С:Предприятие 8.3.
•Підготовка додаткових форм управлінського обліку

Додаткова освіта та сертифікати

Бухгалтер + 1С Бухгалтерія"

2010, 3 місяці

Знання і навички

MS Excel Power Query MS PowerPoint Побудова графіків Створення діаграм Зведені таблиці 1С:Підприємство

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Англійська — середній

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: