Резюме від 15 травня 2024 Файл

Анна

Менеджер по роботі з клієнтами

Вік:
23 роки
Місто проживання:
Херсон
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

14.07.2000

[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Анна Бойко
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») Менеджер по роботі з клієнтами
Херсон, Україна Орієнтована на результат, маю сильні організаційні та комунікативні
навички. Завжди прагну отримати нові знання, взяти на себе додаткові
обов’язки та рости професійно.

Професійні навички Досвід роботи
MS O ce
Знання 1С Менеджер з продажу (01.2024 ‐ 05.2024)
Досвід роботи з CRM ФОП Латун Ю.В
Google Workspace
⦁ Опрацювання звернень в CRM-системі та надання зворотного зв'язку
Trello, Asana, Notion
клієнтам.
Google Meet, Zoom, Microsoft
⦁ Консультування клієнтів з питань продукції компанії.
Teams
⦁ Інформування про нові продукти та спеціальні пропозиції.
Мови
Українська (С2)
Бухгалтер (03.2021 ‐ 10.2021)
ТОВ "ЮГСВЕТ"
Англійська (А2)
⦁ Контроль наявності первинної документації.
Російська (С2)
⦁ Перевірка правильності заповнення первинної документації.
⦁ Звіряння документів з постачальниками.
⦁ Робота з первинними документами: оформлення, обробка, сортування,
класифікація, перевірка на відповідність формальним вимогам та
законодавству.
⦁ Облік ПММ.

Оператор колл-центру (03.2019 ‐ 06.2020)
АТ "Райффайзен Банк Аваль"
⦁ Прийом вхідних та вихідних дзвінків. Обслуговування клієнтів у телефонному
режимі.
⦁ Верифікація. Збір та аналіз зворотного зв'язку клієнтів. Робота зі скаргами та
побажаннями.
⦁ Продаж кредитних продуктів, тарифних пакетів. Інформування щодо
депозитних пропозицій, пільгових програм, акцій.
⦁ Виявлення потреб клієнта, виконання планових показників з продажу,
дотримання стандартів якості обслуговування клієнтів банку.
⦁ Вирішення конфліктних ситуацій.

Освіта
Херсонський національний технічний університет (2017 ‐ 2021)
Облік, аудит та оподаткування

Персональні навички

Швидка адаптація та здатність до швидкого навчання Відповідальність

Високий рівень тайм менеджменту Стресостійкість Пунктуальність

Вміння працювати в команді Уважність Вирішення конфліктних ситуацій

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: