Наталя
Менеджер служби підтримки
- Вік:
- 52 роки
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/10710634
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
ШВЕЯ
1986-2002
розкрій виробу
оверложні,петельні операції
збирання виробу (жіночий одяг)
гладильні операції
весь процес пошиття виробу
ПОМІЧНИК ВИХОВАТЕЛЯ В ДНЗ
2003-2007 (2007-2008 ВИХОВАТЕЛЬ ДНЗ)
контроль за дотриманням режиму дня та безпекою дітей;
ОПЕРАТОР ПОШТОВОГО ВІДДІЛЕННЯ УКРПОШТИ
2008-2016
приймання\видача поштових відправлень
КОРОЛЬЧУК прийом комунальних платежів та видача пенсій
приймання\видача готівки та міжнародних переказів по
безготівковому терміналу
НАТАЛІЯ оформлення супровідної документації
сканування та ведення даних в систему
ЗАСТУПНИК НАЧАЛЬНИКА ВІДДІЛЕННЯ УКРПОШТИ
НАЧАЛЬНИК 2016
ПОШТОВОГО контроль касової дисципліни
відкриття\закриття робочої зміни
ВІДДІЛЕННЯ організація роботи всіх операційних процесів відділення
УКРПОШТИ контроль виконання планових показників
організація підвищення професійної підготовки персоналу,
формування корпоративної культури, підтримування високих
особистих та професійних стандартів співробітників відділення.
організація зберігання готівкових коштів, основних засобів та
ОСОБИСТА ІНФОРМАЦІЯ інвентарю, які закріплені за відділенням поштового зв'язку
НАЧАЛЬНИК ВІДДІЛЕННЯ УКРПОШТИ
Я – досвідчений спеціаліст у галузі 2016-2024
обслуговування та підтримки клієнтів. Маю підбір персоналу
досвід ефективного розв’язання складних аналіз результатів роботи відділення, робота з персоналом
питання та організації роботи декількох створення графіка роботи та табелювання працівників
працівників. організація робочого місця працівників для надання послуг
поштового зв’язку, доведення до працівників плану прибутків і
контроль їх виконання.
ПРОФЕСІЙНІ ВМІННЯ розроблення і впровадження заходів, спрямованих на виконання
плану прибутків і обміну, поліпшення якості роботи і створення
Відмінні комунікативні навички. додаткових зручностей споживачам послуг поштового зв’язку.
Відмінні організаторські навички. керівництво працівниками відділення, а за необхідності —
працівниками прикріплених до нього пунктів і пересувних відділень
Розв’язання проблем.
поштового зв’язку.
Увага до деталей.
Міцна трудова дисципліна.
Відмінне знання касової дисципліни
ОСВІТА
Досвід роботи із Word\Exel.
Досвід роботи із міжнародними. КОЛЕДЖ ІНЖЕНЕРІЇ, УПРАВЛІННЯ ТА
переказами в платіжних системах Western
ЗЕМЛЕВПОРЯДКУВАННЯ НАУ
Union\ MoneyGram.
Досвід роботи із CRM системою - ARMVZ. Бакалавр, землевпорядкування
ОДЕСЬКА НАЦІОНАЛЬНА АКАДЕМІЯ ЗВ'ЯЗКУ ІМ. О.С.
ПОПОВА
Бакалавр, телекомунікаційні системи
КОНТАКТИ
Мобільний телефон:
[
Елекронна пошта:
[
Схожі кандидати
Customer support specialist, manager of communications, агент служби підтримки
Київ
Director, Manager, Team Lead (Sales, Customer Service, IT, Support), Copywriter, Editor
70000 грн, Київ, Дистанційно
Customer service manager
35000 грн, Київ
Customer service manager
20000 грн, Київ, Дистанційно
Менеджер служби підтримки
Київ
Customer service manager
Київ, Кропивницький, Інші країни