Резюме від 15 червня 2024 Файл

Юлія

Менеджер з персоналу, інспектор з кадрів

Вік:
46 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Освіта

2008 - 2010 Повна вища
Академія адвокатури України, Київ
Спеціальність правознавство, кваліфікація
магістр права

2001 - 2003 Міжрегіональна Академія Управління
Персоналом
Чернігів
Спеціальність правознавство, кваліфікація юрист

1996 - 2000 Чернігівський юридичний коледж
Чернігів
резюме
Спеціальність правознавство, спеціалізація -
Менеджер з персоналу, комерційне та трудове право
Начальник відділу кадрів (з.п.
від 50 000) Зайнятість

Особисті дані лип 2018 - Нинішній Менеджер з персоналу у європейській фарм.
компанії
Юлія Ганяк Київ
Кадрове адміністрування, звітність, підбір
персоналу, онбординг та адаптація, організація
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
навчання, ведення військового обліку,
адміністрування страхування співробітників.
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
лют 2008 - черв 2018 Юрист, кадровик ТОВ "Лекфарм"
вул. Юрія Кондратюка Київ Юридичний супровід роботи компанії, ведення
кадрового діловодства в повному обсязі
24 грудня 1977 р.
квіт 2004 - січ 2008 Юрист ТОВ "Укрфармімпекс"
Юридичний супровід роботи компанії
В
жовт 2003 - квіт 2004 Юрист ТОВ "НВП "Екотех"
Одружена, двоє дітей (9 і 13р). Юридичний супровід роботи компанії

Курси
Навички
- Курс підвищення
Знання трудового
кваліфікації осіб,
законодавства; навички роботи з
відповідальних за
кадровою документацією, знання
ведення військового
основ діловодства, норм
обліку на П.У.О. -
охорони праці; навички ділового
вересень 2023р.
спілкування та знання в області
психології; грамотна українська
мова; володіння сучасними Досвід
методами оцінки персоналу та
регламентації його функцій; Успішний досвід роботи в юриспруденції, кадровому
вміння оцінити компетентність адмініструванні та управлінні персоналом:
кандидата; навички проведення розробка цивільно-правових, господарсько-правових та трудових
співбесід; наявність договорів ;
організаторських здібностей; внесення змін до статутних документів, виділ, реєстрація ТОВ, ФО-П;
вміння планувати час. представлення інтересів компанії у судах загальної юрисдикції,
господарських судах;
підготовка наказів, розпоряджень, інструкцій, положень, протоколів, та
Впевнений користувач інтернет інших внутрішніх актів законодавчого характеру, контроль за їх
та ПК (володіння MS Office (Word, додержанням;
Excel, Visio, PowerPoint) 1C, інформування менеджменту компаній про зміни чинного
Workday законодавства, що впливають на діяльність компанії, надання
коментарів і консультацій у зв'язку з нововведеннями в законодавстві;
Комунікабельність; уважність; пошук та підбір персоналу, організація адаптації, навчання,
сумлінність; етичність; корпоративних заходів;
впевненість в собі; адаптивність; оформлення прийняття на роботу /переведення / звільнення
тактовність; вміння розбиратися співробітників;
в людях; креативність. підготовка наказів та інших документів з кадрових питань;
формування та ведення особових справ, трудових книжок, облікових
Мова журналів;
ведення обліку робочого часу працівників;
облік відпусток, ведення графіків відпусток;
Польська
внесення інформації про особовий склад та його рух в програму 1С,
Англійська особову картку співробітника;
військовий облік співробітників;
проведення тендерів на постачальника послуг медичного страхування
Хобі співробітників та адміністрування медичного страхування.

Музика, пілатес, малювання,
фотографія

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: