Резюме від 11 червня 2024 Файл

Віталій

Начальник управління адміністративно-господарської роботи

Вік:
37 років
Місто проживання:
Вишневе (Київська обл.)
Готовий працювати:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Файл містить ще 1 сторінку

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

РЕЗЮМЕ
1. Майстренко Віталій Михайлович
2. Число, місяць, рік народження: 01 квітня 1987 року
3. Реквізити документа, що посвідчує особу та підтверджує
громадянство України, паспорт серія СМ №618424, найменування органу, що видав Таращанський РВ ГУ МВС України в Київській області, дата видачі 22.03.2004 року.
4. Телефон, e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»), [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
5. Науковий ступінь, вчене звання: не маю
6. Підтвердження наявності відповідного ступеня вищої освіти
Найменування закладу освіти
Рік вступу
Рік закінчення
Галузь знань/ спеціальність/ спеціалізація
Ступінь вищої освіти
Серія та номер диплома
Національний аграрний університет
2007
2008
Оподаткування
Магістр
КВ №35191750
Національний аграрний університет
2005
2007
Бухгалтерський облік та аудит
Бакалавр
КВ №32365690
Таращанський агротехнічний коледж ім. Героя Радянського Союзу О.О. Шевченка
2002
2005
Бухгалтерський облік та аудит
Молодший спеціаліст
КХ №27904824

7. Підтвердження рівня вільного володіння державною мовою
Найменування документа
Установа, що видала документ
Серія та номер
документа
Державний сертифікат про рівень володіння державною мовою
Національна комісія зі стандартів
державною мовою
УМД № 00002865

8. Володіння мовами: вільно володію українською та російською мовою, англійська мова зі словником
9. Прийняття присяги державного службовця 24.07.2008 року
10. Ранг державного службовця 5 (п’ятий), 28.08.2019 року
11. Трудова діяльність
Число, місяць, рік
Найменування підприємства, установи, організації
Найменування посади
Короткий опис основних функцій

призначення на посаду
звільнення з посади

09.05.2024
по теперішній час
Тимчасово не працюю

05.07.2022
08.05.2024
Бюро економічної безпеки України
Керівник відділу майнових відносин та тендерних процедур Управління матеріально - технічного забезпечення
- керівництво діяльністю відділу, розподіл обов’язків між працівниками, контроль їхньої роботи;
- здійснення моніторингу змін у закупівельному та суміжному законодавствах;
- планування і визначення потреби в товарах, роботах і послугах, що плануються закуповуватися;
- узагальнення потреби структурних підрозділів центрального апарату Бюро економічної безпеки України в необхідності канцелярських товарів, паливно-мастильних матеріалів та господарських товарів;
- проведення аналізу інформації щодо цін на товари, роботи/послуги та формулювання структурованих висновків;
- забезпечення підготовки, складання та оприлюднення річного плану закупівель товарів, робіт та послуг за державні кошти та подання змін до нього;
- розробка тендерної документації, протоколів уповноваженої особи тощо;
- проведення публічних закупівель в електронній системі закупівель Prozorro ;
- надання роз'яснення особам, що виявили намір взяти участь у процедурі закупівлі / спрощеній закупівлі, у разі отримання відповідних звернень через електронну систему закупівель у терміни, та відповідно до вимог чинного законодавства про публічні закупівлі та інших нормативно-правових актів;
- укладання договорів з постачальниками комунальних та іншими надавачами послуг, а також контроль за їх виконанням;
- організація роботи, направленої на внесення змін до договору (у разі необхідності), звітування про його виконання;
- укладання договорів оренди нерухомого майна, що належить до державної власності.
21.11.2021
04.07.2022
Бюро економічної безпеки України
Головний спеціаліст відділу господарського забезпечення Управління матеріально – технічного забезпечення
- складання та затвердження річного плану закупівель, а також здійснення вибору процедури закупівлі;
- розробка тендерної документації, протоколів уповноваженої особи тощо;
- проведення аналізу інформації щодо цін на товари, роботи/послуги та формулювання структурованих висновків;
- проведення публічних закупівель в електронній системі закупівель Prozorro ;
- забезпечення оприлюднення інформації в електронній системі закупівель звітів про договір про закупівлю, укладених без використання електронної системи закупівель;
- прийняття участі у підготовці проєктів договорів про закупівлі;
- розміщення структурних підрозділів БЕБ та створення належних умов для праці співробітників;
- забезпечення транспортного обслуговування центрального апарату БЕБ.
20.08.2021
19.11.2021
Міністерство аграрної політики та продовольства України
Головний спеціаліст сектору тендерних закупівель Управління бухгалтерського обліку та господарського забезпечення
- складання та затвердження річного плану закупівель, а також здійснення вибору процедури закупівлі;
- розробка тендерної документації, протоколів уповноваженої особи тощо;
- проведення аналізу інформації щодо цін на товари, роботи/послуги та формулювання структурованих висновків;
- проведення публічних закупівель в електронній системі закупівель Prozorro;
- забезпечення оприлюднення інформації в електронній системі закупівель звітів про договір про закупівлю, укладених без використання електронної системи закупівель;
- укладання договорів з постачальниками комунальних та іншими надавачами послуг, а також контроль за їх виконанням;
- організація роботи, направленої на внесення змін до договору (у разі необхідності), звітування про його виконання;
- забезпечення оприлюднення інформації та звіту про виконання договору про закупівлю, з дотриманням вимог щодо термінів оприлюднення інформації в електронній системі закупівель, передбачених законодавством.
18.11.2020
19.08.2021
Державна служба України з питань геодезії, картографії та кадастру
Головний спеціаліст відділу закупівель Департаменту фінансового та бухгалтерського забезпечення
- проведення публічних закупівель в електронній системі закупівель Prozorro;
- розробка тендерної документації, протоколів уповноваженої особи тощо;
- укладання договорів з постачальниками комунальних та іншими надавачами послуг, а також контроль за їх виконанням;
- організація роботи, направленої на внесення змін до договору (у разі необхідності), звітування про його виконання;
- забезпечення оприлюднення інформації в електронній системі закупівель звітів про договір про закупівлю, укладених без використання електронної системи закупівель;
- забезпечення оприлюднення інформації та звіту про виконання договору про закупівлю, з дотриманням вимог щодо термінів оприлюднення інформації в електронній системі закупівель, передбачених законодавством.
31.10.2020
17.11.2020
Тимчасово не працював

30.03.2018
30.10.2020
Головне управління ДПС у Київській області
Заступник начальника управління - начальник відділу матеріально-технічного забезпечення, управління матеріально-технічного забезпечення

- здійснення заходів щодо забезпечення адміністративно-господарської діяльності ГУ ДПС у Київській області;
- формування прогнозних показників видатків бюджету на наступний рік із питань, що відносяться до компетенції відділу;
- підготовка пропозицій щодо розподілу виділених бюджетних коштів на господарські та інші потреби ГУ ДПС у Київській області;
- проведення публічних закупівель в системі Prozorro (розробка тендерної документації, протоколів нарад тощо);
- укладання договорів з постачальниками комунальних та іншими надавачами послуг, а також контроль за їх виконанням.
13.12.2016
29.03.2018

Департамент внутрішнього фінансового контролю та аудиту виконавчого органу Київської міської ради (КМДА)

Головний спеціаліст відділу аудиту бюджетних установ управління аудиту

- аналіз фінансово-господарської діяльності підконтрольних суб’єктів щодо цільового та законного використання бюджетних коштів, правильності ведення бухгалтерського обліку, правильності визначення фінансових результатів, збереження та використання комунального майна;
- участь у проведені внутрішніх аудитів, аудитів фінансово- господарської діяльності підприємств, установ та організацій, розробка пропозиції по удосконаленню контролю, проведення моніторингу врахування рекомендацій;
- проведення моніторингу закупівель товарів, робіт/послуг, що здійснюються за державні кошти, аналіз тендерної документації та інше.
- розгляд за дорученням начальника відділу листів, заяв, скарг громадян про факти порушення законодавства з фінансових питань.
21.09.2015
12.12.2016
Головне управління ДФС у Київській області

Головний державний ревізор - інспектор відділу боротьби з відмиванням доходів, одержаних злочинним шляхом.

- проведення досліджень за матеріалами оперативних та слідчих підрозділів фінансових розслідувань територіальних органів Міндоходів, правоохоронних органів та інших організацій, пов’язаних з легалізацією (відмиванням) доходів та іншими правопорушеннями;
- проведення фінансових розслідувань діяльності платників податків та осіб щодо ризику легалізації (відмивання) доходів за типом – використання бюджетних коштів, шляхом обробки зовнішніх та внутрішніх інформаційних джерел, отримання відомостей за індивідуальними запитами, використання типологій Держфінмоніторингу та оформлення їх результатів;
- участь у проведені перевірок платників податків відповідно до плану-графіка, які проводять сумнівні фінансові операції, пов’язані з ухиленням від сплати податків, із використанням новітніх технологій.
27.12.2012
20.09.2015
Державна податкова служба у Київській області, Головне управління Міндоходів у Київській області, Головне управління ДФС у Київській області

Головний державний ревізор – інспектор відділу відомчого контролю управління відомчого контролю та внутрішнього аудиту

- проведення внутрішнього аудиту та контролю за додержанням вимог законодавства і виконання службових, посадових обов’язків працівниками територіальних органів ДФС;
- організація та проведення внутрішніх аудитів;
- взаємодія з органами державної влади з питань внутрішнього аудиту;
- проведення перевірок у територіальних органах ДФС, що належать до сфери їх управління, з питань організації роботи, виконання покладених завдань і функцій;
- проведення та участь у службових розслідувань стосовно посадових осіб, посад яких належать до номенклатури Головного управління, відповідно до вимог чинного законодавства;
- розгляд та участь у розгляді звернень, скарг громадян, суб’єктів господарювання, органів державної влади та народних депутатів України з питань правомірності дій посадових осіб територіальних органів ДФС.
10.07.2009
26.12.2012
Державна податкова служба у Київській області

Головний державний податковий ревізор – інспектор відділу адміністрування ПДВ управління оподаткування юридичних осіб

24.07.2008
09.07.2009
Державна податкова адміністрація в Київській області

Старший державний податковий ревізор – інспектор, головний державний податковий ревізор – інспектор відділу адміністрування платежів за землекористування та місцевих податків і зборів управління оподаткування юридичних осіб, головний державний податковий ревізор – інспектор відділу адміністрування ПДВ управління оподаткування юридичних

Загальний стаж роботи 17 років
12. Додаткова інформація:
- Досвідчений користувач ПК, MS Office (Word, Exсel, Power Point, Outlook), навички роботи з Інтернет (Internet Explorer, Opera, Mozilla Firefox), електронною поштою, ЛІГА:ЗАКОН, моніторинг закупівель в системі Prozorro, Clarity Project та інших програмах.
- Знання порядку розробки нормативних документів.
- Маю посвідчення водія категорії В та С - досвід керування автомобілем 11 років.
13. Особисті якості:
- Характер цілеспрямований, урівноважений, комунікабельний та націлений завжди на результат.
- Вміння швидко орієнтуватися в ситуації, що склалася і самостійно приймати рішення. Здатність швидко навчатися.
- Відповідальний, чесний та пунктуальний. Перфекціоніст та максималіст.
- Шкідливих звичок не маю.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: